Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slechte garantie bij honda garage in westkerke

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• slechte garantie bij honda garage in westkerke

hallo even men probleem uitleggen onlangs een bmw 320 gekocht (tweedehands) stond vermeld topokkazie in goede staat alles zag er goed uit tot ik hem een week had en dan telkens olie druppels onder men auto ik daarmee naar mijn garagist (in oostrozebeke) (hele goeie garage betrouwbaar) nu steld hij vast dat de dichting van de oliecarter lekt en redelijk wat.ik gebeld naar garage waar ik hem gekocht heb dan zegt hij eerst dat dit geen garantie is. na een tijdje zegt hij dat hij enkel de stukken wil betalen wat belachelijk is want de dichting kost 25 euro maar is wel 3 a 4 u werk aan en dat zou ik wel moeten betalen plus dat ik men auto 4 dagen daar zou moeten laten wat ook belachelijk is want is maar 4 uur werk.ik vraag mij af of iedere garage zomaar doet met garantie wat voor hen uit komt.besluit is dat men auto daar nooit meer naar die garage gaat want is totaal niet te vertrouwen.ook voor anderen opletten als je daar iets koopt

Garage Casier bedoel je?
    Ik heb mijn eerste auto daar gekocht en was super content van de service.
    Casier is hier in de streek gekend als een goede garage hoor.

Comment

waarom geeft hij dan geen garantie zoals het moet? !!! (werkuren inbegrepen?) vertrouw die echt niet want men auto gaat vandaag naar mijn garage en op mijn kosten.en als hij zo goed is waarom moet men auto daar 4 dagen blijven voor 4 uur wrk dat er aan is!!!!

Comment

Valt gewoon onder garantie, en als dit het volledige verhaal is moet je de garagist dat duidelijk maken. Desnoods dreig je maar wat. Vind het maar raar dat de garagist zijn handen daar af trekt? Laat dit zeker en vast NIET doen bij een andere garage, anders kan je fluiten naar je garantie!
        En wanneer heb je die wagen exact gekocht?

Comment

Lijkt me wel degelijk een garantiegeval. Je moet beginnen met een aangetekend schrijven te sturen waarin je het probleem uitlegt en garantie vraagt.

Wat ik me wel afvraag is waarom je niet eerst bent teruggegaan waar je de auto gekocht hebt? Dat lijkt me een logische eerste stap.

Comment

het zal mij wel een 300 euro kosten maar iemand die ik al niet vertrouw doe ik men auto niet meer naartoe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Lijkt me wel degelijk een garantiegeval. Je moet beginnen met een aangetekend schrijven te sturen waarin je het probleem uitlegt en garantie vraagt.

Wat ik me wel afvraag is waarom je niet eerst bent teruggegaan waar je de auto gekocht hebt? Dat lijkt me een logische eerste stap.
              ook om zeker te zijn want toen ik hem belde om dit uit te leggen het eerste wat hij zei was de bmw 320 die staan altijd al beetje nat langs onder wat zeker het geval niet is die staan altijd mooi droog aan motor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gunther d Bekijk Berichten
                het zal mij wel een 300 euro kosten maar iemand die ik al niet vertrouw doe ik men auto niet meer naartoe

Is volledig verstaanbaar maar je moet geen garantie verwachten als je geen goedkeuring krijgt van de professionele verkoper of als je de werken daar niet laat uitvoeren. Dat is ook volledig logisch.

Comment

No offense, maar waarom heb je dan het topic geopend als je het toch zelf gaat betalen?
                  Enkel dan om te klagen over de garagist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                    No offense, maar waarom heb je dan het topic geopend als je het toch zelf gaat betalen?
                    Enkel dan om te klagen over de garagist?
                    omdat ik niet wil dat andere mensen die daar een auto kopen ook hetzelfde tegen komen

Comment

Is volledig verstaanbaar maar je moet geen garantie verwachten als je geen goedkeuring krijgt van de professionele verkoper of als je de werken daar niet laat uitvoeren. Dat is ook volledig logisch.
                      professioneel!!!!!!!!ik verwacht dat ook niet meer. hij gaat naar mijn garage en daar doe ik hem met een gerust hard binnen en morgen heb ik hem al terug.

Comment

Volgens mij is het probleem dat je niet eerst naar punt van aankoop bent geweest. Probleem eerst laten vaststellen door hem.
                        Nu dwing je hem ertoe zonder dat je hem een kans hebt gegeven of dat hij zelf een probleem heeft knnen ontdekken.

Hoe kan die garagist garantie geven als je niet tot bij hem gaat? (Heb in zelfde situatie als u gezeten, heb daar zelfde fout gemaakt door naar andere garage te gaan)
                        Last edited by ; 09/04/2013, 12:47.

Comment

Eenzijdig verhaal
                          Als je garantie wil afdwingen moet je je eerst zelf aan de voorwaarden houden.
                          2021 Taycan 4S
                          2021 Lexus UX250h

Comment

Even hernemen wat we weten:

-Je koopt een tweedehands BMW die schijnbaar in topstaat is
                            -Een week later ligt er olie onder de auto
                            -Je gaat ermee naar een andere garage om vast te stellen wat het probleem is
                            -je belt de garage waar je de wagen kocht en daar gaan ze niet onmiddellijk in op je eisen waardoor die garage voor jou plots totaal onbetrouwbaar is geworden en je er nooit meer wil teruggaan

Snap je hoe jou verhaal klinkt wanneer je het allemaal op een rijtje ziet staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              Volgens mij is het probleem dat je niet eerst naar punt van aankoop bent geweest. Probleem eerst laten vaststellen door hem.
                              Nu dwing je hem ertoe zonder dat je hem een kans hebt gegeven of dat hij zelf een probleem heeft knnen ontdekken.

Hoe kan die garagist garantie geven als je niet tot bij hem gaat? (Heb in zelfde situatie als u gezeten, heb daar zelfde fout gemaakt door naar andere garage te gaan)
                              hij wist maar al te goed dat hij olie lekte want zoiets komt niet in zo korte tijd

Comment

Even hernemen wat we weten:

-Je koopt een tweedehands BMW die schijnbaar in topstaat is
                                -Een week later ligt er olie onder de auto
                                -Je gaat ermee naar een andere garage om vast te stellen wat het probleem is
                                -je belt de garage waar je de wagen kocht en daar gaan ze niet onmiddellijk in op je eisen waardoor die garage voor jou plots totaal onbetrouwbaar is geworden en je er nooit meer wil teruggaan

Snap je hoe jou verhaal klinkt wanneer je het allemaal op een rijtje ziet staan?
                                dus jij vind normaal als ik hem belde dat hij meteen zei zoiets neem ik niet in garantie

Comment

omdat ik niet wil dat andere mensen die daar een auto kopen ook hetzelfde tegen komen
                                  Moest de service echt zo slecht zijn was die garagist waarschijnlijk al failliet.
                                  Ik ben ook niet tevreden over de garage waar ik m'n wagen gekocht heb, heb daar 3 of 4 keer gestaan voor hetzelfde.
                                  Is uiteindelijk opgelost geraakt door vol te houden.
                                  En ik weet nu voor mijn eigen dat ik daar niet meer heen ga nu m'n garantie afgelopen is, maar ik ga hier niet m'n gal beginnen spuwen over die garagist, andere personen kunnen daar een uitstekende ervaring hebben opgedaan.
                                  Zoiets is nu eenmaal persoonlijk, maar om nu echt op een openbaar forum slecht te beginnen spreken...
                                  Zoals al aangehaald, je stuurt hem aangetekend een brief, en dan komt dat wel in orde...
                                  Laat die gewoon daar repareren, je moet daar geen beste vrienden mee zijn, nadat de garantie afgelopen is kan je ergens anders gaan.
                                  Nu betaal je €300 uit eigen zak, terwijl je dat anders in 2 nieuwe banden had kunnen steken.
                                  Wat ga je doen als je versnellingsbak eraan is in de garantie? Ook zelf betalen?
                                  Anyway, je weet hier zelf wel de oplossing voor (en deze tekst is niet slecht bedoelt )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                    Eenzijdig verhaal
                                    Als je garantie wil afdwingen moet je je eerst zelf aan de voorwaarden houden.
                                    Inderdaad... waarom moet de garagist i garantie geven als je er zelf met de klak naar gooit...
                                    Me dunkt dat de garage niet de koppigaard is

Comment

Inderdaad... waarom moet de garagist i garantie geven als je er zelf met de klak naar gooit...
                                      voor alle duidelijkheid hij wil geen garantie geven juist op de stukken dus voor die 25 euro moet ik niet naar daar gaan want het werk moet ik wel betalen en tegen dat men auto naar daar gedaan heb en terug gehaald ben al meer kwijt aan benzine

Comment

+1 imho

Comment

Working...
                                        X