Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boertige reactie op mail naar Oldstyle BVBA Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mail deleten en het probleem is opgelost, die mens heeft gewoon teveel tijd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
      Mail deleten en het probleem is opgelost, die mens heeft gewoon teveel tijd.
      TS blijkbaar ook.
      Ik snap niet dat je reageert op zijn eerste antwoord.
      En nog minder dat je blijft reageren en de behoefte voelt om dat op fora te plaatsen.
      Hij heeft niets voor jou, jij niets voor hem. Punt.
      Waar mensen zich tegenwoordig toch allemaal mee bezig houden (en dat geldt voor beide actoren in dit verhaal).
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
        Dat zijn die toch met die Fiatjes 500 die vroeger op het kruispunt aan de Leuvensesteenweg in Hever/Schiplaken/Muizen zaten? Daar is al véél over geschreven...
        Idd zijn dezelfde, ze zaten kort aan t Bloso domein
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk Berichten
          Michel Vandenbosch niet vergeten, makaken zijn nog altijd apen.
          Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
          Ik ga 6000 bieden, lijkt me wel leuk
          Jah den dezen ligt weer plat zenne

Comment

Dus kort samengevat: zonder de wagen te gaan bekijken wil jij al meteen dik 30% van de prijs doen?
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

ik heb idd teveel tijd

@quadrifoglio: idd, bieden staat vrij toch? en gezien de reputatie kan ik daar dan niet voor gekloot zijn

zoekertje is nu aangepast en er staat bij: nu 10.500, over 2 weken 12.500

wil gewoon de mensen waarschuwen voor diejen boer die zijn cliënteel uitschijt voor 'forum-losers', terwijl de mensen op het grootste luchtgekoelde forum en het grootste fiat500 forum toch wel potentiële klanten zijn denk ik...

Comment

ik heb voor 5000€ indertijd een 1303 cabrio gekocht.

't was wel ook een plamuurbak en met een gescheurd motorblok bleek nadien.
                maar ach ik heb hem nadien verkocht voor 8000€ (wel met splinternieuwe motor)

ze bestaan dus wel degelijk de koopjes.
                wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                  Dat zijn die toch met die Fiatjes 500 die vroeger op het kruispunt aan de Leuvensesteenweg in Hever/Schiplaken/Muizen zaten? Daar is al véél over geschreven...
                  Hola... zijn het die mannen? Die woonden tot voor kort in dezelfde straat als mijn schoonouders. Ze verkochten hoofdzakelijk fiat 500tjes... Die mannen kennen zelf niks van techniek en ze krijgen hun auto's amper verkocht. Ben een lange tijd geleden tesamen met een kameraard (garagist) er gaan kijken naar een aantal auto's. Ze verkochten idd allemaal auto's waarbij ze de roest toeplamuurden en terug lieten overspuiten. Telkens zéér onvriendelijk... Ze hadden zowat met iedereen uit de straat ruzie... Ze namen zelfs foto's om hun auto's te verkopen op de privé oprit van de schoonouders. Ze parkeerden hun camionetten telkens op hun oprit... Niet echt fijn volk... En druk zullen ze het zeker niet hebben...
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                    dan kan je dat ook op een normale manier zeggen...en gezien de historie die hij heeft...

als hij gewoon had gezegd dat het bod te laag was etc, dan had ik daar geen 'spel' van gemaakt, maar zo boertig reageren als handelaar dan nog...dat gaat er toch wel wat over.

precies een gastje van 12 die ff aant typen is geweest op de pc van zijn vader!

als dat zijn manier van zaken doen is...
                    Wie weet ... Zoon van de uitbater die zich verveelde.
                    Ale, dat hoop ik toch, want een zaakvoerder die zoiets mailt kan toch nooit succesvol zijn?

Comment

Allez, weer eentje die binnenkort in de faillissementstatistieken opduikt. Want als dat de manier is om met potentiële kopers om te gaan, hoe belachelijk een bod ook mag zijn, dan heb je het zakendoen niet meteen in je bloed zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                        TS blijkbaar ook.
                        Ik snap niet dat je reageert op zijn eerste antwoord.
                        En nog minder dat je blijft reageren en de behoefte voelt om dat op fora te plaatsen.
                        Hij heeft niets voor jou, jij niets voor hem. Punt.
                        Waar mensen zich tegenwoordig toch allemaal mee bezig houden (en dat geldt voor beide actoren in dit verhaal).
                        Als je het tijdverspilling vindt, waarom reageer je dan hier? De pot en de ketel, ze zagen allebei zwart...

Comment

op fora reageren vs reageren op een mail zijn wel 2 compleet verschillende dingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                            Wie weet ... Zoon van de uitbater die zich verveelde.
                            Ale, dat hoop ik toch, want een zaakvoerder die zoiets mailt kan toch nooit succesvol zijn?
                            Ze zijn amper 30 jaar en hebben voor zover ik weet hebben ze geen kinderen.
                            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Schandalig, zo'n reactie.
                              Hopelijk verkopen ze niet veel auto's en kan binnenkort de oudijzerboer alles daar gaan ophalen.

Comment

Als de zaakvoerder op deze manier verder doet kan je die kever binnenkort voor nog minder bij de curator gaan ophalen

Vroeger ook 2 x bij die kerels geweest toen ze nog op die vorige locatie zaten voor een oude 500 en elke keer met een slecht gevoel terug bij vertrokken. Verschiet er van dat ze nog bestaan...

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

Keyboardrambo's

Comment

om eerlijk te zijn zie ik hier langs beide kanten fouten.
                                    hij omdat hij zoon boertig antwoord geeft. ( sorry maar als de biedingen te laag zijn, reageer dn gewoon niet op die biedingen )

jij omdat je al afpingelt nog voordat je de wagen hebt gezien.
                                    als ik een auto moet keuren of whatever kijk ga ik eerst naar de auto kijken.
                                    dan keur ik de auto, en zeg ik ineens wat de probleempunten zijn waarover ik struikel.
                                    motor die uit elkaar ligt = niet rijdende auto = niet kunnen aantonen of motor in orde is = waardeloos.
                                    lak die loskomt = lak er volledig afhalen, en opnieuw spuiten om gen kleurverschil maken , moet ik uitbesteden = een hoop geld.
                                    raam en deurrubbers die rot zijn, kost geld ( voor mijn auto 80 euro voor een deurrubber ) indien ze er goedkoper aan geraken ( NIEUW, mogen ze het voor mij vervangen en wil ik er meer voor geven ) maar anders gaat dat allemaal van de aankoopprijs af....

maar om op een auto te gaan afbieden op internet zonder hem nog maar te zien = NOT DONE.

Comment

Het was dan ook een VOLSwagen die aan het barsten ging...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                        Hola... zijn het die mannen? Die woonden tot voor kort in dezelfde straat als mijn schoonouders. Ze verkochten hoofdzakelijk fiat 500tjes... Die mannen kennen zelf niks van techniek en ze krijgen hun auto's amper verkocht. Ben een lange tijd geleden tesamen met een kameraard (garagist) er gaan kijken naar een aantal auto's. Ze verkochten idd allemaal auto's waarbij ze de roest toeplamuurden en terug lieten overspuiten. Telkens zéér onvriendelijk... Ze hadden zowat met iedereen uit de straat ruzie... Ze namen zelfs foto's om hun auto's te verkopen op de privé oprit van de schoonouders. Ze parkeerden hun camionetten telkens op hun oprit... Niet echt fijn volk... En druk zullen ze het zeker niet hebben...
                                        Als het inderdaad die "Oldtimer verkoper" uit Herent is.

1. Ken 3 kennissen die dat naar een kever of fiat 500 gingen kijken en er terug snel wegwaren. Hun reden : te duur geprijst voor een auto in die staat en ze hadden er ook niet zo'n goed gevoel bij?
                                        2. Ik passeer daar geregeld op de leuvensesteenweg en zag daar wel altijd iemand in z'n glaze kot achter een laptotp/pc zitten.
                                        Nooit iets van gedacht ofzo, maar nu ik dit verhaal lees kwam ik ff niet bij van het lachen. Volgens mij heeft ie tijd zat/gefrustreerd dat er niet echt veel volk over de vloer komt fzo

Met andere woorden kdenk niet dat je de enige bent die dat zo'n "vriendelijke" reacties krijgen op hun mails van deze persoon in kwestie.

Comment

Een paar maanden geleden heb ik telefonisch met hen contact opgenomen i.v.m. de verkoop van een Fiat 500 uit 1970. De reactie die ik toen kreeg was misschien wat kortaf, maar lang niet zo onvriendelijk/onbeleefd als de reacties die ik hier lees via mail. Nadat ik de auto had beschreven wou hij wel komen kijken, maar hij liet al weten dat hij er tussen de €500 en de €1000 voor wou geven, ook zonder de auto eerst te zien. Dus ik vraag me af waarom je geen bod per mail zou mogen uitbrengen nog voor je de auto hebt gezien, ook al ligt dat bod 30% onder de vraagprijs. Het is dan aan de verkoper om al dan niet op dat bod in te gaan, en zo niet heeft hij ook nog de keuze om op een beschaafde manier te reageren of helemaal niet te reageren.

Comment

Working...
                                          X