90,99 EUR bij Donckers in Wilrijk (wissel winter / zomerbanden op dezelfde velg, dus overtrekken band) incl. stockage 4 winterbanden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat mag bandenwissel kosten
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk BerichtenEen driewieler, dat zie je niet veel meer
die spuitbussen zijn waarschijnlijk goed voor een gat van een nagel te dichten, maar een klapband, ... los je daarmee ook niet op ;-)
Comment
-
Doe de wissel zelf. Niet gebonden aan afspraak - heel flexibel - als er plots sneeuw valt liggen ze er snel onder. Wel eerst moeten investeren in een kruissleutel, rolkrik en momentsleutel (BMW met runflat). Ik leg de banden gewoon op elkaar op een plankje met vier wieltjes. Ook gebruikt door verhuizers. Makkelijk om te verplaatsen indien nodig.Zet ze wel op 3 bar druk (ooit gelezen in een Duits tijdschrift).
Comment
-
ik snap echt niet waarom iemand zijn wielen zou laten wisselen. het kost je meer tijd om het te laten doen, je moet er naar toe rijden, wachten tot ze klaar zijn met werken, naar huis, en er nog eens voor betalen. En betalen voor stockage voor banden is toch helemaal te gek?!
Zelfs al kost het maar 40 euro, daarvoor maak ik liever zelf mijn handen eens 2 uur "vuil"
Dat de garage daarvoor geld aanrekent kan ik goed begrijpen, een halfuur of langer een werknemer ermee bezig, risico van de banden niet te verliezen etc.Last edited by JeanMarie; 05/03/2016, 14:33.
Comment
Comment