Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boertige reactie op mail naar Oldstyle BVBA Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Boertige reactie op mail naar Oldstyle BVBA Leuven

even de situatie schetsen..

op internet stond er een kever cabrio te koop voor 10.500. Ik doe een bod van 7000 omdat ik in het verleden negatieve ervaringen had gelezen over de praktijken van diezelfde handelaar (plamuurauto's verkopen etc..) zodat ik de eventuele 'verborgen gebreken' die met de tijd bovenkomen kan opvangen

en dan krijg je zo'n mailtje terug:

LOL en ik mag niets verdienen goed zot even 3500 euro afpingelen als ik zoveel zou verdienen op deze wagen was ik al lang binnen .....Wat je wel mag doen is er me direct een stuk of 40 brengen wel in dezelfde staat alsook voor 7000 euro het stuk ik vrees dat je er niet eentje zal vinden.KOOPJES JAGERS GENOEG ik heb hem al 10 keer kunnen verkopen voor 9500 euro dus blijven doorsparen.De prijs is vast en over enkele weken kost deze er 12.500 euro dan verkopen ze nog het snelst 10.500 euro is eigenlijk veel te goedkoop.
    PS VOOR DE 40 STUKS DIE JE ME MAG LEVEREN MEER MAG OOK EN IK BETAAL STEEDS CASH ZONDER VEEL GEZEVER.....en misschien bied ik op die van 7000 euro dan maar 3500 euro he dan weet je hoe leuk dat is hahahahahahahahahahahhahaha

dit was dan mijn antwoord:

daarom dat die ragtop ook al maanden te koop staat
    ik heb niet zo'n goede dingen gehoord over deze zaak toen die blauwe bus enzo te koop stonden..daarom dat ik maar 7000 heb geboden om eventuele mankementen die bovenkomen na 1-2 jaar rijden te kunnen repareren...telkens de advertentie verscheen, was hij al even snel weer weg...
    ken er genoeg die ff alles dichtsmeren, opnieuw spuiten en dan als gerestaureerd verkopen...
    heb zelf een gerestaureerde '53 maar wou eens een zomer rijden met een cabrio...
    maar er staan er inderdaad genoeg te koop en bij nen boer van een zaakvoerder zou ik niets kopen. wees maar gerust dat dit ook op de luchtgekoelde fora zal verschijnen hoe jij je klanten behandelt...

veel succes nog!

en dan weer dit antwoord:

BRRRRRRRRRRRRRRRRR nu ben ik bang forum LOSERS hebben nu eenmaal nooit geld ....dus schrijf er zeker bij dat je de helft van de prijs bood he.....JA super doen EmojiEmojiEmojiEmojiEmoji (dit waren 'MSN-lipjes om mij te kussen )En ik wacht nog steeds ,op de 40 kever cabrio s die je zou leveren he IK BETAAL CASH en ben geen forum neuker....Maar voor 7000e vind je er geen zeker niet in deze staat dus niet zeiken gewoon komen leveren die handel......ZEVERAAR

lijkt mij een zeer professionele handelaar te zijn als die al zijn 'klanten' zo behandelt...

7000 is inderdaad een laag bod maar gezien zijn plamuurreputatie misschien ook niet? maar om dan zo den boer te gaan uithangen...

als hij nu gewoon had gezegd dat het te laag is en dat hij er minimum 10.000 voor wilt hebben, dan had ik misschien wel is gaan kijken maar nu...

ikke:

heb nooit gezegd dat ik ze kan leveren voor 7, maar ik weet dat gy al plamuurauto's hebt aangeboden dus daarom dat ik marge houd voor eventuele gebreken die er na verloop van tijd tevoorschijn gaan komen...
    >
    > Voor het geld van mijne gerestaureerde 53 koop ik 2 cabrio's dus daar is het mij totaal ni te doen... Ik wil gerust 15 geven voor ene die goed gedocumenteerd is met foto's en facturen van de restauratie...

hij:

jaja zeggen die mannen zonder geld allemaal voor 15.000euro weet ik er genoeg staan in nieuwstaat neen de forum mannen zijn allemaal dezelfde bieden-als makaken-en als ik zou zeggen kom hem maar halen voor 7000 euro zie je geen kat ZIELIGE MANNEKES uit ervaring weet ik dat geinteresseerde mensen met geld steeds bellen uit mails komen nooit een deftige deals voor.EINDE GESPREK TIS HIER TE DRUK VOOR TE ZEVEREN zet ook maar op uwe kinder forum he en laat me nu aub gerust hou ni van stalkers gewoon nog even door sparen is de boodschap of op de forum ne rat fukker kopen voor 10.000 euro.Waar je de dag erna door de bodem zakt.

Hopelijk leest onze vriend Jefke de Witte van het CGKR hier niet mee

Dus bij deze weten de eventuele klanten dat wij 'forum LOSERS' daar niet welkom zijn met ons geld...

had hij gewoon gezegd dat het bod te laag was etc had ik het zo gelaten, maar als hij zo boertig reageert, dan vind ik het mijn plicht om andere hiervoor te waarschuwen zodat ze niet nodeloos naar daar moeten rijden...

als hij al zijn 'klanten' zo behandelt...curieus naar de service naar verkoop daar...

Over plamuur gesproken, dat was toch deze die is beginnen barsten?

Comment

idd, op die had ik het, en die blauwe samba was ook vanalles mis mee...

Comment

Wat verwacht je ook als je 3500euro onder de prijs gaat . 1500 euro minder was iets anders geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Wat verwacht je ook als je 3500euro onder de prijs gaat . 1500 euro minder was iets anders geweest.
          dan kan je dat ook op een normale manier zeggen...en gezien de historie die hij heeft...

als hij gewoon had gezegd dat het bod te laag was etc, dan had ik daar geen 'spel' van gemaakt, maar zo boertig reageren als handelaar dan nog...dat gaat er toch wel wat over.

precies een gastje van 12 die ff aant typen is geweest op de pc van zijn vader!

als dat zijn manier van zaken doen is...

Comment

professioneel is anders
            1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
              bieden-als makaken

Hopelijk leest onze vriend Jefke de Witte van het CGKR hier niet mee
              Michel Vandenbosch niet vergeten, makaken zijn nog altijd apen.

Comment

Die verkoper lijkt me niet echt iemand die geschikt is om auto's te verkopen. Ergens is het wel begrijpelijk dat een belachelijk bod irritatie opwekt maar dat hij zo'n mail dan gewoon delete he.

Wat ik mij afvraag is waarom je een bod uitbrengt op een auto die bij een handelaar staat waar je blijkbaar al geen vertrouwen in hebt. Of deed je het expres om hem te irriteren?

Comment

Een dergelijk bod uitbrengen is inderdaad niet erg fair. Zeker niet tov een handelaar die er idd nog iets op wil verdienen. Langs de andere kant had hij dit idd iets beleefder kunnen replyen. Ik begrijp zijn frustraties wel maar op deze manier doet het zijn zaak zeker geen goed.
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik ga 6000 bieden, lijkt me wel leuk

Comment

Misschien kan iemand hem uitnodigen voor hier aan het gesprek te komen deelnemen?

Comment

Je mag toch bieden wat je wil, zo zal hij snel failliet zijn imho
                        Weet waar t is en t is er maar triestig
                        Last edited by krikkie; 26/04/2013, 00:40.
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Misschien is deze "echt" in goede staat ?

De echte koopjes zijn meestal weg op een paar dagen , wens hem dus nog veel suces met de snelle verkoop !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                            Een dergelijk bod uitbrengen is inderdaad niet erg fair. Zeker niet tov een handelaar die er idd nog iets op wil verdienen. Langs de andere kant had hij dit idd iets beleefder kunnen replyen. Ik begrijp zijn frustraties wel maar op deze manier doet het zijn zaak zeker geen goed.
                            Als ik 7000 betaal, dan mag er na 1 jaar plamuur afvallen etc, dan laat ik hem voor 4 a 5000 terug in orde maken

Comment

Bieden staat vrij, dat die handelaar daar de tijd voor neemt om er zo'n belachelijke reactie op terug te mailen, bewijst dat die mens veel te veel tijd heeft... En dat op zich is ook al geen goed teken, een mens met veel werk drukt gewoon "delete".
                              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Dat zijn die toch met die Fiatjes 500 die vroeger op het kruispunt aan de Leuvensesteenweg in Hever/Schiplaken/Muizen zaten? Daar is al véél over geschreven...
                                2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                1967 Volvo 123 GT

Comment

Geen idee, maar over die mannen heb ik is een promo-krantenartikel gelezen en als ge dat allemaal mocht geloven verkochten die als zot. En waren de auto's daar bijgevolg niet aan te slepen......

Op die website van oldstyle staat ook dat ze 20 jaar ervaring hebben. Lijkt me sterk aangezien die van aan dat kruispunt relatief jonge gasten zijn.

Comment

Ja, wat de vorm aangaat, is zijn communicatie alles behalve professioneel te noemen.
                                    Ik zou er zelf ook aanstoot aan nemen, ongeacht de reden voor zijn reactie.

Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                    Dat zijn die toch met die Fiatjes 500 die vroeger op het kruispunt aan de Leuvensesteenweg in Hever/Schiplaken/Muizen zaten? Daar is al véél over geschreven...
                                    Serieus? Heel lang geleden, maar dat zag er daar soms wel interessant uit op die hoek.

Comment

Ik ben er vrij zeker van dat het dezelfde gasten zijn.
                                      2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                      2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                      2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                      1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                      1967 Volvo 123 GT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                                        Ja, wat de vorm aangaat, is zijn communicatie alles behalve professioneel te noemen.
                                        Ik zou er zelf ook aanstoot aan nemen, ongeacht de reden voor zijn reactie.

Serieus? Heel lang geleden, maar dat zag er daar soms wel interessant uit op die hoek.
                                        Die zaten ook serieus op kapaza/2dehands toen, herinner ik me.

Comment

Working...
                                        X