Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook consumenten zouden meer respect moeten hebben voor garages.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Moest je maar bij Telenet gebleven zijn :p

Sent from my iPad using Tapatalk
    Hell no

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Hell no
      Wat ga je juist doen in de autosector? Spreekt mij ook wel aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Wat ga je juist doen in de autosector? Spreekt mij ook wel aan
        Simpel beginnen als monteur in een bandencentrale, zodat ik al wat in het "milieu" zit. Ondertussen avondschool volgen (2 jaar), en vanaf ik dan de diploma heb, beginnen als automecanicien

Comment

Werk al een tweetal maand bij Opel/chevrolet en dat valt goed mee eigenlijk. Behalve die bedrijfswagen, djeezes
          Voel mij vuiler als ik daar uit kom dan na een week werken aan gewone wagens.

Comment

op 3 maand als vrachtwagenmechanieker
            - massa's energiedrankblikjes (stoort me niet)
            - verpakkingen van broodjes (stinkt!)

- rot fruit
            - hopen stinkende kleren
            - uitpuilende assenbakken
            etc...

Comment

Ik zit reeds zo'n 5 jaar in de garagesector als mechanieker. Er zijn idd nogal wat vetzakskes, ik verwacht niet dat uw wagen gepolierd is of volledig stofvrij is. Maar als je niest kun je tenminste de snotdruipers van uw stuur vegen, etensresten niet onder uwe stoel duwen, zakdoeksjes met rare substanties niet in de buurt van uwe interieurfilter leggen (waar ik dus met m'n hoofd/armen moet tussenkruipen). Van sommige auto's ben ik blij dat ik een overall draag en een zetelhoes heb, dat is dan bij een premium merk..
              Vooral diegene waar honden/dieren vaak meereizen, soms kun je een volledige outfit breien van het haar die aanwezig is.

Tijdje terug ook zo éne gehad: Sinds dat mijn auto hier z'n onderhoud heeft gekregen stinkt hij als de pest, na 5 min ontdekt dat er een behaarde kebab onder de zetel lag.

Comment

het leven kan soms hard zijn

Comment

een wet stemmen dat auto's clean zijn, zit er niet in
                  deal ermee

en beemer-m3 : wees blij dat de meesten hondeeigenaars de shit meenemen, want anders had je vaak drek aan je vingers gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    het leven kan soms hard zijn
                    Komt misschien harder over dan ik 't bedoel. Niet dat het een dagelijkse/wekelijkse vorm van ergernissen zijn, t'gebeurd soms wel eens..

Comment

er lopen/rijden met andere woorden veel vuile mensen rond (zouden die dagelijks van onderbroek verversen ?)
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

je hoeft niet elke dag van onderbroek te wisselen
                        zelf doe ik het wel, beschouw het als luxe

Comment

iedereen zijn kind poept spuugt spouwt rochelt
                          maar owee het van een ander is

Comment

Ieder kind kan inderdaad wel eens een ongelukske hebben, maar, moet je het daarom laten liggen ?
                            Ik stond overlaatst naast een neuspeuteraar in de file, die veegde zijn vangt, na een grondige inspectie gewoon aan zijn stuur.
                            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                              Die mensen die hun auto maar af en toe wassen? Ziet gij nog iets door uw ruiten? (vooral de binnekant van de voorruit)
                              Binnenkant? Met mijn vorige wagen daar nooit aangeweest en ik zag er na 8 jaar nog steeds door.

Comment

die doen dat ook ja, maar ik wijs mijn kinderen daar op en het wordt ook opgeruimd (en niet alleen in de auto). Dat noemt opvoeding geven, beleefde manieren leren hebben. Met wat ik zo rond mij zie is het blijkbaar niet meer relevant in deze tijd. 't is nochtans een mooie vorm van respect naar uw medemens als naar uzelf.
                                www.peugeotforum.be

Comment

Bij mij geloofden ze niet dat ik twee honden had.
                                  Ze zagen geen gebruikssporen en vuil.

Tja, als je zorg draagt van je materiaal is het nog zo aangenaam, zeker als je minstens anderhalf uur per dag in de auto zit. En als ik afval heb, vliegt dat in de koffer en om de paar dagen haal ik dat er uit.

Maar blijf gerust verhalen posten hier, ik vind dat wel eens interessant om lezen.
                                  Hoeveel percentage zou echt proper zijn, hoeveel gemiddeld, en hoeveel vuil?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

De grootste shocker toen ik in het ziekenhuis begon (alsook thuisverpleging) was de ontstellende persoonlijke hygiëne bij véél mensen, dus dat ge in een garage wat vettige karren tegenkomt verbaast mij niet eigenlijk
                                    Ik blijf erbij, Alcogel & handschoenen zijn de beste uitvinding EVER

Comment

what doesn't kill you, makes you weerbaarder

Comment

Daarom dat de mechaniekers haast nooit ziek werden

Comment

Vuilnis/afval komt niet in mijne auto, buiten parking tickets in de asbak. Stofzuig de auto één keer per maand, wassen hangt af van het seizoen. Papieren liggen in het handschoenkastje, ne zonnebril, kauwgom, blauwe parkeerkaart en een wegenkaart, das al dat er in mijne auto ligt.... mijne garagist kan ni klagen denk ik dan.
                                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                          X