Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Peerlings Overpelt, ferme kl**** garage!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Topic is 5 dagen oud, TS is hier al vier dagen niet meer geweest. Easy come, easy go.
    Hoe zou dat komen? Vind je nu zelf niet dat jij u enorm boertig gedraagt? Jij valt een nieuwe forummer zonder reden aan. Die man heeft problemen met zijn auto en hij zoekt een oplossing. Jij bent het die de topicstarter begint te beschuldigen en je begint hem dan not uit te maken ook. Bijkomend vind ik het helemaal uw taak niet om met die garage contact op te nemen... Als ik me niet vergis heb jij een tijdje geleden ook uw gal gespuwd over de verkoper van jouw Toyota MR2. Leuk hé als je dan op een gelijkaardige manier behandeld wordt. Ik heb ergens gelezen dat jij zelf ook een zelfstandige bent. Als jij op zo een manier zaken doet, zal uw zaak snel gesloten zijn... Geef jij ook zomaar informatie aan één of andere forummer die zich ergens mee wil bemoeien??

Mensen die met hun auto problemen hebben en totaal niet meer weten wat ze moeten doen, kunnen van dit forum gebruik maken. Dat er hier onterecht topics geopend zijn, is volledig juist... maar ik denk niet dat je de topicstarter kan verwijten dat hij geen deftig topic gestart heeft.

Om op de vraag terug te komen. Een tijdje geleden was er een topic over problemen met total
    De laatste tijd komen er veel wagens met injectorproblemen binnen.

Oorzaak zou zijn dat de TOTAL diesel een té hoog percentage aan biodiesel heeft. Momenteel zijn er enkel problemen te merken met Total, en nog niet met andere merken, maar de oorzaak daarvan is wss het feit dat Total marktleider is inzake tankkaarten.

Total is op de hoogte van het probleem en is momenteel aan het bekijken hoe het opgelost kan worden.

Bij Mercedes is het vooral de OM646 (200/220CDI) dat er last van heeft (ook weer omdat het het meest verkochte blok is).

Aangezien het niet zeker is of het enkel Total is of ook andere merken kan ik niet afraden om bij Total te gaan tanken, het enige dat ik kan aanraden is dat vanaf dat je merkt dat je moderne dieselmotor (vooral) bij stationair toerental onregelmatig gaat draaien zo snel mogelijk een garage opzoekt. Met een beetje geluk valt het kostenplaatje dan mee.

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• @Beemer: +1 " Bijkomend vind ik het helemaal uw taak niet om met die garage contact op te nemen... "
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
        Hoe zou dat komen? Vind je nu zelf niet dat jij u enorm boertig gedraagt?
        Om op de vraag terug te komen. Een tijdje geleden was er een topic over problemen met total
        Tuurlijk, dat heb ik hier toch al geschreven? Ik heb toch ook al gezegd dat ik er volledig over ben gegaan? Heb je dat niet gelezen?

En heb je ook niet gelezen dat de TS geschreven heeft dat hij al verschillende soorten diesel heeft getankt -op aanraden van de garage- en dat het geen oplossing heeft gebracht?
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

• We zitten momenteel bij een andere garage,
          die ons (naar ons oordeel) een stuk professioneler aanpakt.
          De baas is zelfs na zijn uren gebleven om ons te woord te staan, en eens te overleggen, dat vind ik service!
          Ik houd jullie op de hoogte!

Groeten, Nick!

Comment

• En als die het probleem kan oplossen, heeft hij er ongetwijfeld een klant bij...
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickkkk Bekijk Berichten
              We zitten momenteel bij een andere garage,
              die ons (naar ons oordeel) een stuk professioneler aanpakt.
              De baas is zelfs na zijn uren gebleven om ons te woord te staan, en eens te overleggen, dat vind ik service!
              Ik houd jullie op de hoogte!

Groeten, Nick!
              Als dat een echte baas is, dan heeft die geen uren...

Succes er mee, en hou ons op de hoogte.

Comment

Working...
              X