Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Giva Wheels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Giva Wheels

Hallo,

Iemand ervaring met deze shop (net over de Nederlandse grens). Ik heb nl een offerte gekregen voor velgen + banden, waarvan mijn reguliere bandenhandel zegt dat er iets niet pluis is.....

alvast bedankt,
    teizman

Wat zou er niet pluis zijn? Ik heb me daar vorig jaar een offerte laten maken die me correct leek. Heb uiteindelijk echter originele BMW-velgen gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
      Wat zou er niet pluis zijn? Ik heb me daar vorig jaar een offerte laten maken die me correct leek. Heb uiteindelijk echter originele BMW-velgen gekocht.
      Waarschijnlijk goedkoper als z'n reguliere bandenhandel :o
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Replica?

Comment

ik heb er al goede ervaringen mee via ne kameraad .
          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Plaats anders eens de offerte

Comment

Verklaring gevonden: de velgen die ik bij hen wilde kopen, hadden ze blijkbaar ooit voor een andere klant moeten bestellen en die is er nooit achter gekomen.
              Vandaar dat ze weg 'moeten'....

Leuk....

Heb ze bij mijn reguliere bandenhandel besteld, hij zal ze bij GIVA bestellen en banden opzetten + montage. Iedereen content.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                Verklaring gevonden: de velgen die ik bij hen wilde kopen, hadden ze blijkbaar ooit voor een andere klant moeten bestellen en die is er nooit achter gekomen.
                Vandaar dat ze weg 'moeten'....

Leuk....

Heb ze bij mijn reguliere bandenhandel besteld, hij zal ze bij GIVA bestellen en banden opzetten + montage. Iedereen content.
                Hij vindt het ni pluis ,en gaat hij ze er zelf halen? Begrijpen wie begrijpen kan.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Ken er alleen maar met positieve ervaringen bij Giva.
                  Heeft zowel replica als originele.
                  Met de banden zitten ze ook goed van prijs.
                  Word met alle toebehoren zeer netjes ingepakt geleverd.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zelf ook goede ervaring mee met het bestellen van velgen. Enkel achteraf centercaps bestellen, blijkt niet zo simpel (vooral de communicatie dan).
                    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

De lente is dan toch nog altijd niet echt begonnen, maar ik kon niet meer wachten...
                      De banden lagen immers klaar, gemonteerd op de velgen van GIVA. Blijkbaar waren het de laatste lombartho's die nog beschikbaar waren. Jacobs trading is nl failliet en productie ligt dus stil.
                      Op den tast lijkt het dat de 20' lombartho's met Hankook ventus lichter zijn dan de standaard 18" VW wielen met pirelli winterbanden.

Ik weet niet of het ieders smaak is, maar ik vind ze GEWEEELDIG. Hopelijk rijd ik ze niet kapot (temeer omdat de productie stil ligt)
                      Foto's vind je hier:

greetz,
                      teizman

Comment

Ik heb er vorig jaar velgen + winterbanden gekocht.
                        Nergens in België vond ik dezelfde banden aan een betere prijs.
                        De velgen waren replica uit Maleisië (ofzo).

De betere bandenprijs zou zijn omdat in België de bandenmarkt in handen is van een paar groothandels (Lambrechts, ...). Die zetten de markt wat vast.
                        En in NL moeten ze geen recyclagepremie aanrekenen voor je ouden banden.
                        Heb meteen ook 2 zomerbanden gewisseld omdat ze ver op waren.

Als ik vergelijk met Belgische prijzen heb ik de zomerbanden gratis bijgekregen. (waren wel allemaal RFT).

Ik rij er ondertussen 20 000 km mee, en ben er tevreden over.

Wat me wel opviel is dat ze met vrij simpel werken, geen perslucht gebruiken... gewoon basic zoals je het thuis zou doen :-)

Comment

Ik heb persoonlijk geen goede ervaring mee.
                          Ik heb daar eens twee banden bij besteld en ze hebben die voor mij daar inneens gemonteerd. Bij het demonteren liep het al mis. Ze waren mijn loodjes aan het afdoen en ze hebben heel de binnen kant van mijn velg beschadigd.
                          Velgen waren 2 jaar oud en geen kras op te zien! Kerel vroeg het nog amai die zijn nog zo goed als nieuw, ik draag er veel zorg voor. Zun blijkbaar niet!

Hun redenering neemt wat zwarte verf en dan zie je het niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
                            Ik heb persoonlijk geen goede ervaring mee.
                            Ik heb daar eens twee banden bij besteld en ze hebben die voor mij daar inneens gemonteerd. Bij het demonteren liep het al mis. Ze waren mijn loodjes aan het afdoen en ze hebben heel de binnen kant van mijn velg beschadigd.
                            Velgen waren 2 jaar oud en geen kras op te zien! Kerel vroeg het nog amai die zijn nog zo goed als nieuw, ik draag er veel zorg voor. Zun blijkbaar niet!

Hun redenering neemt wat zwarte verf en dan zie je het niet
                            Ik vind lakschade aan de binnenkant van een velg ook niet belangrijk. Dat zie je toch niet.

Comment

Heb ook wielen gekocht bij giva wheels,wielen zien er niet het zelfde uit als op foto,en van ruilen is al helemaal geen sprake,beantwoord nadien geen enkele mail en heeft nog nooit gehoord van ruilrecht/totaal geen naservice
                              getekend een on tevreden klant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANGELO SAMAN Bekijk Berichten
                                Heb ook wielen gekocht bij giva wheels,wielen zien er niet het zelfde uit als op foto,en van ruilen is al helemaal geen sprake,beantwoord nadien geen enkele mail en heeft nog nooit gehoord van ruilrecht/totaal geen naservice
                                getekend een on tevreden klant
                                Ken ook iemand die prijs offertes vroeg deze zomer en die werden niet meer beantwoord.
                                Vroeger was er een Ranier en die antwoordde binnen de 30' + een zeer goede service maar bij hem was het een Angelo en die heeft nooit iets laten horen.
                                Misschien overgenomen ofzo.
                                Als het niet de afgesproken velgen zijn zou ik eens tot daar rijden.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

ik heb een heel slechte ervaring met Giva wheels ik heb een jaar geleden vier turbovelgen gekocht voor een Porsche macan na acht maanden begonnen die te oxideren ondanks de auto altijd in de garage staat na een telefoon met giva wheels en fotos te hebben verstuurd van de beschadigde velgen kreeg ik als antwoord dat ze contact zouden nemen met de fabriek maar dat lang zou duren na vier maanden kreeg ik te horen dat de garantie van een jaar verlopen was en dat ze niets meer konden doen ( van een service gesproken )ik zou zeggen betaal iets meer en ga naar een andere en beter verdeler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sebastien1 Bekijk Berichten
                                    ik heb een heel slechte ervaring met Giva wheels ik heb een jaar geleden vier turbovelgen gekocht voor een Porsche macan na acht maanden begonnen die te oxideren ondanks de auto altijd in de garage staat na een telefoon met giva wheels en fotos te hebben verstuurd van de beschadigde velgen kreeg ik als antwoord dat ze contact zouden nemen met de fabriek maar dat lang zou duren na vier maanden kreeg ik te horen dat de garantie van een jaar verlopen was en dat ze niets meer konden doen ( van een service gesproken )ik zou zeggen betaal iets meer en ga naar een andere en beter verdeler
                                    Dan stuur je een aangetekend schrijven met dat de garantie-aanvraag al VOOR het einde van dat jaar was ingediend?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sebastien1 Bekijk Berichten
                                      Replica velgen of OEM ?

Comment

Heb er een jaar of 3 geleden ook replica's + winterbanden gekocht. Kreeg toen een heel scherpe prijs. Communicatie was zeer vlot (was met Reinier), zijn ze op een vrijdagavond gaan afhalen en die heeft de wielen er nog snel opgestoken.

Tot op heden geen roest of andere minpunten ontdekt. Die Reinier beweerde toen ook dat hij oa aan Beerens leverde.

Comment

Working...
                                        X