Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Garage Nachtegaele is zeker aanrader , ken Frederik persoonlijk .
Vrienden van mij hebben daar hun nieuwe wagen gekocht of wordt onderhouden daar , niets anders dan lof .
Dane,
Dank voor je reactie.
Ondertussen heb ik een afspraak gemaakt bij Nachtegaele en alles is er prima verlopen.
Ben van de garage naar de gebuur "de autokeuring" gereden en alles was gepasseerd binnen de kortste tijd.
Die hebben daar geen kloten verstand van, een 211 is uitgerust met SBC (Sensotronic Brake Control) met een speciale rempomp welke bij iedere check-up aan de stardiagnose gehangen moet worden.
In 4-5 jaar bij mb kan ik mij niet herinneren dat ik ooit één 211 met sbc bij iedere checkup aan de star heb weten hangen. Enkel service met remvloeistof. En als er melding was op de bc. om te kijken als de "schwelle erreicht" was.
het wordt hier nu eenmaal niet geapprecieerd als zelfstandigen volledig afgekraakt worden door mensen die dat in hun eerste post doen, en dan nog anoniem....
Kging bij hem gaan kijken voor w110, hij had/heeft ene staan. Opmerkingen als: je hebt toch je portefeuille mee of kan je dat betalen moet je er bij nemen.
het wordt hier nu eenmaal niet geapprecieerd als zelfstandigen volledig afgekraakt worden door mensen die dat in hun eerste post doen, en dan nog anoniem....
Dat wordt hier door sommigen niet geapprecieerd. Anderen (zoals ik) vinden dit nuttige informatie.
ging eens binnen voor een offerte(lambrecht) , ze hadden geen tijd voor mij.... het was zomer en 30° en gekleed in een short en t-shirt. Blijkbaar denkt men dat mensen in zo'n kledij geen centen hebben voor een Mercedes.
zeker niet LA...CHT !!!!!!!!! heb auto daar gekocht
alles werkte....... ja, tot dat ik wegreed autoradio werkte wel maar cd niet, oke nieuwe gekregen
hij kon niet anders had 10 min ervoor hem gekocht
hij heeft2x10EUR aangerekend voor klikgordel (veel uitstappen voor men job ben da blijft anders tuuten(op autokerkhof gratis!!!) 1ste keer dat ik al opmerkte mss EEN DIEF!)
maar kgeloof in de goedheid van de mensen maar ik ben dan nog 2 maal geweet 1x maal voor onderhoud en 1x omdat hij niet meer startte
ewel er was elke keer vanalles zogezegd aan ( toen ik hem daar kocht ging ik zeker voor 5 jaar aan men ggemak zijn zei hij!!! loooool
de facturen: 1100 euro en betaalde en zei niet veel ewel de 2 de keer was het 1600 euro juist 500euro meer !!!! nu zit ik bij autos fre sijsele!!!
EEN VAKMAN EN NIET DUUR !!!!! EERLIJK ook je voelt da
Comment