Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe banden: wakostda? Wamagtakoste?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
    Uwe garagist gaat altijd duurder zijn dan een bandencentrale. Niet onlogisch, is ook hune core-business niet, vaak laten ze die banden dan ook steken bij een bandencentrale in de buurt.
    Vaak, maar niet altijd, het punt is natuurlijk wel dat veel mekaniekers en carrosiers het gewoon niet graag doen itt hun normale job, maar het doet nooit pijn een prijs te vragen, vaak zullen ze er niet ver af zitten en kan je dit mee laten doen bij een onderhoud bvb, wat weeral wat van jou tijd spaart.
    Het is maar hoe je het het liefste hebt, maar bel gewoon een paar keer, het is een courante maat die je hebt, dus ze kunnen je wel direct een prijs geven in de meeste gevallen...

Comment

awel, 2jaar geleden had ik winterbanden op staal besteld op autobandenmarkt.be
      na een maand ging ik op onderhouden bij de dealer en daar lagen wintersets (was toen november), die kostten verdikke 10€ minder bij de dealer! was wel de eerste en laatste keer dat ik zo een lage prijzen had gezien

Comment

Dat zal misschien een foutje geweest zijn, want autobandenmarkt is toch echt wel goedkoop.

Comment

niet altijd

Comment

Ik vroeg mij het volgende af: twee sets banden, identiek merk & maat maar de ene set heeft vb R en de andere set een V als index, heeft dit invloed op de prijs of niet?
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

geeft meestal verschil ja

heb nu ook gezien dat AUTO5 ook gaat beginnen met online bandenverkoop

Comment

Working...
              X