Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boertige reactie op mail naar Oldstyle BVBA Leuven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
    Ik passeer er ook dagelijks voor men woon/werk verkeer. Het valt me ook op dat er zelden beweging te zien is, en wagens er lange tijd staan, of soms is even niet meer te zien zijn en dan plots weer opdagen.
    Spijtig zo int passeren te zien staan er soms dikke karren, en zou ik wel eens willen stoppen zoals onlangs die Dodge Charger pfffffffff, echt men droomauto wel.
    Maar na alle negatieve dingen die ik er al van gehoord heb, lijkt het me verstandiger er niet te stoppen om niet nog meer water in de mond te krijgen en dan mss een serieuze miskoop te doen.
    Als het echt zo'n prutsers zijn, en zeker met carrosseriewerk dan, dat is makkelijk te verdoezelen voor korte tijd, ik denk dat je dan al een goeie carrosseriekenner moet zijn om dit te zien.
    Denk dat ik beter ooit ene aanschaf die nog niet te fel opgelapt is zodat je ziet en weet waaraan je begint.
    Auto niet te zien en plots terug is bij veel garagisten zo hoor, auto's die zij niet verkocht krijgen zetten ze tijdelijk bij een collega in een andere regio in de hoop dat hij daar wegraakt.

Comment

Ik kende de BVBA niet eens tot ik even het adres opzocht. Ik weet niet of je die garage ooit al eens gezien hebt maar das echt een schroothoop

Comment

Dit topic staat hoog genoteerd als je iets over deze firma opzoekt op Google.

Comment

Ik zie zojuist een Triumpf TR8 op een veiling staan met het roze formulier erbij van Old Style. Deze triumpf TR8 heeft een V8 erin zitten maar volgens het chassisnummer was het een wagen met origineel een 4 cilinder. Of old style deze motorupgrade gedaan heeft weten we natuurlijk niet maar laten we ervan uitgaan dat hij dit niet gedaan heeft dan mag het duidelijk zijn dat hij wel geen verstand van zaken heeft. De Triumph TR8 met een V8 van fabriek af zijn wel gegeerde dingen.
          En als hij de motorupgrade wel gedaan heeft dan is dat natuurlijk nog veel erger...

Comment

Ik zou me niet meteen zorgen maken over WIE de swap heeft uitgevoerd ... WEL over het feit dat de specificaties van de huidige motor niet overeenkomen met die van de originele motor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Ik zou me niet meteen zorgen maken over WIE de swap heeft uitgevoerd ... WEL over het feit dat de specificaties van de huidige motor niet overeenkomen met die van de originele motor.
              Ken jij dbr2 persoonlijk?
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                Ken jij dbr2 persoonlijk?

Vader en zoon mss?

Comment

dbr2 ? ... ik ben eventjes niet mee ?

Comment

Of tuningkid?
                    Of je je motor nu tuned met een mapping of een ander blok = t zelfde en even illegaal.
                    Maar t gebeurd meer dan je denkt

Comment

motorswap is geen punt, wel als je doet uitschijnen alsof het om een originele gaat en mensen wil oplichten.

Comment

Dat is een ander zaak.
                        Hoort bij de bedrijfsvisie denk ik.

Comment

Motorswap komt sowieso naar boven denk ik en helaas meestal bij de "eindgebruiker" (lees: definitieve eigenaar) ... gaat het over deze ?

Comment

Working...
                          X