Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede Ford garage regio Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goede Ford garage regio Leuven

Zoek dus een degelijke en correcte Ford garage voor het onderhoud van mijn Ford, regio Leuven, Haacht, Rotselaar...
    Iemand aanbevelingen?
    Soort garage maakt niet uit.

Hoor namelijk redelijk wat negatieve verhalen over de garages uit de buurt

Beckers is schijnbaar goede garage. Is in Haasrode.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik heb al veel positiefs gehoord over garage Vanderborght ( http://www.garage-vanderborght.be/ ) in Rotselaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fuego Bekijk Berichten
        Ik heb al veel positiefs gehoord over garage Vanderborght ( http://www.garage-vanderborght.be/ ) in Rotselaar.
        Kan je zeggen wat voor positiefs?
        Voortgaande op hun tweedehandsaanbod heb ik namelijk de indruk dat hun aanbod nogal overpriced is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Beckers is schijnbaar goede garage. Is in Haasrode.
          Bedankt voor je reactie.

Iemand een mening over Hergon? Feyaerts? Of anderen?

Comment

Heb ook al goeds gehoord over Beckers, feyaerts heb ik eerlijk gezegd geen idee van...
            Hergon ga ik me niet over uitspreken, ik heb er gewerkt...
            Hier in Overijse (is op +/-16km van Leuven) kan ik Hamron aanbevelen.
            Correcte service, en hij zegt het ook zoals het is, wind er geen doekjes om en is eerlijk

Comment

Mijn neef heeft er zijn auto gekocht en is er zeer te spreken over de klantenservice.

Comment

Feyaerts is "de" Ford garage bij uitstek, Vandenborght zijn afzetters en onvriendelijk, bij Beckers heb ik ooit een fiesta xr2i gekocht, ze beweerden dat de distributieriem vervangen was, 5000km later boem,knak, niet vervangen hij zat vol haarscheurtjes. Blijf bij Feyaerts, goede service, vriendelijk, je mag mee in de werkplaats en hun liefde voor t merk, ik kan/zou t weten
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                  Feyaerts is "de" Ford garage bij uitstek, Vandenborght zijn afzetters en onvriendelijk, bij Beckers heb ik ooit een fiesta xr2i gekocht, ze beweerden dat de distributieriem vervangen was, 5000km later boem,knak, niet vervangen hij zat vol haarscheurtjes. Blijf bij Feyaerts, goede service, vriendelijk, je mag mee in de werkplaats en hun liefde voor t merk, ik kan/zou t weten

Thanks! Over welk filiaal van Feyaerts heb je het, Aarschot of allen even goed?

Comment

Aarschot
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

http://www.garage-berghen.be/blog/ in Binkom (tussen Sint-joris-winge, gouden kruispunt en Tienen) ook heel goede ford garage

Comment

Working...
                      X