Hallo,
Ik heb op 4 maart 2011 een golf variant van het bouwjaar 2008 gekocht. Bij de verkoop werd mij verteld dat er net een nieuw schuifdak ingestoken was. Daar het mijn eerste auto was heb ik daar niet zoveel aandacht aan besteed.
Begin april 2012 werkte mijn schuifdak opeens niet meer, alles zat vast, het raakte niet meer vooruit of achteruit. Net buiten garantie natuurlijk. De garagist wou mij echter een geste doen en het schuifdak voor zijn rekening nemen en ik de werkuren betalen. Een factuur van 800 EUR, die ik ook betaald heb.
In september 2012 was mijn schuifdak alweer kapot, kon opnieuw geen kant meer uit. Uiteindelijk bleek dat er een kabel of zo kapot was en dat ik ook met een lek zat. Tussen april en september heb ik dus liters water in mijn auto binnengekregen met als gevolg dat ze mijn auto met een droogkanon hebben moeten drogen. Die was uiteraard direct niet droog en heeft nog maanden water binnen gekregen. Deze keer hebben ze al wel kosteloos hersteld.
In oktober 2012 was het dak alweer kapot. Op die moment hadden ze geen tijd om het te maken dus hebben ze mijn dak compleet dicht gemaakt door de besturing of zo uit te schakelen. Met als resultaat dat ik geluidsoverlast heb op de autostrade + het toch in mijn auto.
Ik ben de vorige maanden geregeld binnen gesprongen om te vragen hoe het zat met de herstelling. Ik kreeg te horen dat ze met Dieteren bezig waren over een oplossing omdat ze niet wisten van waar het probleem kwam. Misschien dat er nog auto's met hetzelfde probleem waren. Uiteindelijk ben ik vandaag nog eens binnen gesprongen, nu wisten ze mij te vertellen dat ze nog niet gehoord hadden van Dieteren (zelfde excuus van de vorige maanden). Ze weten blijkbaar ook niet goed wie moet opdraaien voor de kosten. Zij denken blijkbaar Dieteren.
Heb ik nu een poot om op te staan als ik denk dat de garage zelf verantwoordelijk is?
Ik heb op 4 maart 2011 een golf variant van het bouwjaar 2008 gekocht. Bij de verkoop werd mij verteld dat er net een nieuw schuifdak ingestoken was. Daar het mijn eerste auto was heb ik daar niet zoveel aandacht aan besteed.
Begin april 2012 werkte mijn schuifdak opeens niet meer, alles zat vast, het raakte niet meer vooruit of achteruit. Net buiten garantie natuurlijk. De garagist wou mij echter een geste doen en het schuifdak voor zijn rekening nemen en ik de werkuren betalen. Een factuur van 800 EUR, die ik ook betaald heb.
In september 2012 was mijn schuifdak alweer kapot, kon opnieuw geen kant meer uit. Uiteindelijk bleek dat er een kabel of zo kapot was en dat ik ook met een lek zat. Tussen april en september heb ik dus liters water in mijn auto binnengekregen met als gevolg dat ze mijn auto met een droogkanon hebben moeten drogen. Die was uiteraard direct niet droog en heeft nog maanden water binnen gekregen. Deze keer hebben ze al wel kosteloos hersteld.
In oktober 2012 was het dak alweer kapot. Op die moment hadden ze geen tijd om het te maken dus hebben ze mijn dak compleet dicht gemaakt door de besturing of zo uit te schakelen. Met als resultaat dat ik geluidsoverlast heb op de autostrade + het toch in mijn auto.
Ik ben de vorige maanden geregeld binnen gesprongen om te vragen hoe het zat met de herstelling. Ik kreeg te horen dat ze met Dieteren bezig waren over een oplossing omdat ze niet wisten van waar het probleem kwam. Misschien dat er nog auto's met hetzelfde probleem waren. Uiteindelijk ben ik vandaag nog eens binnen gesprongen, nu wisten ze mij te vertellen dat ze nog niet gehoord hadden van Dieteren (zelfde excuus van de vorige maanden). Ze weten blijkbaar ook niet goed wie moet opdraaien voor de kosten. Zij denken blijkbaar Dieteren.
Heb ik nu een poot om op te staan als ik denk dat de garage zelf verantwoordelijk is?
Comment