Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind ik persoonlijk ook niet....23500 km is ook al zeker niet veel (deze wagen heeft er dan toch weinig....)
Over de prijs kunt ge misschien nog onderhandelen al was het 100 € oid . Kijk ook goed of de velgen geen stoeprandschade hebben : daar kunt ge zeker op afdingen anders .
Vind ik persoonlijk ook niet....23500 km is ook al zeker niet veel (deze wagen heeft er dan toch weinig....)
Over de prijs kunt ge misschien nog onderhandelen al was het 100 € oid . Kijk ook goed of de velgen geen stoeprandschade hebben : daar kunt ge zeker op afdingen anders .
Hebt ge ook 1 jaar "garantie" ?
Ik heb de verkoper proberen te contacteren maar krijg tot op heden geen antwoord op mail of gsm (onmiddellijk bezettoon).
Geeft natuurlijk al geen goede indruk momenteel
Wat betreft de garantie weet ik dus zelf nog niet of hij die geeft en voor welke periode. Ik laat zoiezo een volledige diagnose uitvoeren door VAB voor ik beslis deze of een ander voertuig aan te kopen.
Geen ervaring met die garage, maar één opmerking. Dat is Provinciebaan/Meensesteenweg. Als je daar met je auto van begin tot einde door rijdt dan zie je maar één iets: zowel links als rechts garagisten met tweedehandswagens. Familie heeft dan ooit de stap gezet om daar een garagist uit te kiezen en een auto te kopen, serieus hun broek aan gescheurd. Als je dan eens te horen gaat dan kom je al snel te weten dat de overgrote meerderheid daar geen goede intentie heeft met de klanten.
Dat heeft overigens een specifieke reden: elke dag rijdt het daar bomvol Fransen (vaker dan niet van vreemde origine) om die auto's op te kopen (van het type louche). Het zou natuurlijk verkeerd zijn om alles over dezelfde kam te scheren, maar het is maar om te zeggen wees alert! Een mooie gevel betekent niet onmiddellijk een goede garage bijvoorbeeld. En zoals gewoonlijk: if it looks too good to be true, then it usually is.
Hopelijk heb je gezien dat de linkerkoplamp condens heeft binnenin. In de meeste gevallen betekent dit een compleet nieuwe koplamp wil je het probleem permanent oplossen.. Zeker rekening mee houden.
Geen ervaring met die garage, maar één opmerking. Dat is Provinciebaan/Meensesteenweg. Als je daar met je auto van begin tot einde door rijdt dan zie je maar één iets: zowel links als rechts garagisten met tweedehandswagens. Familie heeft dan ooit de stap gezet om daar een garagist uit te kiezen en een auto te kopen, serieus hun broek aan gescheurd. Als je dan eens te horen gaat dan kom je al snel te weten dat de overgrote meerderheid daar geen goede intentie heeft met de klanten.
Dat heeft overigens een specifieke reden: elke dag rijdt het daar bomvol Fransen (vaker dan niet van vreemde origine) om die auto's op te kopen (van het type louche). Het zou natuurlijk verkeerd zijn om alles over dezelfde kam te scheren, maar het is maar om te zeggen wees alert! Een mooie gevel betekent niet onmiddellijk een goede garage bijvoorbeeld. En zoals gewoonlijk: if it looks too good to be true, then it usually is.
Ik heb er inderdaad geen positief gevoel bij, ook de reden waarom ik hier eens kwam horen naar andere meningen..
Bij deze gaat de zoektocht verder, bedankt voor de input!
Hopelijk heb je gezien dat de linkerkoplamp condens heeft binnenin. In de meeste gevallen betekent dit een compleet nieuwe koplamp wil je het probleem permanent oplossen.. Zeker rekening mee houden.
Was mij inderdaad al opgevallen, gekend probleem bij de 1-serie of?
Langs die baan zitten inderdaad veel autohandelaars, ook veel handelaars in ongevalwagens en ook de Roeselaarse automarkt is langs deze weg. Niet bepaald goede referenties dus. Anderzijds wil dit natuurlijk niet zeggen dat alle wagens die daar verkocht worden automatisch slecht zijn, je moet gewoon goed uit je ogen kijken als je daar iets koopt.
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment