Mededeling

Collapse
No announcement yet.

garages die net dat tikkeltje meer doen qua klantenservice

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
    . Ik vind het veel belangrijker dat er in een garage competente mensen werken, dat ze vriendelijk zijn, dat ze geen mensen bedriegen en geen leugens vertellen. .
    Waar is deze garage ergens gelegen ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
      Wijn zijn ook zeer tevreden over de service van onze garage. Moet wel zeggen dat ik er gisteren iets heb gezien/gehoord dat mij erg verontwaardigde, hoewel het niet met mij te maken had:

Ik zat bij de service advisor de plaatsing van de trekhaak te bespreken toen er een witte Felicia met oostblok nummerplaat stopt. Er stapt een deftig geklede man uit die binnenkomt en naast ons de service manager aanspreek: "Ghello, I have problem with my car. Went to technical inspection and got red card because lights are to low". Waarop die service manager zegt: "Joe spiek onlie Inglisch?" "Yes." "Then you have 2 problems." Die oostblokker legt dus nog eens uit wat het probleem van zijn wagen is en zegt ook dat de wagen voor export is en hij dus binnenkort een nieuwe wagen nodig heeft, waarna hij vraagt: "Can somebody have look at it for 10 minutes and adjust headlights?" Antwoord: "No, not today, not tomorrow. You have to make appointment and it will take half hour." Ik moest mij echt inhouden om die potentiële klant niet te zeggen dat hij gewoon naar Auto5 of Midas of zo moest gaan om het daar te laten doen.

Zoals hier boven vermeld: alles extra's die geld kosten worden uiteindelijk toch verrekend in de prijs. Maar een glimlach of extra service kost niet meer, en de garages die dat doen, kunnen mij als klant krijgen/houden. Ik ga in die gevallen ook niet het onderste uit de kan halen als er over de prijs gesproken wordt.

Zo was ik bijvoorbeeld onlangs de snelweg opgereden, waarna ik merkte dat mijn auto vanaf 100km/u hevig begon te trillen. Gestopt bij garage Ceulemans in Herent (niet onze garage) en het probleem uitgelegd. Iemand van het atelier is 15 minuten met mij meegereden om te kijken waar het aan lag. Op het einde vertelde hij mij dat het hoogstwaarschijnlijk lag aan ijs dat op de binnenkant van mijn velg vast zat en dit dus zichzelf wel zou oplossen. Hij had gelijk ook en het heeft mij enkel een welgemeende 'dank u wel' gekost.
      Er zal wel iemand anders die 15 minuten betaald hebben hoor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
        Er zal wel iemand anders die 15 minuten betaald hebben hoor .
        Moet je nu mijn hele post quoten om zo'n geweldige bijdrage te leveren?

Comment

Moet je nu mijn hele post quoten om zo'n geweldige bijdrage te leveren?
          ja , iets op tegen ?

Comment

Je doet maar wat je niet laten kunt. Maar ik denk dat niemand een boodschap heeft aan zo'n bijdragen. Ik heb wel al gemerkt dat dit jouw stijl wel typeert...

Comment

Je doet maar wat je niet laten kunt. Maar ik denk dat niemand een boodschap heeft aan zo'n bijdragen. Ik heb wel al gemerkt dat dit jouw stijl wel typeert...
              image.jpg

Comment

momenteel doe ik mijn wagen van mij en van mijn vriendin als er iets scheelt binnen bij Bosch garage eddy vanholst in Alken.
                altijd zeer correcte service, komen afspraken na, hebben respect voor je auto en kijken verder dan hun neus lang is.
                prijzen vind ik correct
                toen ik mijn fiesta wou verkopen hebben ze zelf voorgesteld of ik ze niet bij hun in de showroom wou zetten zodat ik mijn platen en verzekering kon opzeggen.
                zonder hiervoor geld te willen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                  De service is daar inderdaad fenomenaal
                  en de bandjes best goedkoop + de eigenaar kent zowat alle bandematen van alle autos vanbuiten

Comment

Ik ben ook supertevreden van men garage kwa service. Wat ik super wardeer is het feit dat ik er altijd terecht kan als ik een probleem heb ook al is het bv 21u 's avonds. Ook het feit is
                    dat als het probleem ernstig is dat die direct er plek voor maakt en dat ik dan ook gratis een vervangwagen ter beschikking krijg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daniell Bekijk Berichten
                      Een garage/dealer hoeft voor mij niets méér te doen dan gevraagd en al zeker niets extra als in de zin van een fleske cava of dergelijke

Alles wat ze meer geven is gewoon verrekend in de prijs die je betaald

Ik heb een garage voor onderhoud waar ik met m'n wagens die uit garantie zijn naar toe ga. Deze werken nog op de al-oude manier en word uitgebaat door broer en zuster, De zuster doet de hele administratieve kant en broer de garage.

De prijzen die ze daar hanteren zijn ook nog voor-oorlogs
                      Die paar luttele euro's dat een champagne/cava kost,ga het nu ook niet maken op een nieuwe auto he

Comment

Working...
                      X