Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boertige reactie op mail naar Oldstyle BVBA Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

onderhandelen is altijd mogelijk.
    maar je kan niet beginnen afbieden etc zolang je de auto niet hebt gezien...

Comment

Er is ook iets als onnodig afbieden. Een wagen dat een marktwaarde van 10000euro heeft daar ga je ook geen bod van 5000euro op doen zeker niet bij een garagist want het antwoord weet je op voorhand al.

Comment

Is toch een trend van tegenwoordig. Zonder iets te zien al afbieden en dan liefst nog 25% of meer.
        Terwijl ze waarschijnlijk geen verstand hebben op hetgeen ze aan het bieden zijn. (No pun intended to TS)

Er zijn gewoon teveel internethelden de dag van vandaag...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
          (No pun intended to TS)
          U bedoelt "No offence intended" neem ik aan

Comment

Er is op zich niks mis met een "laag" bod te doen. Je kan maar proberen of in ieder geval al voelen of er veel ruimte is voor onderhandeling zodat je niet elkaars tijd/benzine verkwist.

Toen ik m'n vorige auto verkocht heb ik ook heel wat (zeer) lage biedingen gekregen, indien het verschil veel te groot was was het gewoon "delete" en gedaan ermee ... totaal geen reden om je over op te jagen.
            Liever een laag bod via mail dan dat ze heel uw avond verkloten door eerst veel later te komen dan afgesproken, een grote testrit willen doen, half de familie uw toilet wil gebruiken, beginnen te zagen over wat steenslag op een wagen met bijna 100K kilometer en dan pas een veel te laag bod doen
            Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Aan de verkochte aantallen te zien op hun site, verkopen ze wel echt veel
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Ik heb er ook al véél negatiefs over gehoord.
                Vind persoonlijk dat de topicstarter zeker het recht had om laag te bieden. Voor het zelfde geld heb je geluk en kan je koopjes doen. Het is aan de verkoper om hier op een deftige manier duidelijk te maken, dat de prijs vast is. Zulke reactie zoals nu, is echt laag bij de grond, en zéér onprofessioneel.

Ik heb hetzelfde eens meegemaakt bij een stomme poster Kapaza advertentie van een originele Kadett C GT/E poster. Prijs overéén te komen.
                Er was een bod van 5 euro, dus den deze zet er 7,5 op.

Krijg ik ook zo'n mail dat ik nie goed wijs ben, dat ik een profiteur ben etc. Uiteindelijk wilde die kerel daar 350 euro voor!
                Hij heeft iig zeer lang te koop gestaan.
                www.opelklassiek.be

Comment

zielig van beide partijen
                  Last edited by ; 03/06/2013, 07:53.

Comment

Als het gaat om auto's en mensen bieden gewoon dan stuur ik hun mijn rekeningnummer door. Vreemd genoeg hoor ik dan niets meer...

Met diegene die dan bellen heb ik dan wel meer geluk - bieden via internet lukt enkel op veilingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                      ik heb idd teveel tijd

@quadrifoglio: idd, bieden staat vrij toch? en gezien de reputatie kan ik daar dan niet voor gekloot zijn

zoekertje is nu aangepast en er staat bij: nu 10.500, over 2 weken 12.500

wil gewoon de mensen waarschuwen voor diejen boer die zijn cliënteel uitschijt voor 'forum-losers', terwijl de mensen op het grootste luchtgekoelde forum en het grootste fiat500 forum toch wel potentiële klanten zijn denk ik...
                      snap niet dat die prutsers maar kunnen blijven bestaan

Comment

onvoorstelbare reactie...

ik heb ook al belachelijke biedingen gehad op zoekertjes, die negeer ik gewoon.

Verder vind ik dat internetbiedingen wel moeten kunnen, maar het beste is toch bellen en aan te telefoon aftasten of er onderhandelingsruimte is. Als je de prijs te hoog vindt is het zinloos te gaan kijken als je niet weet of hij de prijs bespreekbaar is. Sommigen denken echt dat ze een goudklomp verkopen ipv een oude auto...

Comment

Ik kan alleen maar zeggen dat de auto's die er staan tegenwoordig er al zéér lang staan.
                          (zeg niet dat dit voor elke wagen is die er staat, maar toch betreft de meerderheid)
                          Ook heb ik al slechte dingen gehoord, betreft de 500's....

Idd, triestige reactie van die 'zaak', doe je gewoon niet, reageer dan niet... Of formuleer 'beleefd' dat het bod veel te laag is.
                          Betreft topicstarter dat jij er zo blijft op ingaan op die zijn reacties, ja dat vind ik ook wat belachelijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                            Ik kan alleen maar zeggen dat de auto's die er staan tegenwoordig er al zéér lang staan.
                            (zeg niet dat dit voor elke wagen is die er staat, maar toch betreft de meerderheid)
                            Ook heb ik al slechte dingen gehoord, betreft de 500's....

Idd, triestige reactie van die 'zaak', doe je gewoon niet, reageer dan niet... Of formuleer 'beleefd' dat het bod veel te laag is.
                            Betreft topicstarter dat jij er zo blijft op ingaan op die zijn reacties, ja dat vind ik ook wat belachelijk...
                            Is de army hummer al weg?
                            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                              Is de army hummer al weg?
                              Vorige week toch nog niet :-)

Comment

Ik heb hier een mooie fiat 500r zien staan. Nu het probleem is dat ik er niets van ken. Kan ik hem nu vertrouwen of niet? Tegen wij was hij wel zeer vriendelijk. Ook zag ik passie, als ik hem hoorde vertellen over de geschiedenis van de fiat 500, en over de nieuwe onderdelen van desbetreffende auto.

Comment

Weet je nog niet genoeg na dit te lezen?
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Think twice... koop een Fiat 500 bij particulier die er zorg voor gedragen heeft...
                                    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                    BMW F10 520da 2012
                                    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ja begrijp ik! Iemand die weet waar er dan wel een goede verkoper van fiat 500 is? Liefst de R versie... Wat denken jullie dat een in goede staat verkerende waard mag zijn? Dan weet ik dat ik niet te veel zal betalen... Merci alvast!

Comment

Ik passeer er ook dagelijks voor men woon/werk verkeer. Het valt me ook op dat er zelden beweging te zien is, en wagens er lange tijd staan, of soms is even niet meer te zien zijn en dan plots weer opdagen.
                                        Spijtig zo int passeren te zien staan er soms dikke karren, en zou ik wel eens willen stoppen zoals onlangs die Dodge Charger pfffffffff, echt men droomauto wel.
                                        Maar na alle negatieve dingen die ik er al van gehoord heb, lijkt het me verstandiger er niet te stoppen om niet nog meer water in de mond te krijgen en dan mss een serieuze miskoop te doen.
                                        Als het echt zo'n prutsers zijn, en zeker met carrosseriewerk dan, dat is makkelijk te verdoezelen voor korte tijd, ik denk dat je dan al een goeie carrosseriekenner moet zijn om dit te zien.
                                        Denk dat ik beter ooit ene aanschaf die nog niet te fel opgelapt is zodat je ziet en weet waaraan je begint.

Comment

Ben daar al eens gestopt met men vader, en hebben daar gewoon wat rustig rondgekeken in de toonzaal zonder dat we aangesproken werden, enkel bij het verlaten van de ruimte. Dus je kan zeker eens een kijkje gaan nemen. Wij waren geen zien voor een Cadillac uit 59. Verder stond er binnen nog een mooie E-Type coupe.

Comment

Working...
                                          X