Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
onderhoud garage beerens
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat is bij alle garages en niet alleen bij beerens.
Dus bij alle garages zijn er dus toestanden waarbij er personeel misschien 16h per dag gefactureerd wordt terwijl ze maar 8h werken? Zo is het natuurlijk makkelijk geld verdienen...
Comment
-
De consument moet meer van zich afbijten en niet elke post op de rekening zo maar klakkeloos aanvaarden en betalen. Ik heb de fraude toen aangegeven aan mijn verzekering en ze hebben met hangende pootjes zonder verdere discussie het teveel gefactureerde bedrag aan mij (via mijn verzekering weliswaar) terugbetaald. Ik bekijk vanaf nu elke rekening zeer kritisch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenEigenlijk heeft Dieteren veel slechte garagegroepen hoor....ACM zijn ook prutsers net zoals al wat van hun zelf is. De beste VW Audi garages die ik zijn zonder twijfel Hermans (Herentals) en Peerlings (Overpelt)
Het is niet alleen in de VW groep dat het altijd slecht gaat zulle.
Voor de aankoop van de Movano 2x prijs gevraagd in Oostende. De 1ste maal 1,5 uur moeten wachten. Dan is er iemand anders gekomen die onze wensen heeft opgeschreven, heeft een afspraak in de agenda geschreven om de offerte op te halen en de nodige uitlegd.
Op het moment van de afspraak was er geen offerte. Toen heeft het nog eens een uur geduurd. Ben beleefd gebleven, de offerte aangenomen en eenmaal thuis de offerte in de pullenmand gekieperd.
Ben dan prijsofferte gaan halen in Jabbeke en Torhout. Heb hem uiteindelijk in Torhout gekocht. Kreeg er de beste voorwaarden. En tot op heden wat de service betreft ook heel goed.
Dus hieraan zie je dit het niet alleen in het vw netwerk rotte plekken zitten, maar ook bij andere merken. Als je vriendelijk blijft, de mensen met respect behandelt en je wagen niet uit handen heeft als de 'grootste vuilnisbelt uit de omstreken', dan krijg je volgens mij respect en een lach terug ..... en gemotiveerde krachten die ervoor zorgen dat je auto weer deftig in orde is, misschien ook, nog een goeie factuur (hoop ik toch altijd).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenHet gaat vooral over de vestiging in Antwerpen waar ik horror verhalen van ken of meemaakte. Overijse,Geel en Mol zijn wel goede garages. Het grootste probleem van Beerens Antwerpen is de onkunde van de veel te jonge techniekers groep,de arogantie van hun verantwoordelijke Nicolas en de chaotische organisatie2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenMet mijn Touran indertijd ben ik naar Diksmuide/Torhout geweest, zowel voor aankoop en onderhoud. Altijd heel correct behandeld geweest. Ook de facturatie was altijd correct.
Comment
-
ik vind het hier allemaal nog kort door de bocht, je moet eens nagaan hoe het komt dat die prijzen zo hoog zijn...de fout ligt imho bij de receptionist die de prijs veel te laag ingeschat heeft. Men moet eerst een bestek opmaken(liefst met wat reserve), de klant inlichten, indien de herstelling mag gebeuren vervolgens de klant minder aanrekenen dan het bestek.
Hoe het komt dat de vw garages duur geworden zijn is duidelijk, d'ieteren en vw dwingen systemen/pc-programma's op en manieren waarop alles berekend wordt. Als je een factuur opmaakt voor een klant(kwa mekaniek) werk je meestal via rubrieken en worden de tijden aangevuld(automatisch), er is een mogelijkheid om die nog aan te passen. De hoge prijzen moet je bij d'ieteren gaan zoeken en niet bij de garages, de communicatie ligt natuurlijk bij de garage zelf.
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenBij Clissen Kalmthout factureerden ze inderdaad ook meer dan 600 euro aan carrosseriewerken die ze 'vergaten' uit te voeren aan mijn verzekering. Zulk bedrog is blijkbaar de normale gang van zaken bij Volkswagen garages... Triestig toch.....2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenDus bij alle garages zijn er dus toestanden waarbij er personeel misschien 16h per dag gefactureerd wordt terwijl ze maar 8h werken? Zo is het natuurlijk makkelijk geld verdienen...
Je kunt ook moeilijk 1 klant 300euro en een ander 400euro aanrekenen voor het zelfde werk.
En dit is bij alle officieele dealer garages. Ze vragen ook zoveel omdat de bediendes ook betaald moeten worden.
Comment
-
gij vindt dat misschien normaal, maar gelukkig vindt de garage waar ik ga dat niet zo. Daar wordt enkel de tijd gefactureerd welke werkelijk gewerkt is. En ja, dat is ook een officiële garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtengij vindt dat misschien normaal, maar gelukkig vindt de garage waar ik ga dat niet zo. Daar wordt enkel de tijd gefactureerd welke werkelijk gewerkt is. En ja, dat is ook een officiële garage.
Comment
-
geen volkswagen garage als ge u dat afvraagt want ik rijd met een Peugeot. Ik ga in Paal/Beringen. Kleine dealer en geen stealer zoals de meesten.
Comment
-
Mij factureerden ze inderdaad ook meer dan 600 euro aan carrosseriewerken die ze 'vergaten' uit te voeren aan mijn verzekering. Zulk bedrog is blijkbaar de normale gang van zaken bij Volkswagen garages... Triestig toch.....
Dat is zeker niet de normale gang van zaken, indien ze dat vaak doen zullen ze vast en zeker het vertrouwen verliezen van zowel de experts als de verzekering en vervolgens geen klanten meer doorgestuurd krijgen. De cowboys verdwijnen stillekes aan uit de carrosserie wereld, de verzekeringen zitten achter elke cent tegewoordig.[/QUOTE] Bij hun is dat normaal zei de zaakvoerder op een ronduit onbeschofte manier : "op zo'n bestek staat altijd wel wat extra op dat niet wordt uitgevoerd"
Comment
-
Wat off topic maar hoe rekenen vw dealers in NL /DE /Lu /FR? EN iemand enig idee van de tarieven over de grenzen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenBij Clissen Kalmthout factureerden ze inderdaad ook meer dan 600 euro aan carrosseriewerken die ze 'vergaten' uit te voeren aan mijn verzekering. Zulk bedrog is blijkbaar de normale gang van zaken bij Volkswagen garages... Triestig toch.....
Bij hun is dat normaal zei de zaakvoerder op een ronduit onbeschofte manier : "op zo'n bestek staat altijd wel wat extra op dat niet wordt uitgevoerd"2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Natuurlijk zijn niet alle dealers als Beerens,in het ervaring topic kan je zien dat ik al veel positieve ervaringen heb hoorBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mozarella Bekijk BerichtenVanavond in Volt : spiegelglas bij Opel 122 euro , bij een onafhankelijke handelaar 8 euro. Eens te meer een bewijs van diefstal bij de Stealers.
Comment
Comment