Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto van SCHAIK Leeuwarden ERVARING verborgen gebreken BEDROGEN serieuze mankementen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

LLAA, hij zegt hier helemaal niets verkeerd. Hij vraagt om onze mening, het is hier nog altijd een 'forum'. Banden met het bedrijf in kwestie misschien?
    INDIEN dit uitgesproken wordt ten voordele van de koper (dus ten nadele van het bedrijf) dan mogen anderen dat toch ook weten? Zie hier het probleem niet echt van in...

Comment

Ik heb uw reactie ook elders gelezen! LL AA hierboven, wat bedoeld U nou? Waarom doet U gemeen?
      Ik heb niks verkeerds gedaan!
      Waarom zegt U nou; ''... Het zou wellicht verstandig zijn als je geen nadelige dingen zou zeggen over de verkoper en
      de rechtbank. Ik lees dat er een procedure gaande is in Leeuwarden. Blijkbaar de kantonrechter.
      De rechtbannk zal hierop geattendeerd worden (mailtje sturen naar info.rechtbankleeuwarden@rechtspraak.nl .... ''
      Wat bedoeld U nou precies met; rechtbank hierop geattendeerd? En dan hun email adres nog? Niet dat de adres kan kloppen of zo hoor. U verzint maar wat.
      Trouwens,
      voor wat is dit nou nodig? Ik heb niks vekeerds gezegd over hun.
      Gemene mensen zeg... niks bijdragen en dan nog vervelend doen.
      Slaat nergens op

Op belgische forums zijn ze meestal vriendelijker
      met alle vriendelijkheid en zonder verkeerde bedoelingen, maar wat mij opvalt; op nl forums zijn er veel ''vervelende en irriterende mannetjes'', onnodig zijn ze gemener
      Oorspronkelijk geplaatst door LLAA Bekijk Berichten
      Had gereageerd op de Hollandse forum, doe ook maar hier nu
      Ik vind dat je geen nadelige dingen mag zeggen over de verkoper en de rechtbank. Ik lees dat er een procedure gaande is in Leeuwarden. Blijkbaar de kantonrechter. Ik ga een mailtje sturen naar info.rechtbankleeuwarden@rechtspraak.nl en hun hierop attenderen.
      Lekker voor je.
      Het is een groot super bedrijf. Ze blijven er toch niet wakker van. Slik het in en niet jammeren zeurpiet.
      whahaha

Comment

Bedankt JonathanL. Ben je Belgisch? Op nl forums kan ik zulke reacties niet tegenkomen, helaas!
        Echt jammer. Daar pesten ze mij. Echt hele gemene reacties krijg ik op nl forums. Ik heb al een hele verdrietige periode en financieel gaat het slechter... ik kan niet eens in de auto rijden vanwege de mankementen en ik ben enkel aan belasting en verzekering al rond de 1600 euro kwijt.
        En dan pesten ze mij nog op internetforums...

Zie 'AUTOWEEK' of middels de zoekmachine '' AUTO van SCHAIK Leeuwarden ERVARING verborgen gebreken, serieuze mankementen, KLANT bedrogen ''
        Op sommige nl forums hebben ze mijn berichtgeving weggehaald, zelfs
        Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
        LLAA, hij zegt hier helemaal niets verkeerd. Hij vraagt om onze mening, het is hier nog altijd een 'forum'. Banden met het bedrijf in kwestie misschien?
        INDIEN dit uitgesproken wordt ten voordele van de koper (dus ten nadele van het bedrijf) dan mogen anderen dat toch ook weten? Zie hier het probleem niet echt van in...

Comment

Dit wil ik ook op forums plaatsen, wat vind jij ervan JonathanL

Samen staan de bedrogen klanten sterker.
          We begrijpen elkaar beter en horen elkaar te helpen. Anderen die het niet moeilijk hebben begrijpen ons blijkbaar niet. Dat is jammer maar een feit.

Ik heb onderzoek naar gedaan en begrepen dat ook klantn heel veel rechten hebben. Ik heb heel veel juridische informatie verzameld beneden in de ''tweede stukje''.

Wilt U weten wat uw rechten zijn, toets dan hier of
          in de zoekmachine ;
          '' AUTO van SCHAIK Leeuwarden ERVARING verborgen gebreken, serieuze mankementen, KLANT bedrogen ''

Hebt U er wat aan gehad? Geef het dan door als waardering. Geef de link op youtube o.a. en op andere websites ...

Comment

Overigens, hierbij wil ik iedereen bedanken voor de vriendelijkheid en de geleverde bijdrage.

Comment

Ik vind dat je jou mening zeker mag uiten. Zolang het netjes blijft natuurlijk. Indien dit niet het geval is zal een mod je hierop wel attenderen. Of ik dan nederlandse fora of nederlanders arrogant vind doet er hier niet echt toe. Het komt toch voor de rechtbank? Meer kan je niet doen momenteel.

Comment

ter verduidelijking

dank je Jonathan. ik begrijp je.

Sommige nl forum moderators verwijderden mijn berichtgeving omdat ze vinden dat ik de verkoper aan de schandpaal hang.

m.a.w. ik mag mijn waargebeurde verhaal niet publiceren... daar komt het uiteindelijk op neer.

behoefte om duidelijkheid te geven; nederlanders zijn lieve, vriendelijke mensen...
                Vervelende mannetjes op de forums (of zoals U dat heel mooi zegt fora in het latijn) zijn natuurlijk niet representatief voor de nl bevolking.

eerder schreef ik je;
                ''Op belgische forums zijn ze meestal vriendelijker
                met alle vriendelijkheid en zonder verkeerde bedoelingen, maar wat mij opvalt; op nl forums zijn er veel ''vervelende en irriterende mannetjes'', onnodig zijn ze gemener...."

''Bedankt JonathanL. Ben je Belgisch? Op nl forums kan ik zulke reacties niet tegenkomen, helaas!
                Echt jammer. Daar pesten ze mij. Echt hele gemene reacties krijg ik op nl forums....''

Waarom ik je dat schreef? Zie als voorbeeld o.a. 'autoweek forum' via de zoekmachine, dan begrijpt U mij beter.
                Last edited by ; 10/01/2013, 18:04. Reden: behoefte om duidelijkheid te geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LLAA Bekijk Berichten
                  Had gereageerd op de Hollandse forum, doe ook maar hier nu
                  Ik vind dat je geen nadelige dingen mag zeggen over de verkoper en de rechtbank. Ik lees dat er een procedure gaande is in Leeuwarden. Blijkbaar de kantonrechter. Ik ga een mailtje sturen naar info.rechtbankleeuwarden@rechtspraak.nl en hun hierop attenderen.
                  Lekker voor je.
                  Het is een groot super bedrijf. Ze blijven er toch niet wakker van. Slik het in en niet jammeren zeurpiet.
                  whahaha
                  jij ligt er blijkbaar wel wakker van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BedrogenConsument Bekijk Berichten
                    dank je Jonathan. ik begrijp je.

Sommige nl forum moderators verwijderden mijn berichtgeving omdat ze vinden dat ik de verkoper aan de schandpaal hang.

m.a.w. ik mag mijn waargebeurde verhaal niet publiceren... daar komt het uiteindelijk op neer.

behoefte om duidelijkheid te geven; nederlanders zijn lieve, vriendelijke mensen...
                    Vervelende mannetjes op de forums (of zoals U dat heel mooi zegt fora in het latijn) zijn natuurlijk niet representatief voor de nl bevolking.

eerder schreef ik je;
                    ''Op belgische forums zijn ze meestal vriendelijker
                    met alle vriendelijkheid en zonder verkeerde bedoelingen, maar wat mij opvalt; op nl forums zijn er veel ''vervelende en irriterende mannetjes'', onnodig zijn ze gemener...."

''Bedankt JonathanL. Ben je Belgisch? Op nl forums kan ik zulke reacties niet tegenkomen, helaas!
                    Echt jammer. Daar pesten ze mij. Echt hele gemene reacties krijg ik op nl forums....''

Waarom ik je dat schreef? Zie als voorbeeld o.a. 'autoweek forum' via de zoekmachine, dan begrijpt U mij beter.
                    ik ga niet op andere fora rondneuzen. Had ik het ergens anders fijner gevonden dan zat ik hier niet...Je kent m'n mening ondertussen . Niets om nog onnodig veel aandacht aan te besteden. Concentreer je op de rechtzaak en dan komt dat wel in orde.

voor alle duidelijkheid: ik heb niets tegen Nederlanders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JonathanL Bekijk Berichten
                      ik heb niets tegen Nederlanders
                      En tegen Antwerpenaars ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                        En tegen Antwerpenaars ?
                        Hangt ervan af of ze 'vant 't stad' zijn (met bijbehorende attitude) of niet

Comment

reactie op de bovenstaande met goede bedoeling

Even totaal wat anders als reactie op de bovenstaande laatste reacties -))

Als niet Belg mag ik hopelijk minimaal het volgende toegeven;
                          Ik ben absoluut niet racistisch. Ik moet wel voorzichtig zijn met mijn uitspraken...
                          Weet niet of er een wetenschappelijke studie ervan is, maar Belgen zijn echt fantastische mensen.
                          We mogen het niet hardop zeggen, maar als je een paar forums vergelijkt met elkaar merk je meteen dat de Belgen erg sympathiek en vriendelijk zijn ten opzichte van andere volkeren in Europa. Niet zo snel uitdagend en denigrerend. Geen superieur gevoel zoals bij sommige andere volkeren. Gewoon normaal zoals het hoort. Hulpzaam en fijn in omgang ook.
                          Last edited by ; 11/01/2013, 02:23. Reden: smiley weggehaald... vond het niet netjes overkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BedrogenConsument Bekijk Berichten
                            Even totaal wat anders als reactie op de bovenstaande laatste reacties -))

Als niet Belg mag ik hopelijk minimaal het volgende toegeven;
                            Ik ben absoluut niet racistisch. Ik moet wel voorzichtig zijn met mijn uitspraken...
                            Weet niet of er een wetenschappelijke studie ervan is, maar Belgen zijn echt fantastische mensen.
                            We mogen het niet hardop zeggen, maar als je een paar forums vergelijkt met elkaar merk je meteen dat de Belgen erg sympathiek en vriendelijk zijn ten opzichte van andere volkeren in Europa. Niet zo snel uitdagend en denigrerend. Geen superieur gevoel zoals bij sommige andere volkeren. Gewoon normaal zoals het hoort. Hulpzaam en fijn in omgang ook.
                            Ik vind Nederlanders juist beter

Comment

gras...groener...

ik woon net bij de nl-grens, en ga lekker goekoop shoppen bij albert heijn over de meet, ik vind jullie net zoveel vriendelijker, minder nukkig, positiever
                              jullie kunnen wel harder en directer zijn, dat is zo...

Comment

Ok ik begrijp U, bedankt voor je zienswijze en je vriendelijkheid. Nederlanders op straat zijn inderdaad erg vriendelijk ook.

Met alle respect, vergeet niet dat ik het (alleen) over de forums had. En belgische fora met Nl fora vergeleek, uitgaande van mijn ervaringen de laatste tijd.

''We mogen het niet hardop zeggen, maar als je een paar forums vergelijkt met elkaar merk je meteen dat de Belgen erg sympathiek en vriendelijk zijn ten opzichte van andere volkeren''

en verder...

AH is inderdaad top! Ik ben trots op AH. Groot assortiment ook. Hey straks verwijderen ze ons prrofiel, omdat dit onder reclame valt. -))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  ik ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    gras...groener...

ik woon net bij de nl-grens, en ga lekker goekoop shoppen bij albert heijn over de meet, ik vind jullie net zoveel vriendelijker, minder nukkig, positiever
                                    jullie kunnen wel harder en directer zijn, dat is zo...

Leuk dat er nationale grens tussenligt he?
                                    Nu kan niemand jullie betichten van communautaire heibelzoekers.
                                    Nu nog eentje op de taalgrens en iedereen vind iedereen leuker.
                                    Of niet?

ik wil maar zeggen: ik ben weer zogezegd met politiek bezig en jullie met gewoon babbelen over auto's. Naar het schijnt.

Comment

In Nederland zijn de vrouwen ook geiler

Comment

Working...
                                      X