Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede BMW/MINI garage West-Vlaanderen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goede BMW/MINI garage West-Vlaanderen?

Ik zoek dus een goede en vriendelijke garage in West-Vlaanderen om met een MINI, z3 en z4 op onderhoud te gaan.
    Liefst een officiële garage voor de garantie. En ééntje waar je niet als vuil bekeken wordt als je geen maatpak aanhebt.

Bedankt voor het lezen en laat de tips maar komen.

Monserez Kortrijk. Qua vriendelijkheid en service: absoluut tevreden. Nooit klachten gehad, steeds gediend zoals het moest, ook al was het maar een lease-eend en een oude 3reeks.
    Daarvoor alleen al vond ik de overstap naar een ander merk jammer.

De garage in Moeskroen ken ik minder goed, maar daar hebben ze ooit mijn 3 een nieuwe turbo,gemonteerd, en dat is ook zeer professioneel opgelost geweest (auto was elders nieuw gekocht, ik had die particulier occasie gekocht). Toch volledige service met een kulanz-regeling.

Ze hebben nu een dealership in Harelbeke ook (mini en premium selection) maar dat is alleen verkoop, denk ik.

Sent from my iPad using Tapatalk
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GTI-boy Bekijk Berichten
      Ik zoek dus een goede en vriendelijke garage in West-Vlaanderen om met een MINI, z3 en z4 op onderhoud te gaan.
      Liefst een officiële garage voor de garantie. En ééntje waar je niet als vuil bekeken wordt als je geen maatpak aanhebt.

Bedankt voor het lezen en laat de tips maar komen.
      Dat van maatpak herken ik, ik ben er eens met werkkledij geweest en laarzen, ze bekeken me precies ofdat ik boer Charel was
      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik draag ook geen maatpakken, hoor
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Het is triestig gesteld in sommige garages. Terwijl die achter de balie ook maar gewone bedienden zijn. Maar waar ik helemaal niet tegen kan, als je je beurt staat af te wachten, dat ze iemand in een pak eerst bedienen. Mijn geld is toch evenveel waard als dat van hem?!
          Ik zal eens gaan horen bij Monserez dan. Ik was nog aan het twijfelen tussen hun en Dejonckheere.

Comment

Dat gebeurt helaas erg vaak . Heb onlangs een artikel in Auto Motor und Sport gelezen over een vrouw die een auto ging kopen en zich sportief gekleed had & daarna had ze zich chique opgekleed. Soms ging ze alleen en soms was ze vergezeld van een man. Mss moet je eens proberen om het verhaal online terug te vinden. Was echt grappig om te lezen.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

BMW Martin in Kruishoutem, onafhankelijke BMW garage wel, maar nergens een betere service gehad...

Comment

garage cokelare oostrozebeke onafhangkelijke bmw maar echt top service kent er veel van en gebruikt enkel stukken van bmw zelf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gunther d Bekijk Berichten
                  garage cokelare oostrozebeke onafhangkelijke bmw maar echt top service kent er veel van en gebruikt enkel stukken van bmw zelf
                  Heb daar toch al VEEL andere dingen van gehoord hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                    Heb daar toch al VEEL andere dingen van gehoord hoor
                    zoals?heb er nog geen klachten van gehad

Comment

Bij Leterme in Ieper ook alleen nog maar positieve ervaringen mee gehad.
                      2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

Ik zat bij Leterme. De vader en zoon zijn super maar met de rest heb ik wisselende ervaringen. Ik heb nu een afspraak bij Monserez in Kortrijk, aan de telefoon waren ze in ieder geval al vriendelijk en behulpzaam.
                        Het is wel een uur rijden naar daar, hopelijk gaat het de moeite waard zijn. Anders ga ik zoals mijn zusje doen en ook overstappen naar een ander merk waar service wel belangrijk is.

Comment

Ik zat bij Leterme. De vader en zoon zijn super maar met de rest heb ik wisselende ervaringen. Ik heb nu een afspraak bij Monserez in Kortrijk, aan de telefoon waren ze in ieder geval al vriendelijk en behulpzaam.
                          Het is wel een uur rijden naar daar, hopelijk gaat het de moeite waard zijn. Anders ga ik zoals mijn zusje doen en ook overstappen naar een ander merk waar service wel belangrijk is.
                          Daar heb ik geen ervaring mee.
                          Bij moserez gaat mijn vader met de leasewagen en daar heeft hij ook geen klachten.
                          2010 BMW 116d hatch M-pakket

Comment

monserez is zeker niet slecht

Comment

Mijn ma heeft vorig jaar met de Mini onverwacht (tijdens vakantie aan zee) moeten een beroep doen op Verhelst in Oostende en is daar toen als niet-klant heel goed en vriendelijk behandeld geweest
                              2.0 JTDm

Comment

Working...
                              X