Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat mag bandenwissel kosten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ok mijn titel is dus verkeerd gekozen.
    Het is dus wielenwissel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
      Allemaal mooi als je ze kan stockeren, maar dat lukt niet bij iedereen.
      je hebt maar een vierkante meter nodig in de garage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk Berichten
        75 cm in't vierkant , allé in 't rond eigenlijk

.........en zelfs geen meter hoog

Last edited by ; 20/12/2012, 00:39.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk Berichten
          Niet iedereen heeft zelfs een vierkante meter vrij in zijn garage... En niet iedereen heeft een garage (vb. appartement).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beemerlady Bekijk Berichten
            Sorry maar ik kan het niet nalaten nu ook een reactie te plaatsen.
            Vorige week winterbanden op de velgen laten trekken en die laten plaatsen op mijn auto.
            Nikske even iemand iets uit de koffer laten halen (haalde gewoon zelf mijn winterbanden uit de koffer), bracht die zelf tot aan de machine en wanneer de banden op de velgen staken ook weer zelf klaargelegd aan de wagen... Bandenboer moest die dan maar gewoon weer opzetten.
            En waarom ik dat niet zelf deed? Heel simpel, ik ben een vrouw en mankeer een beetje aan kracht om die moeren los te krijgen... maar zou zeker niet bang zijn om die zelf te vervangen. (Nu weet ik tenminste hoe het moet )
            Kostenplaatje? 40€
            40€ voor 4 banden van de velg, weer op en balanceren lijkt me zelfs vrij goedkoop? Niet?
            Ik rij niet hard, ik vlieg laag
            www.meevliegen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              75 cm in't vierkant , allé in 't rond eigenlijk

.........en zelfs geen meter hoog

Wat heb je daarvoor betaald? En waar gevonden? Ik heb mijn banden momenteel in rekken naast elkaar staan (beetje gelijkaardig zoals bij een bandencentrale)
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik heb die eens in Action zien staan (ge weet wel dienen winkel da hollanders zo graaf vinden). Weet niet of die daar nu nog zijn maar was toen iets van een 15€ per "velgenboom"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                  Een paar jaar terug bij een Volvo-dealer in Antwerpen 74,5 of 84,5 euro betaald voor wissel van 4 velgen te doen.
                  Stockage was wel gratis..
                  Ik heb vorige maand ook dat bedrag kunnen afrekenen bij een Volvodealer.
                  Is om door de grond te zakken van schaamte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KennyC Bekijk Berichten
                    Ik heb die eens in Action zien staan (ge weet wel dienen winkel da hollanders zo graaf vinden). Weet niet of die daar nu nog zijn maar was toen iets van een 15€ per "velgenboom"
                    in de lidl staan die soms ook. spijtig genoeg niet voor 18inch of iets bredere bandenmaat.
                    wimoptiek.be op

Comment

Op elkaar leggen zonder die stok er in werkt ook hoor.

Comment

Wat die velgenboom betreft.
                        Die zijn al te koop geweest bij Lidl, Aldi, Action, soms ook te vinden bij Carrefour (de grote Carrefours dan), Brico, Gamma, Hubo, ... (en zal er nog wel enkele vergeten)
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Straks eens bekijken. Dan kan ik mijn rek mss voor andere doeleinden gebruiken
                          The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                          BMW F10 520da 2012
                          MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                          BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                          Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                          VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            in de lidl staan die soms ook. spijtig genoeg niet voor 18inch of iets bredere bandenmaat.
                            Ik heb er eentje die tot 225 gaat.
                            mijn 18" zomerbanden passen daar zonder probleem op.
                            Zou volgens handleiding wel het maximum zijn, binnenkort de 235's eens passen dan.

Heb nog nergens een velgenboom te koop gevonden die brede velgen aankan. Als iemand weet waar?
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Ik heb er één bij Conrad besteld, is tot 20".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                Ik heb er eentje die tot 225 gaat.
                                mijn 18" zomerbanden passen daar zonder probleem op.
                                Zou volgens handleiding wel het maximum zijn, binnenkort de 235's eens passen dan.

Heb nog nergens een velgenboom te koop gevonden die brede velgen aankan. Als iemand weet waar?
                                Heb er ook zo eentje en m'n 235 passen er nog juist op

Comment

ik 20euro betaald banden wisselen van velgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fxc499 Bekijk Berichten
                                    ik 20euro betaald banden wisselen van velgen
                                    63 € incl. stockage (3 x 18" velgen) tot aan volgende wissel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                      63 € incl. stockage (3 x 18" velgen) tot aan volgende wissel
                                      Een driewieler, dat zie je niet veel meer
                                      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                      1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                      1967 Volvo 123 GT

Comment

Bij de laatste wissel die ik liet doen was het 15 euro, voor da geld kunt ge niet sukkelen vind ik Was op 20 minuutjes gefixt.
                                        Last edited by ; 29/04/2015, 11:19.

Comment

Ik heb 60 euro betaald voor 4 banden van de velg te halen en terug op andere velgen te laten zetten (balanceren en monteren inbegrepen) bij Vulco in Wilrijk.
                                          Vond dit een schappelijke prijs voor banden die niet van bij hen kwamen.

Comment

Working...
                                          X