Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schade aan de wagen tijdens herstelling

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ben van dezelfde mening als vele hierboven.

Dat die riem springt kan een ongelukkig toeval zijn, maar als je van beroep mekanieker bent zou je dit toch moeten zien/voelen....
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ik ken ten 1e niks van motoren oid , maar ik vermoed toch dat je enkel voor het plaatsen van zo'n nieuwe riem zou moeten opleggen omdat die riem net zo goed bij het starten van de wagen kon "scheuren" oid en dan kon de wagen niet van A naar B rijden...

Alle andere schade die het rechtstreekse gevolg zijn van dit voorval zijn dan toch voor de garage lijkt me ?

Comment

Wat ik niet snap is dat ze die wagen van A naar B rijden, iedere zichzelf respecterende garage zal een wagen tussen twee van zijn vestigingen verplaatsen met een takelwagen of aanhangwagen.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alessio Bekijk Berichten
          Klopt als een bus!

Zoals ik zei in mijn vorige reactie, ik wacht nu af tot ik weet wat er echt gebeurd is.
          Indien er wel degelijk een fout gemaakt is zal de beste optie gewoon zijn de rechtsbijstand het te laten uitzoeken.
          ook mijn mening, is het niet logisch dat garage een transporter gebruikt hiervoor ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Wat ik niet snap is dat ze die wagen van A naar B rijden, iedere zichzelf respecterende garage zal een wagen tussen twee van zijn vestigingen verplaatsen met een takelwagen of aanhangwagen.
            Makkelijk gezegd hoor. Het is het eerste waar een klant op zal spreken als je dat factureert: "Ja maar meneer, die auto reed nog, waarom heb je hem niet gewoon verreden met een 2e chauffeur?"
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

ja maar hothatch...ik zou als klant sowieso niet willen betalen voor transport tss filialen

(op zich voor mij geen prob als garage met auto van garage a naar b rijdt, zolang dit als met draadopener natuurlijk niet gebeurt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                ook mijn mening, is het niet logisch dat garage een transporter gebruikt hiervoor ?
                Of gewoon vragen aan de eigenaar om de wagen voor die specifieke herstelling binnen te brengen in hun andere filiaal. Hier nemen ze in mijn ogen een risico waar de klant niet om gevraagd heeft, waar ze welke herstelling doen is interne keuken voor mij.
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                  Ben van dezelfde mening als vele hierboven.

Dat die riem springt kan een ongelukkig toeval zijn, maar als je van beroep mekanieker bent zou je dit toch moeten zien/voelen....
                  Ik kan moeilijk geloven dat een mekanieker die verplaatsingen doet...is mss wel een gepensioneerde die wat bijverdient ofzo
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                    Makkelijk gezegd hoor. Het is het eerste waar een klant op zal spreken als je dat factureert: "Ja maar meneer, die auto reed nog, waarom heb je hem niet gewoon verreden met een 2e chauffeur?"
                    Ik zou liever hebben dat ze dan zeggen dat ik hem bij het andere filiaal afzet en ophaal hoor. Sowieso haat ik het als iemand met m'n auto zou rijden die ik niet ken. Als die ezels van de keuring in m'n auto kruipen begint het al te jeuken En als ze er dan een paar keer mee stilvallen wanneer ze van de remtest willen rijden al helemaal, de idioten..
                    1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
                    1984 BMW E28 520i
                    2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Of gewoon vragen aan de eigenaar om de wagen voor die specifieke herstelling binnen te brengen in hun andere filiaal. Hier nemen ze in mijn ogen een risico waar de klant niet om gevraagd heeft, waar ze welke herstelling doen is interne keuken voor mij.
                      Bij mijn wagen is dat zo gebeurd toen die binnen moest voor koetswerkherstelling. Ik ging normaal in Asse, maar de carrosserieafdeling zit in Aalst dus hebben zij mij gevraagd om naar Aalst te rijden waar ik daar een vervangwagen kreeg. Geen probleem voor mij.

Comment

Working...
                      X