Mededeling

Collapse
No announcement yet.

prijs voor een trekhaak bij skoda octavia overdreven ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Als het verschil niet groter is dan 100 euro dan laat ik het in Belgie doen. Brandstof kost ook geld. Raar dat een firma die hier promotie maakt voor een trekhaak vergeet te reageren op een simpele vraag.

    Comment


    • #62
      dubbel
      Last edited by ; 22/11/2013, 11:00.

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
        Zou je die niet veel goedkoper in het buitenland kunnen laten monteren ?
        Slechts één adres lijkt me:

        Comment


        • #64
          let op als je een trekhaak van GDW koopt : zij leveren NOOIT, ook niet na telefonisch aandringen, onderdelen. Owee als er dus iets defect is, dan moet je maar een nieuwe kopen!!!
          Hun uitleg is dat het voor hen evenveel kost om een onderdeel bij te maken dan een hele trekhaak!
          Mijn uitleg : GELD GELD GELD; service is geschrapt uit hun woordenboek. Bekijk eens hun home page : veel uitleg omtrent service, die in de praktijk niet telt!

          Comment


          • #65
            Kan tellen als eerste post . Welkom ! Ook een positief verhaal te brengen ?


            .
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

            Comment


            • #66
              Enkele jaren geleden heb ik een trekhaak van GDW op mijn Golf 5 laten zetten. Ik heb daar nooit geen problemen mee gehad , prima service en dat voor een schappelijke prijs van 350 euro.

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door roodstaart Bekijk Berichten
                Sorry heb dit juist gelezen over Patjes Trekhakencenter en even dit deze persoon heeft wel plaatser geweest bij GDW zelf op de fabriek. Als die mensen van de fabriek het niet zouden weten hoe ze moeten werken dan weet ik het ook niet. Sommige wagens moeten aangesloten worden met originele kabelset en anderen met een GDWsp of speciale module. Die module dient ervoor voor de elektronica van de wagen te beveiligen. En dat "promo-filmpje" dat hij ligt te solderen aan de bekabeling van een auto ...zou je beter moeten weten , de meeste gebruiken kabelschoentjes met als resultaat dat dit na een tijd kan oxideren of kan loskomen en dat is pas geklungel. Solderen is het beste en het veiligst. Met alle respect maar de officiele dealers doen deze werken ook allemaal niet meer zelf ze besteden het uit en verdienen zo een goede boterham op de klant. En met de modules van gdw te gebruiken kan je de pdc ook uitschakelen maar je moet weten hoe en dat kan je alleen maar als je specialist bent in die zaken. En wat de dealers ook zeggen dat de wagen terug aan de computer moet is de grootste onzin als je weet hoe je werkt en dat is bij Patje zekers het geval moet dit niet gebeuren. Waarom zou hij anders voor zovele garagisten werken denk je? Hobby trekhaken bij gdw waar haal je het als je ziet dat officiele dealers er ook mee werken. Ze werken zowel met gdw ,bosal en Westfalia maar laten er gewoon hun embleem op kleven zodat je denkt het is een officiele trekhaak van ..... dat stikkertje betaal je dan wel er bij :-)
                Dit topic nog eens aan het lezen:

                Ik weet wel wat je bedoelt hoor. Bij elke auto kan ik de parkeersensoren laten uitschakelen, door de mistlampuitschakeling te koppelen aan de PDC. Daar moet je helemaal geen "specialist" voor zijn. Je onderbreekt gewoon een circuit. Dit kan iedereen.

                Bij een VAG-product worden de parkeersensoren uitgeschakeld en krijg je op uw radio- of navigatiescherm een VOERTUIG MET EEN AANHANGER, waar je normaal een voertuig krijgt met de PDC-indicatie. Bij een voertuig met PDC voor en achter, blijft de PDC vooraan werken. NO WAY dat dit kan met een tussenoplossing van GDW. Dit kan met een voertuigspecifieke set wel. Laat dat nu net kabelsets van ECS OF Jaeger zijn. GDW, Bosal, ... verkopen deze ook onder hun merknaam.

                Dat kastje van GDW, waar je moet solderen aan de lichten achteraan (zoals op het filmpje), kan dit niet. Een voertuigspecifieke set is PLUG-AND-PLAY, heeft specifieke connectoren en is soldeervrij !!! Nadien moet (afhankelijk van merk en type voertuig) de trailermodule geactiveerd worden met een diagnosetoestel. Want, en dit moet een "specialist" weten, elke module van een CAN-bus systeem moet door de gateway gekend zijn.

                Al de rest is onzin en zever in pakskes.
                Last edited by ; 11/09/2014, 10:48.

                Comment


                • #68
                  Ik ben bij Comhair in Hoeselt geweest, voor een andere type, gefikst in 70 minuten, snelle afspraak en de beste prijs.

                  Comment

                  Working...
                  X