Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goei carrosseriebedrijf regio Mol, Geel, Lommel, enz... (Kempen)?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goei carrosseriebedrijf regio Mol, Geel, Lommel, enz... (Kempen)?

Welk is een goed betrouwbaar carrosseriebedrijf? Zelf ben ik al een keer bij Verhees geweest en die leveren prachtwerk af maar zijn str*ntduur.

Mij is gezegd geweest dat carrosserie van de Nissan/Seat garage langs de ring in Lommel goed is. Prijs is niet slecht (heb al prijs gevraagd).

Een ander carrosseriebedrijf vlak bij carrosserie van Nissan/Seat is WVC NV, maar daar weet ik niets van. Weet iemand iets meer over WVC nv?

Schadeherstelling moet uit mijne eigen portemonnee komen, dus niet via de verzekering.

Begin dit jaar bolde mijn auto van de oprit af (eigenaardig want ik zet die altijd in vitesse) en boem, bumper kapot en een deuk in het kofferdeksel. De deuk in het kofferdeksel is wat ik zou willen laten herstellen. Bumper niet (of toch nog niet direct) want die schade zie je gelukkig niet zolang het koffer dicht is.

Merci
    Last edited by ; 17/08/2013, 10:19.

jij bedoelt Croonen? die zijn idd goed van werk en service. In Mol is ook Ooms wel een goede
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      jij bedoelt Croonen? die zijn idd goed van werk en service. In Mol is ook Ooms wel een goede
      Ja, Croonen.

Dikke merci. Dat is wat ik wilde weten.

Comment

MHM-Ooms ken ik. Ik heb daar niet al te goede dingen van gehoord.

Comment

Ik heb Croonen gekozen.

Onderwerp mag gesloten worden!

Comment

Ik weet niet of je het te ver vindt, maar ikzelf heb goeie ervaringen met Lauwers in Arendonk.

Comment

Ik heb ook aan Lauwers in Arendonk gedacht. Auto is momenteel in reparatie bij Croonen.

Comment

Working...
              X