Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Condities bij aankoop Volvo XC60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Condities bij aankoop Volvo XC60

Ik sta op het punt een nieuwe Volvo XC60 D4 AWD aan te schaffen. Geschatte prijs volgens carconfigurator Volvo: 54 000 Euro (alle opties inclusief).
    Wat zijn tegenwoordig de condities die de dealers geven bij Volvo? Kortingspercentage?

waarom ga je niet gewoon naar een dealer...

kijk hier ook eens rond:

Comment

Ik dacht dat er een forummer was die bij Volvo Vermant werkte... Hij kan je wellicht verder helpen maar ben de naam kwijt...
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Maak ook voor de aardigheid eens een vergelijk met de nettoprijzen (excl. BPM en BTW) in Nederland.
        Zeker wanneer je een D4 AWD geartronic overweegt kan dit een interessant alternatief zijn.
        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
        http://www.originelevelgen.be

Comment

Ik heb een dikke 3000 euro korting gekregen op mijn v40, toevallig lag er een check van volvo (1500 euro) in onze bus vlak voordat ik ééntje ging bestellen. Omdat mijn ouders al jaren met volvo rondrijden en ook al even lang klant zijn bij een volvo garage hier in de buurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
            Maak ook voor de aardigheid eens een vergelijk met de nettoprijzen (excl. BPM en BTW) in Nederland.
            Zeker wanneer je een D4 AWD geartronic overweegt kan dit een interessant alternatief zijn.
            Inderdaad, kan soms behoorlijk schelen. Er zit vast wel een welwillende garage net over de grens, en met wat geluk regelen ze de export ook nog
            Als er een Belgische auto moet ingeruild worden, kan het wel lastig worden.
            Last edited by ; 18/01/2013, 20:42.

Comment

De XC 60 krijgt heel binnenkort een facelift (ik dacht juni). Lijkt me toch een argument om een mooie extra korting te krijgen. Of anders een paar maanden wachten. Nooit leuk om direct een 'oud' model te hebben
              2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon Bekijk Berichten
                Ik heb een dikke 3000 euro korting gekregen op mijn v40, toevallig lag er een check van volvo (1500 euro) in onze bus vlak voordat ik ééntje ging bestellen. Omdat mijn ouders al jaren met volvo rondrijden en ook al even lang klant zijn bij een volvo garage hier in de buurt.
                Is dat 3000 euro inclusief die "cheque" of exclusief? Want op die cheque staat letterlijk dat dit bovenop evt. andere kortingen is, en dan is 1500 euro eigenlijk maar een magere korting. Ik zou in ieder geval mijn best doen om een hoop korting te krijgen en dan achteraf zwaaien met die cheque en wat extra opties aanvinken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                  Is dat 3000 euro inclusief die "cheque" of exclusief? Want op die cheque staat letterlijk dat dit bovenop evt. andere kortingen is, en dan is 1500 euro eigenlijk maar een magere korting. Ik zou in ieder geval mijn best doen om een hoop korting te krijgen en dan achteraf zwaaien met die cheque en wat extra opties aanvinken
                  Dat was inclusief die "cheque". Al ben ik toch tevreden, want zonder die cheque kreeg ik maar ca. 1500 euro korting

Comment

over welk totaal bedrag spreken we dan ongeveer?
                    als je 1500 krijgt op een bedrag van 25 k euro bij een splinternieuw model mag je niet klagen denk ik.
                    Wel handig die cheque, had ik ook wel kunnen gebruiken of was die enkel op de v40 geldig?
                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                      als je 1500 krijgt op een bedrag van 25 k euro bij een splinternieuw model mag je niet klagen denk ik.
                      Wel handig die cheque, had ik ook wel kunnen gebruiken of was die enkel op de v40 geldig?
                      Met korting zit ik in de buurt van de basisprijs van een t3 v40. Cheque mocht ook gebruikt worden op een v60.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                        Op alle modellen, geldig tot ergens in februari voor alle Volvo-eigenaars. Ook geldig voor niet-Volvo-eigenaars bij inruil oude wagen.

Comment

Working...
                        X