Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zoek goede Mercedes garage te Brugge

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zoek goede Mercedes garage te Brugge

Wegens verhuis zoek ik voor mijn Mercedes W211 E220 een nieuwe garage voor zijn onderhoud.

Op het forum las ik weinig lovende kritiek over Auto Terminus (die ik overigens niet ken) maar heeft er iemand ervaring met Mercedes Garage Nachtegaele en Mercedes Garage Lambrecht uit Brugge?

Met dank,
    Last edited by ; 12/07/2013, 19:08.

Cools in Jabbeke, is dichtbij Brugge.
    2.0 JTDm

Comment

Haddock, dank voor je reactie maar Jabbeke ligt ook niet zo dichtbij.
      Ik had daarom gedacht aan Garage Nachtegaele en Mercedes Garage Lambrecht die ik allebei op het internet had gevonden.
      De ene is gevestigd aan de Blauwe Toren en de andere op de Blankenbergse steenweg.
      Heeft iemand kennis van die twee voor wat betreft onderhoud, klantvriendelijkheid en mogelijks prijszetting?
      Dank.

Comment

Hallo,
        Is er echt niemand die ervaring heeft met een Mercedesgarage in het Brugse?
        Dank,

Comment

Is Waregem te ver ? Of Moeskroen (ging ik altijd vroeger) ?
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Is Waregem te ver ? Of Moeskroen (ging ik altijd vroeger) ?
            Tja als jabbeke al te ver is moet je hem niet naar de andere kant van het land sturen he.
            Polo 6n 1.4

Comment

Inderdaad, ik had beter eert het topic doorlezen... Jabbeke, als de wind meezit, kun je van Brugge tot daar piesen

Sent from my iPad using Tapatalk
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Garage Nachtegaele heeft een goede naam in Brugge.
                Misschien kan je daar je licht eens gaan opsteken.
                (is naast de autokeuring gelegen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  Inderdaad, ik had beter eert het topic doorlezen... Jabbeke, als de wind meezit, kun je van Brugge tot daar piesen

Sent from my iPad using Tapatalk
                  Ja, ik dacht het ook al, als je Jabbeke al te ver vindt vanaf Brugge, komaan zeg
                  Er zijn er die veel verder rijden voor een goede garage hoor
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Moet het persé een Mercedes garage zijn?

Met een W211 kan je toch bij een alle merken garage terecht? Bij Mercedes ga je toch maar totdat hij in garantie is en anders zijn die toch vrij duur....

Comment

Als ge Jabbeke al te ver van Brugge vind om een goede garage te hebben dan moet je achteraf niet klagen als het dichterbij misloopt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door calendomatic Bekijk Berichten
                        Moet het persé een Mercedes garage zijn?

Met een W211 kan je toch bij een alle merken garage terecht? Bij Mercedes ga je toch maar totdat hij in garantie is en anders zijn die toch vrij duur....
                        Die hebben daar geen kloten verstand van, een 211 is uitgerust met SBC (Sensotronic Brake Control) met een speciale rempomp welke bij iedere check-up aan de stardiagnose gehangen moet worden.

Comment

ik hem mijn A klasse dit jaar gekocht bij auto terminus uit brugge.
                          Zeer tevreden over.
                          Het motortje van men achterruitwisser was stuk en ze hebben het zonder problemen gratis vervangen.
                          Snelle service en vriendelijke mensen.

Comment

Zoek anders een het topic van die mens die in het Brugse met zijn bijna nieuwe E in panne viel en noodgewongen op Auto Terminus een beroep moest doen...
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik dacht ook aan dat topic. Heb zelf ook al veel negatiefs gehoord van Auto Terminus, ze zijn ook belachelijk duur op ieder vlak.

Comment

Je mag ook altijd langskomen bij de dealer waar ik werk, al is dat wel in Torhout... Als je je al niet naar jabbeke wilt verplaatsen..

Comment

SBC is enkel nog voor de pre-facelift. Vanaf juni 2006 (facelift,mopf) is er geen SBC meer aanwezig....

Comment

da's juist, maar aangezien de TS geen bouwjaar vermeld...

Comment

Dank aan allen die gereageerd hebben op mijn vraag.
                                      Ik zal binnen enkele tijd, wanneer ik voor onderhoud naar de garage moet, zeker uw raad indachtig zijn.
                                      Groeten,

Comment

Ik ben zelf actief in garagewereld te brugge en kan u in ieder geval garage Nachtegaele aanraden.
                                        Zeker NIET naar Terminus gaan..

Groetjes,

Comment

Working...
                                        X