Hallo iedereen!
Ik heb het volgende voorgehad:
Ik stond in panne op 500 meter van een garagist (die ik niet ga vernoemen als er niemand specifiek om vraagt) waar ik normal niet ga maar omdat het zo dicht was...
De linkerachterrem die geblokkeerd was. Kon nog onmoglijk vooruit geraken.
Hij heeft me getakeld naar de garage. Daar was de rem reeds
ietwat losser en er heeft een technieker naar gekeken en zijn conclussie was een defecte remklauw.
Ik heb hem gevraagd of hij dat zeker was en een positief antwoord gekregen.
Hij heeft die vervangen en daarna met ook nieuwe
remblokken werkte de volledige linkerkant van de remmen niet meer, konden onmogelijk ontlucht worden. Ik was aan het wachten omdat ik toch een eindje van huis was.
Dat lag aan een gebarsten reservoir (plastieken vergaarbak voor
remolie?), waren ze zeker van: Heeft hij vervangen. Werkte nog steeds
niet.
Het was dan 100% zeker de drukpomp zelf. hebben ze een occasie voor
gezocht en heb ik een hele tijd niets meer gehoord, de auto heeft daar 48u
gestaan.
Een kennis had langs geweest en hij was er zeker van dat het gewoon
een verstopte leiding was.
Enfin, ik heb 605 euro betaald voor de reparatie
en moest betalen anders kreeg ik mijn 16 jaar oude auto met 350d km niet
terug...
Mijn vragen:
-Is het mogelijk dat alle 3 die dingen
tegelijkertijd ineens breken? Volgens onze plaatselijke garagist niet maar ik wou meerdere adviezen van personen hebben.
-Ik wou mijn oude remklauw
meenemen naar huis om eens te bekijken maar dat mocht niet, ze moesten dat terugzenden naar de leverancier, als ik 121 euro extra betaalde mocht het wel.
Ik heb dat op papier laten zetten.
-Moet een garagist als zijn oplossing niet werkt en het oude stuk niet defect is dat oude stuk niet terugsteken ipv het te laten zitten en aanrekenen?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb het volgende voorgehad:
Ik stond in panne op 500 meter van een garagist (die ik niet ga vernoemen als er niemand specifiek om vraagt) waar ik normal niet ga maar omdat het zo dicht was...
De linkerachterrem die geblokkeerd was. Kon nog onmoglijk vooruit geraken.
Hij heeft me getakeld naar de garage. Daar was de rem reeds
ietwat losser en er heeft een technieker naar gekeken en zijn conclussie was een defecte remklauw.
Ik heb hem gevraagd of hij dat zeker was en een positief antwoord gekregen.
Hij heeft die vervangen en daarna met ook nieuwe
remblokken werkte de volledige linkerkant van de remmen niet meer, konden onmogelijk ontlucht worden. Ik was aan het wachten omdat ik toch een eindje van huis was.
Dat lag aan een gebarsten reservoir (plastieken vergaarbak voor
remolie?), waren ze zeker van: Heeft hij vervangen. Werkte nog steeds
niet.
Het was dan 100% zeker de drukpomp zelf. hebben ze een occasie voor
gezocht en heb ik een hele tijd niets meer gehoord, de auto heeft daar 48u
gestaan.
Een kennis had langs geweest en hij was er zeker van dat het gewoon
een verstopte leiding was.
Enfin, ik heb 605 euro betaald voor de reparatie
en moest betalen anders kreeg ik mijn 16 jaar oude auto met 350d km niet
terug...
Mijn vragen:
-Is het mogelijk dat alle 3 die dingen
tegelijkertijd ineens breken? Volgens onze plaatselijke garagist niet maar ik wou meerdere adviezen van personen hebben.
-Ik wou mijn oude remklauw
meenemen naar huis om eens te bekijken maar dat mocht niet, ze moesten dat terugzenden naar de leverancier, als ik 121 euro extra betaalde mocht het wel.
Ik heb dat op papier laten zetten.
-Moet een garagist als zijn oplossing niet werkt en het oude stuk niet defect is dat oude stuk niet terugsteken ipv het te laten zitten en aanrekenen?
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Comment