Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook consumenten zouden meer respect moeten hebben voor garages.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ken ook iemand die bij een koetswerkbedrijf werkt en het is volgens hem inderdaad soms gewoon walgelijk in wat voor een staat auto's binnenkomen.
    Het gaat dan over het interieur.
    Zelf vind ik het echt vuil om in zo'n mesthoop van een auto te moeten kruipen.
    Je ziet ook regelmatig mensen die hun huis wel altijd netjes houden maar als het om de auto gaat,
    blijkt dat dan weer niet te hoeven en zitten ze er niks mee in om in de vuiligheid te zitten.
    Last edited by Löwe; 13/09/2013, 21:41.

Comment

in de properste kar zitten dezelfde bacterieen, wil ik maar zeggen

of ie moest brandnew zijn, en dan nog...

Comment

vraag me af of sommige van jullie wel durven slapen in een hotelbed, zonder een plastieke zak open te scheuren

Comment

Resultaat van twee maanden niet poetsen van de wagen langs binnen en buiten: beetje zand op de tapijtjes bij de kinderen, hier en daar een stofdeeltje op het dashboard, beetje zand onder de kinderstoelen, veel vingers op de achterste raampjes en schoenafdrukken op de achterste zetel waar de kleinste zit. Ja, na een zomer met 2 kinderen van 3 en 6 jaar is de wagen binnenin gigantisch vuil.

Aan de buitenkant wat licht vuil aan de onderkant van de flanken en een vliegenkerkhof op de neus van de wagen. En massa's vingers op de deuren van de kindjes. Op zwart valt het toch wel op.

Op de voorruit wel dode vliegen en dergelijke verwijderd. Zou de wagen proper genoeg zijn om er een garage mee binnen te rijden?

Comment

Ik heb het ook ooit meegemaakt dat ik zwarte handen had nadat ik mijn stuur vaspakte na een onderhoud.

Met een vuilbak rij ik niet, maar elke week stofzuigen lukt me toch niet hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
              Je ziet ook regelmatig mensen die hun huis wel altijd netjes houden maar als het om de auto gaat,
              blijkt dat dan weer niet te hoeven en zitten ze er niks mee in om in de vuiligheid te zitten.
              Mijn buurvrouw Net,grappig en trendy madammeke nochtans. Maar geeft grif toe dat haar auto haar vuilbak is. Gaat 2x per jaar met haar auto naar de paki voor complete opkuis van die kar. Laatste keer vroeg die luidop nen toeslag aangezien het interieur ongekend vuil was. Vond ze op zich wel correct maar ze was wel ambetant dat de rest van de wachtenden kon 'meegenieten' van de show. Sindsdien zoekt ze nen andere carwash

Comment

Eigenlijk zou de titel moeten luiden: Mensen zouden meer respect moeten hebben voor elkaar. En ja, garagisten, mechaniekers, ingenieurs, etc. zijn ook mensen. Alsook winkelbedienden, agenten, plantsoenwerkers, toiletdames/heren en ander kuispersoneel, parkeerwachters etc.

Je gaat in de manuele carwash toch ook niet verwachten dat ze eerst u motorkap moeten vastvijzen voordat ze hun werk kunnen doen...
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                  Mijn buurvrouw Net,grappig en trendy madammeke nochtans. Maar geeft grif toe dat haar auto haar vuilbak is. Gaat 2x per jaar met haar auto naar de paki voor complete opkuis van die kar. Laatste keer vroeg die luidop nen toeslag aangezien het interieur ongekend vuil was. Vond ze op zich wel correct maar ze was wel ambetant dat de rest van de wachtenden kon 'meegenieten' van de show. Sindsdien zoekt ze nen andere carwash
                  Voila, dat bedoel ik
                  Dat staat dan uren in de spiegel om zich elke dag op te dirken maar stapt dan wel in ne vuile vortbak. Man toch...

Comment

wij hebben al geweigerd een pollenfilter te vervangen of een werk in het interieur uittevoeren als er dierenuitswerpselen,haren,rot fruit of derglijke in de weg liggen.
                    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      Voila, dat bedoel ik
                      Dat staat dan uren in de spiegel om zich elke dag op te dirken maar stapt dan wel in ne vuile vortbak. Man toch...
                      Zo is dat Zelf is ze om door een ringetje te halen en die kar is nen absolute dump.
                      Die 207 staat dan ook nog vol krassen blutsen etc... en mankeert uiteraard een paar wieldeksels

Comment

Nageltje blink, preutje stink

Comment

Veel mensen geven geen moer om hun auto, het is een gebruiksvoorwerp in de meest letterlijke zin van het woord voor dergelijke mensen. Of er hierdoor werkelijk iets scheelt met zo'n mensen is moeilijk te zeggen want veralgemenen is natuurlijk not done. Dat soort mensen wil nog niet zelden de hoofdprijs voor hun wagen als ze hem terug verkopen, zonder hem te kuisen wel te verstaan.

Comment

Pas op, men kan ook autofan zijn, zonder daarom een "kuisfan" te zijn (auto staat wel mechanisch tip top...), zie dat redelijk vaak
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                            X