Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cabrioservice Johan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• cabrioservice Johan

Iemand ervaringen met deze plaatser ?

Is op dit moment bezig met de plaatsing van een nieuw dak voor mijn SL van 94.

De eerste afspraak is afgebroken omdat er een verkeerd dak was besteld.
    De tweede afspraak is na 4.5 uur onderbroken omdat hij weg moest.
    Morgen komt hij voor de derde keer....

Ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen...

Iemand tips of ervaringen ?

Ik ken hem zelf niet, maar hij heeft blijkbaar wel een schare fans:

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
      Bedankt

2 de link kan ik niet openen dus niet lezen.

Vroeger was het Johan (van Cabriodak) maar hij heeft sinds een korte tijd de fakkel doorgegeven aan Jens.
      Dat moet ergens midden 2012 geweest schat ik.
      Over Jens heb ik al wat minder positieve berichten gehoord....

Comment

Andreas heeft het dak van zijn Alpina door die man laten vervangen. Staat ook bij de afbeeldingen op zijn website. Het zal wellicht nog door Johan geweest zijn.
        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
        BMW F10 520da 2012
        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

mijn dak is er begin maart geplaatst, het is niet slecht maar ook niet super goed gedaan, een 2de keer zou ik er zeker niet gaan

Comment

[QUOTE=heidfeld;5117278]mijn dak is er begin maart geplaatst, het is niet slecht maar ook niet super goed gedaan, een 2de keer zou ik er zeker niet gaan[/QUOTEBedankt voor de info, welke wagen was dit ?

Comment

bmw cabrio

Comment

Wat is er niet goed gedaan dan?

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Afspraak van vandaag is wederom uitgesteld.....

Comment

de binnenhemel was niet goed vastgezet, het dak ging niet ver genoeg open en schuurde tegen de afdekklep, dit heb ik zelf goed gedaan, want idd als je er op moet wachten

Comment

Fieuw... Wat ga je nu doen?

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Fieuw... Wat ga je nu doen?
                        Wat zou jij doen ?

De bedoeling is eigenlijk bij uitvoering van de werken de helft betalen.
                        Na 2 weken, als de kap terug open mag en alles werkt correct de andere helft.

Zou dat een aanvaardbaar voorstel zijn ?

Comment

Jawel, hier zijn we weer !

Afspraak van vanmiddag is wederom uitgesteld....
                          Einde verhaal, het vertrouwen is compleet weg dus we gaan op zoek naar een andere oplossing !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
                            Jawel, hier zijn we weer !

Afspraak van vanmiddag is wederom uitgesteld....
                            Einde verhaal, het vertrouwen is compleet weg dus we gaan op zoek naar een andere oplossing !
                            Schade wagen zoeken en dak eraf halen.

Comment

bij mij is het relatief goed nu maar alleszins ga ik er geen de keer meer naartoe, een beetje amateurisme....

Comment

Mijn vertrouwen zou ook weg zijn... Ik zou ook verder zoeken. Was deze handelaar beduidend goedkoper dan andere is de afwerking daarom minder?

BMW E24 635csi 1985
                                BMW F10 520da 2012
                                MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                  Mijn vertrouwen zou ook weg zijn... Ik zou ook verder zoeken. Was deze handelaar beduidend goedkoper dan andere is de afwerking daarom minder?
                                  Prijzen liggen tussen de 1100 en 1300 euro.
                                  Ik heb gekozen voor hem omdat hij de werken bij je thuis of ergens anders kan doen.
                                  De sl is niet ingeschreven en staat in en stalling zonder platen, daarom die keuze.

Comment

ik had hem gekozen omwille van de jaren ervaring, maar dus de zaak is overgelaten maar de website staat nog altijd op johan's naam, de dag voor ik het dak liet plaatsen las ik er over op een golf forum in NL, en daar was niet veel goeds over te vertellen, dus ik kon alleen maar het beste hopen, bij mij was het 1200euro incl binnenhemel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heidfeld Bekijk Berichten
                                      ik had hem gekozen omwille van de jaren ervaring, maar dus de zaak is overgelaten maar de website staat nog altijd op johan's naam, de dag voor ik het dak liet plaatsen las ik er over op een golf forum in NL, en daar was niet veel goeds over te vertellen, dus ik kon alleen maar het beste hopen, bij mij was het 1200euro incl binnenhemel
                                      Die website van het golf forum heb ik ook gezien, niet veel positiefs....

Comment

ik kon niet meer afzeggen want het was te laat, maar al bij al viel het nog mee

Comment

Working...
                                        X