Heeft er iemand ook al een slechte ervaring achter de rug met Garage De Jaeger in Moerbeke? Ik ben niet te spreken over hun service! Ze hielden mij aan het lijntje ivm de prijs, bestelden alles in stukjes, zodat ik telkens zou toezeggen, terwijl ik eigenlijk wou weten of het nog de moeite was om iets aan die wagen te laten herstellen. Ze stuurden mij uiteindelijk de baan op met een kapotte achtervering terwijl ze de achterremmen hebben vervangen. Hij werd onmiddellijk afgekeurd ook op uitstoot terwijl hij net een groot onderhoud bij hen had gehad. Als ik daarmee op reis was vertrokken, zonder te laten keuren en had een accident gedaan door de kapotte vering, kan ik de garagist hier dan voor aansprakelijk stellen? Wie kan hier op antwoorden en wat zouden julllie doen met de factuur? Ze hebben ook nog liggen knoeien ivm stankproduktie die eigenlijk van een kapotte batterij kwam, maar daar waren ze te stom voor om dat te zien. Wel kosten aanrekenen natuurlijk!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel garage Moerbeke
Collapse
X
-
-
Ik ga ook naar Opel garage De Jaeger omdat het niet ver van mijn huis is maar tot nu toe heb ik niets ondervonden. Kan misschien nog komen want heb eigenlijk nog niet veel laten doen aan mijn Frontiera.. juist nieuwe sleutels moeten bestellen omdat de "aangekochte" code voor de alarmen te herinstellen niet ging terwijl het de enigste code was. Dus nu maar een nieuwe sleutel laten bestellen en straks zien of het werkt.. zal jou op de hoogte houden !!!
-
Oorspronkelijk geplaatst door lili.pax Bekijk BerichtenHeeft er iemand ook al een slechte ervaring achter de rug met Garage De Jaeger in Moerbeke? Ik ben niet te spreken over hun service! Ze hielden mij aan het lijntje ivm de prijs, bestelden alles in stukjes, zodat ik telkens zou toezeggen, terwijl ik eigenlijk wou weten of het nog de moeite was om iets aan die wagen te laten herstellen. Ze stuurden mij uiteindelijk de baan op met een kapotte achtervering terwijl ze de achterremmen hebben vervangen. Hij werd onmiddellijk afgekeurd ook op uitstoot terwijl hij net een groot onderhoud bij hen had gehad. Als ik daarmee op reis was vertrokken, zonder te laten keuren en had een accident gedaan door de kapotte vering, kan ik de garagist hier dan voor aansprakelijk stellen? Wie kan hier op antwoorden en wat zouden julllie doen met de factuur? Ze hebben ook nog liggen knoeien ivm stankproduktie die eigenlijk van een kapotte batterij kwam, maar daar waren ze te stom voor om dat te zien. Wel kosten aanrekenen natuurlijk!Last edited by Streamline; 26/07/2013, 12:32.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment