Mededeling

Collapse
No announcement yet.

B en D Cars Dadizele, iemand ervaring?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• B en D Cars Dadizele, iemand ervaring?

Hallo,

heeft er iemand al ervaring (positief/negatief) met B en D Cars uit Dadizele?

Alvast bedankt!
    Less is more...

(2003) Audi A4 Cabriolet 1.8T 163pk

De meeste wagens hebben daar precies veel km's

Comment

Geen ervaring meer maar spreekt me toch niet aan om daar een auto te kopen...
      Veel kms voor dan toch nog dure prijzen...
      Mijn mening

Comment

Hoge aantal km bij de meeste voertuigen was mij ook al opgevallen ja.

Het ging over deze BMW 116d: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...000&asrc=st|as

Prijs zo overdreven volgens jullie?

Bedankt al voor jullie reacties!
        Less is more...

Comment

Prijs is zeker niet te hoog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Prijs is zeker niet te hoog.
            Vind ik persoonlijk ook niet....23500 km is ook al zeker niet veel (deze wagen heeft er dan toch weinig....)

Over de prijs kunt ge misschien nog onderhandelen al was het 100 € oid . Kijk ook goed of de velgen geen stoeprandschade hebben : daar kunt ge zeker op afdingen anders .

Hebt ge ook 1 jaar "garantie" ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Vind ik persoonlijk ook niet....23500 km is ook al zeker niet veel (deze wagen heeft er dan toch weinig....)

Over de prijs kunt ge misschien nog onderhandelen al was het 100 € oid . Kijk ook goed of de velgen geen stoeprandschade hebben : daar kunt ge zeker op afdingen anders .

Hebt ge ook 1 jaar "garantie" ?
              Ik heb de verkoper proberen te contacteren maar krijg tot op heden geen antwoord op mail of gsm (onmiddellijk bezettoon).
              Geeft natuurlijk al geen goede indruk momenteel

Wat betreft de garantie weet ik dus zelf nog niet of hij die geeft en voor welke periode. Ik laat zoiezo een volledige diagnose uitvoeren door VAB voor ik beslis deze of een ander voertuig aan te kopen.

Hij heeft blijkbaar wel nog een tweede vestiging in Gits-Hooglede, B & D Automobiles. (http://www.b-dautomobiles.be/go.to/m...e-nl.nlbe.html).
              Misschien dat iemand deze vestiging wel kent?

Alvast bedankt!
              Less is more...

Comment

Geen ervaring met die garage, maar één opmerking. Dat is Provinciebaan/Meensesteenweg. Als je daar met je auto van begin tot einde door rijdt dan zie je maar één iets: zowel links als rechts garagisten met tweedehandswagens. Familie heeft dan ooit de stap gezet om daar een garagist uit te kiezen en een auto te kopen, serieus hun broek aan gescheurd. Als je dan eens te horen gaat dan kom je al snel te weten dat de overgrote meerderheid daar geen goede intentie heeft met de klanten.

Dat heeft overigens een specifieke reden: elke dag rijdt het daar bomvol Fransen (vaker dan niet van vreemde origine) om die auto's op te kopen (van het type louche). Het zou natuurlijk verkeerd zijn om alles over dezelfde kam te scheren, maar het is maar om te zeggen wees alert! Een mooie gevel betekent niet onmiddellijk een goede garage bijvoorbeeld. En zoals gewoonlijk: if it looks too good to be true, then it usually is.

Comment

Hopelijk heb je gezien dat de linkerkoplamp condens heeft binnenin. In de meeste gevallen betekent dit een compleet nieuwe koplamp wil je het probleem permanent oplossen.. Zeker rekening mee houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
                    Geen ervaring met die garage, maar één opmerking. Dat is Provinciebaan/Meensesteenweg. Als je daar met je auto van begin tot einde door rijdt dan zie je maar één iets: zowel links als rechts garagisten met tweedehandswagens. Familie heeft dan ooit de stap gezet om daar een garagist uit te kiezen en een auto te kopen, serieus hun broek aan gescheurd. Als je dan eens te horen gaat dan kom je al snel te weten dat de overgrote meerderheid daar geen goede intentie heeft met de klanten.

Dat heeft overigens een specifieke reden: elke dag rijdt het daar bomvol Fransen (vaker dan niet van vreemde origine) om die auto's op te kopen (van het type louche). Het zou natuurlijk verkeerd zijn om alles over dezelfde kam te scheren, maar het is maar om te zeggen wees alert! Een mooie gevel betekent niet onmiddellijk een goede garage bijvoorbeeld. En zoals gewoonlijk: if it looks too good to be true, then it usually is.
                    Ik heb er inderdaad geen positief gevoel bij, ook de reden waarom ik hier eens kwam horen naar andere meningen..
                    Bij deze gaat de zoektocht verder, bedankt voor de input!

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                    Hopelijk heb je gezien dat de linkerkoplamp condens heeft binnenin. In de meeste gevallen betekent dit een compleet nieuwe koplamp wil je het probleem permanent oplossen.. Zeker rekening mee houden.
                    Was mij inderdaad al opgevallen, gekend probleem bij de 1-serie of?
                    Less is more...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alexos Bekijk Berichten
                      Was mij inderdaad al opgevallen, gekend probleem bij de 1-serie of?
                      Of het specifiek bij de 1-reeks is weet ik niet zeker, maar het komt zeker soms voor (niet alleen bij de 1-reeks overigens).

Ik zou gewoon op het gemak zoeken in Duitsland, zeker gezien je zelf vrij dicht bij de grens woont.. Véél meer aanbod!

Comment

Langs die baan zitten inderdaad veel autohandelaars, ook veel handelaars in ongevalwagens en ook de Roeselaarse automarkt is langs deze weg. Niet bepaald goede referenties dus. Anderzijds wil dit natuurlijk niet zeggen dat alle wagens die daar verkocht worden automatisch slecht zijn, je moet gewoon goed uit je ogen kijken als je daar iets koopt.

Comment

De betere wagens staan in Hooglede. De auto's voor export naar oost-Europa en Frankrijk staan in Dadizele. Die gast is wel ok.

Sent from my iPad using Tapatalk
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik heb er tot op heden nog geen contact mee gehad, ik heb tijd dus zoek gewoon verder.

Bedankt voor de reacties!
                            Less is more...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              De meeste wagens hebben daar precies veel km's
                              inderdaad
                              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                              BMW F10 520da 2012
                              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Heb nooit reactie gehad op mijn mail naar hem, waarschijnlijk beter zo :-)

Ondertussen wel een andere BMW 116d gevonden!
                                M pack binnen en buiten, leder, parkeersensoren, licht en regen sensor,...

Al wat km kunnen maken en heel tevreden met de aankoop!

image.jpg
                                image.jpg
                                Last edited by Alexos; 29/04/2013, 09:26.
                                Less is more...

Comment

Ziet er goed uit! Veel succes ermee

Comment

Working...
                                  X