Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing voor BVC projects te Erpe Mere

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

dat staat hierboven toch al...?

Comment

Nog een artikeltje.

http://www.clint.be/actua/smerige-autohandelaar-speelt-vals-en-trapt-het-af
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wat een boeventronie

Heeft niemand dan gezien dat er langs zo'n drukke steenweg in t weekend ineens 40 auto's werden opgehaald?
        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
          "Het zou al de tweede keer zijn dat hij de benen neemt richting Zuid-Amerika wegens het verduisteren van grote sommen geld."
          "Het parket bevestigt ook dat de man geen onbekende is bij justitie."

Hoe kan het dan dat zo iemand 2 keer dezelfde stunt kan uithalen?
          En het is me eveneens een raadsel hoe die met al dat cash geld voorbij de douane is geraakt.
          Normaal bedraagt de max. limiet 10k en daar wordt streng op gecontroleerd...

Topicstarter had het hier dus toch maar mooi bij het rechte eind..
          Western-Union money transfer of gelijkaardig ? of omgezet in bvb diamanten die makkelijker mee te smokkelen zijn ?

Comment

Of simpelweg overgeschreven naar een bankrekening ginder?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
              Hoe kan het dan dat zo iemand 2 keer dezelfde stunt kan uithalen?
              En het is me eveneens een raadsel hoe die met al dat cash geld voorbij de douane is geraakt.
              Normaal bedraagt de max. limiet 10k en daar wordt streng op gecontroleerd...
              Pff... Ik heb beroepshalve zeer veel gevlogen zowel binnen als buiten Europa en er is mij welgeteld 1X in Frankfurt bij controle gevraagd hoeveel geld ik op zak had. Zoals gewoonlijk was dat niet veel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Of simpelweg overgeschreven naar een bankrekening ginder?

Of in bewaring gegeven bij familielid / handlanger die het dan geleidelijk naar Venezuele moet transfereren in kleine schijfjes die niet opvallen ?

Comment

Ik heb in 2010 een tweedehandse bmw bij BVC Pro cars gekocht. Van de gevraagde prijs heb ik toch nog een stuk kunnen afknijpen. Kreeg één jaar waarborg, maar op het einde van het garantiekontrakt, kreeg ik een probleem met de sturing van de turbo. Na wat heen en weer gepalaver, bleken er tussen BVC en de bmw-garage uit Brussel, waar de sturing voor de turbo vervangen werd, toch het een en 't andere niet goed te lopen... Maar, mijn wagen werd wel onder garantie hersteld.
                  De garage in Lede, die het onderhoud doet/deed van de wagens van bvc - en waar ik trouwens met mijn auto ben blijven gaan en héél tevreden van ben (correcte prijs en professionele kennis) - is ook een klein fortuin kwijt aan BVC ... Ben blij dat ik mijn nieuwe wagen in een merkgarage gekocht heb.

Field

Comment

Ben ik even aan het zoeken waarom dit bedrijf zijn online backup hier fouten geeft op mijn werk... Kom ik hier uit...

Wel minder voor de gedupeerden natuurlijk.
                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Weet er iemand de naam van de garage waar hij zijn wagens in onderhoud liet doen?

Zou hier mijn wagen op onderhoud willen doen. Was hier wel tevreden van en nu BVC is gaan vliegen heb ik geen aanknopingspunt meer

Comment

Stuur eens een PM naar forummer "Field". Blijkbaar een garage uit Lede.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

+1 Beemer, heb ondertussen al bericht van Field gekregen.

Comment

Working...
                          X