Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Peerlings Overpelt, ferme kl**** garage!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

injectoren laten aandraaien en af en toe toch eens goed doortrekken om de verbrandingskamer eens goed op temperatuur te laten komen. Desnoods rijd je op de autosnelweg 1 maal in de 14 dagen een afstand van 20 km continu in 4de om zo een constant hoger toerental te rijden. Uw verbruik gaat daarom niet extra de hoogte in.
    Dat de andere wagens beter reden was misschien net te wijten aan het anders gereden worden. Econetic modellen hebben ook een aangepast motorsturing, niet dezelfde als de andere modellen met schijnbaar dezelfde motor. Die gaat zoveel mogelijk gebruik maken van de egr klep om uitstoot te beperken.
    Probeer daarom eens uw rijstijl een beetje aan te passen (dus soms eens goed doortrekken) en zie of dat een verschil geeft.
    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Tjeu, ieder staat vrij om ook op Facebook of anderen zo een dingen te posten. De poster is verantwoordelijk voor wat ie post.

Maar als je zijn verhaal leest, kan je wel al raden waar het aan scheelt. En het is niet de garage. Recent was er in NL nog zo een expert die op een eco-auto uit kwam die vol roet zat omdat de bestuurder altijd aan 900rpm reed...
      Jullie geven iedere nitwit wel de mogelijkheid om veel mensen te bereiken met onjuiste informatie. Is dat het doel van de consumentenafdeling?
      Wanneer er gewoon een limiet komt van minstens 100 posts voor je hier iets kan plaatsen, dan zal er tenminste een zeker niveau behaald worden en zal dit forumdeel een meerwaarde zijn ipv een kermis.
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickkkk Bekijk Berichten

In dit verhaal blijkt helemaal geen ongelijk vanuit mijn kant,

verklaar dan eens waarom al die vervangwagens (ook 1.6TDCi ECO's WEL goed reden, en niet stotterden/toerental dat schommelt,..)
        Dus aan ons rijgedrag ligt het niet, want da's juist hetzelfde met de vervangwagens als met onze eigen auto
        Compleet eenzijdig verhaal? Natuurlijk! Het is onze auto, niet meer die van de garage. Als de garage hier wil reageren om hun eigen te verdedigen mogen ze dat best.

P.S. Een forum dient ervoor om te discussieren, als dit verhaal u niet aanstaat, houd niemand u tegen om er NIET op te reageren en het aan u voorbij te laten gaan,
        maar u kiest ervoor om toch te reageren, en de feiten die u beweerd zijn nergens op gebaseerd, hoe kan u weten of ik ongelijk heb?
        Omdat ik al dat gelul zomaar niet slik. Ik vind het ongehoord dat je misbruik maakt van een goed initiatief als dit consumenten deel om een ander schaamteloos door het slijk te halen voor een probleem dat niet aan de garage ligt.

En zoals altijd wanneer er een zaak met naam en toenaam genoemd wordt neem ik daar contact mee op en vraag achter hun kant van het verhaal. Als ik in zulke topics van mijn tak maak dat het ongehoord is, dan is dat met gegronde reden na het inwinnen van informatie.

Ik ben zelf ook een zelfstandige en zou het niet kunnen verdragen moest iemand me op deze manier behandelen.

Ze hadden u beter als kind wa meer lappen gegeven.

Jouw verhaal is niet meer dan :

Mama mama mama, ik wil een nieuw ijsje, mijn ander is gevallen.
        - jamaar, dat is toch jouw fout, je hebt eentje gehad, je had er maar zorg voor moeten dragen.
        Maar ik wil nu een ander ijsje! Papa heeft me geduwd, het is zijn fout dus ik wil een nieuw ijsje.
        - Maar papa staat aan de andere kant van de straat, hij heeft jou niet geduwd
        En toch is het zijn fout want ik zeg dat het zijn fout is en wil ik een ijsje en ik ga over de grond rollen en schreeuwen tot ik een nieuw ijsje krijg!
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
          Omdat ik al dat gelul zomaar niet slik. Ik vind het ongehoord dat je misbruik maakt van een goed initiatief als dit consumenten deel om een ander schaamteloos door het slijk te halen voor een probleem dat niet aan de garage ligt.

En zoals altijd wanneer er een zaak met naam en toenaam genoemd wordt neem ik daar contact mee op en vraag achter hun kant van het verhaal. Als ik in zulke topics van mijn tak maak dat het ongehoord is, dan is dat met gegronde reden na het inwinnen van informatie.

Ik ben zelf ook een zelfstandige en zou het niet kunnen verdragen moest iemand me op deze manier behandelen.

- jamaar, dat is toch jouw fout, je hebt eentje gehad, je had er maar zorg voor moeten dragen.
          Maar ik wil nu een ander ijsje! Papa heeft me geduwd, het is zijn fout dus ik wil een nieuw ijsje.
          En toch is het zijn fout want ik zeg dat het zijn fout is en wil ik een ijsje en ik ga over de grond rollen en schreeuwen tot ik een nieuw ijsje krijg!

"Blijf ten allen tijde correct en objectief in je verhaal. Hou het op feiten die je kan staven. De firma in kwestie kan meelezen, en is welkom om hier te antwoorden en zijn versie van het verhaal te komen doen.

Deze regel geldt enkel voor je mening te uiten over een handelszaak of persoon waarmee je zaken gedaan hebt, en waarbij fouten niet opgelost worden. Technische problemen met auto's op zich, kan je in een gewone topic bespreken"

Ik heb de regels gelezen, Tjeu, en naar mijns inziens ben ik nergens in overtreding.

Het gaat erom dat wij een klacht hebben en dat de garage de moeite niet doet om er wat meer tijd in te steken, bijvoorbeeld eens rond de tafel te gaan zitten en kijken hoe dit opgelost kan worden.
          De vorige garagist die daar zat, had wel tijd, en nam ons wel serieus.
          "Voor een probleem dat niet aan de garage ligt."
          Inderdaad, het probleem ligt bij Ford, en Peerlings is een Ford-dealer die in naam van Ford handelt, en dus ook naar de klachten van klanten moet luisteren,
          en niet met een grijns van oor tot oor uitlachen.
          Dit is niet het eerste het beste verhaal dat rondgaat over garage Peerlings, er zijn er nog genoeg.

Als je dit soort topics toch zo beu bent, waarom neem je dan altijd de moeite om de garage te bellen?

Oh, en als je zelfstandige bent, dan weet je waarschijnlijk ook wel dat je klanten niet gaat uitlachen als ze met een klacht bij jou komen.

"Ze hadden u beter als kind wa meer lappen gegeven."
          Goed discussiepunt, heeft zeker iets te maken met dit verhaal.
          Uw verhaaltje is nog het lachwekkendste van heel de reactie.
          Wat denk je, dat wij een nieuwe auto willen?
          Nee, wij willen dat deze fatsoenlijk rijd,
          volgens mij (correct me if I'm wrong) hoort een auto niet te stotteren op 120km/u, met de cruise control op).
          U, als zelfstandige, zou toch moeten weten dat de problemen die wij beschrijven (toerental dat schommelt bij stationair, schokken tijdens het rijden, ...) niet aan de chauffeur ligt, maar misschien heb ik het hier wel fout......

Meneer, uw 9700 posts intimideren mij niet,
          u kunt hoog en laag springen, dit is de laatste keer dat ik op uw onnozeliteit reageer.
          Uw posts zeggen meer over u, dan over mij.

Mvg.
          Last edited by ; 28/11/2013, 16:35.

Comment

Jullie geven iedere nitwit wel de mogelijkheid om veel mensen te bereiken met onjuiste informatie. Is dat het doel van de consumentenafdeling?
            Wanneer er gewoon een limiet komt van minstens 100 posts voor je hier iets kan plaatsen, dan zal er tenminste een zeker niveau behaald worden en zal dit forumdeel een meerwaarde zijn ipv een kermis.
            Wie ben jij om te oordelen of iemand zijn informatie onjuist is? Ook al ken je twee kanten van de zaak dan nog weet je niet genoeg. En wie ben jij om hier te bepalen hoeveel postings iemand zou moeten hebben alvorens zijn ongenoegen te posten? Dat is gewoon onzin, de marginalen en de leugenaars haal je er hier zo uit.

Ik kan u zeggen dat deze reply er zwaar over gaat en van een zeer laag bij de grond-niveau. Het gaat hier niet om een ijsje maar om een auto van vele duizenden auto's waarvan iemand afhankelijk is om onder andere zijn inkomen te behouden en zijn kinderen veilig te verplaatsen. Het is volledig normaal dat iemand zo reageert wanneer hij bij dergelijke problemen van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Wie ben jij om te oordelen of iemand zijn informatie onjuist is? Ook al ken je twee kanten van de zaak dan nog weet je niet genoeg. En wie ben jij om hier te bepalen hoeveel postings iemand zou moeten hebben alvorens zijn ongenoegen te posten? Dat is gewoon onzin, de marginalen en de leugenaars haal je er hier zo uit.

Ik kan u zeggen dat deze reply er zwaar over gaat en van een zeer laag bij de grond-niveau. Het gaat hier niet om een ijsje maar om een auto van vele duizenden auto's waarvan iemand afhankelijk is om onder andere zijn inkomen te behouden en zijn kinderen veilig te verplaatsen. Het is volledig normaal dat iemand zo reageert wanneer hij bij dergelijke problemen van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
              Tuurlijk is mijn reply er zwaar over! Daar heb je volledig gelijk in!

En de onzin haal je er al uit aan de titel. Degene die in hun titel al op naam en toenaam beginnen te schelden, bij die weet je al hoe laat het is.

Kijk, consumenten zaken is een nuttig onderdeel van het forum, als je het op een deftige manier doet. Dat is zoals die vragen over de kostprijs van die trekhaak of vragen ver al dan niet garantie. Het verschil tussen een goed consumenten topic en een slecht berust hem in het gegeven of er een vraag in zit. Hier zit geen vraag in. Dit is gewoon kei hard bashen, met maar één doel, iemand zo hard mogelijk raken. Daarbij komt de TS enkel en alleen naar hier om zo veel mogelijk mensen te proberen bereiken en de garage waar hij geen akkoord mee kan bereiken zoveel mogelijk schade toe te brengen.
              In het echte leven noemen we zoiets laster en eerroof. Op internet valt dit blijkbaar onder de normale gang van zaken.

Vervelend genoeg kan iedereen op internet staan roepen wat ie wil, en zullen de eerste reacties allemaal schouderklopjes zijn. De TS voelt zich hier ook gesterkt in zijn standpunt, ongeacht de rechtvaardigheid ervan.

Brengen we dit even naar de echte wereld. De topic starter gaat op de parking van de dealer staan en begint daar de titel van dit topic te schreeuwen.
              Als jij daar toevallig moet zijn, ga jij er dan naar toe gaan en mee staan roepen? Of ga je er in een boogje rond gaan en binnen aan de dealer gaan vragen wat die mens zijn probleem is? Of mss laat je het gewoon voor wat het is. Nu, de TS zal ook al gewoon het lef niet hebben om in persoon op dezelfde manier om te springen als hier. Want in het echt is er ook besef van zaken als laster en eerroof. Maar hier niet, hier is dat normaal. Maar vind jij dat ook normaal? Vind jij dat dit zomaar moet kunnen?

In het echt kan je er ook iets aan doen. Hier niet. Als je hier je standpunt moet komen duiden gaat de TS toch gewoon heel den tijd zeggen 'tis niet waar, tis niet waar, tis niet waar' en dan ben je er aan voor de moeite. Beter is niet te reageren en hopen dat het een eenzame dood sterft.
              Daar draag ik nu ook niet echt aan bij, ma bon...

Ik vind zo zaken echt niet kunnen en ik vind het vooral erg jammer dat zoveel mensen dit wel allemaal normaal vinden. Maar probeer je eens in de plaats te stellen, dat iemand zo op jouw dak zit, in een positie waar je er niets aan kunt doen. Kun je dit dan normaal vinden en steunen?
              Ik alvast niet. Ik kan mij er enkel in opjagen en onbegrip uiten.

Ik vind het zeeeeer jammer dat we op een punt gekomen zijn dat zo zaken 'normaal' bevonden worden en betreur dat de houding van het forum/de mods is : 'alle, wa kunnen wij daar nu aan doen...'
              Motoren & Tjeurisme

Comment

Tjeu, wat we er kunnen aan doen is de hele boite sluiten want een forum is net een plek waar mensen meningen plaatsen. En als ze het hier niet doen, dan kunnen ze het op Facebook ook doen.

Dat jij je als kleine zelfstandige daar mee gaat moeien, vind ik een beetje vreemd, maar bon... Feit is dat de klant in deze niet geholpen wordt en ontevreden is. Blijkbaar krijgt de klant het bij de leverancier niet meer geregeld, en wilt anderen waarschuwen.

Dat is toch hetzelfde als je op café een kennis tegenkomt die klaagt over hoe zijn garage hem in zijn ogen onrecht behandelt? En kranten zijn daar toch ook mee bezig nu om mensen te helpen die vinden dat ze ten einde raad zijn en hun leverancier niet met de juiste service over de brug komt?

Toevallig had ik vandaag een klant die al verdorie 2 jaren op een reparatie wacht. Ik kreeg evenwel van mijn leverancier de nodige onderdelen niet binnen - ik kon op mijn kop gaan staan, maar feit was dat een nieuw product kopen van een beter merk en dat installeren bij de klant mij goedkoper ging uitkomen dan op mijn leverancier zijn garantie wachten. Ik heb dus de kost wel zelf gedragen, maar vandaag ga ik dat product bij die klant installeren en weet je wat die klant zegt? Bedankt, en de volgende bestellen we ook bij jouw, want zo een service!

In mijn kop kan dat niet binnen dat die man bedankt zegt en me nog een bestelling gunt na een jaar wachten op een oplossing, maar aangezien hij na een jaar genieten van dat product en dan een jaar dat dat product de wensen over liet, nu een volledig nieuw product krijgt wat van betere kwaliteit is, beter werkt, ik een betere service en garantie kan op leveren en waar 5 jaar garantie op zit... Ja, dan zal dat dus wel meevallen voor die klant?

Het forum heeft geen postlimiet op dergelijke topics omdat de meeste klagers net mensen zijn die normaal niet 3000 posts per jaar op een forum plaatsen, maar uit onvrede en hulpeloosheid een oplossing zoeken, en op een autoforum terecht komen. En tegelijk zijn er ook niet dealers die hier elk jaar 3000 posts zetten. Dus de dealer en de klant hebben hier evenveel rechten.

Nu, eerlijk, Tjeu, waar jij je zorgen over maakt... Ik heb een leverancier die op zijn Google pagina een barslechte review heeft gekregen, en hij kan daar niks aan doen. Je zoekt hem op op Google, en dat is het eerste resultaat... Hij kan het hele verhaal van die slechte review evenwel helemaal niet herinneren...

Comment

Schijte beu ben ik zo een gedoe. Alweer een nieuwe god weet wat voor marginaal die hier als eerste post zomaar zonder boe of ba gelijk wie door het slijk mag halen met een compleet eenzijdig verhaal. Tis niet den eersten, maar van al de gene die hier al gepasseerd zijn en waar de andere partij bij betrokken is geraakt is gebleken dat de topic starter compleet ongelijk had en een verhaal vol gaten had.

Ik ben er zeker van dat dit alweer zo is. Het is een schande dat dit forum zo toestanden toe laat! Er zou echt een minimum aan posts moeten ingevoerd worden voor iemand iets in de consumenten zaken kan posten!
                  Ik ben het eens met uw frustraties, maar wat leestekens was niet slecht geweest.

Comment

En de onzin haal je er al uit aan de titel. Degene die in hun titel al op naam en toenaam beginnen te schelden, bij die weet je al hoe laat het is.
                    Dus op basis van de titel van een topic kan jij al zien of een klacht terecht is of niet? Jij bent helderziende zeker? Bij het lezen van dergelijke titel denk ik eerder aan iemand die zeer kwaad is omdat hij al zeer lang aan het lijntje wordt gehouden.

Kijk, consumenten zaken is een nuttig onderdeel van het forum, als je het op een deftige manier doet. Dat is zoals die vragen over de kostprijs van die trekhaak of vragen ver al dan niet garantie. Het verschil tussen een goed consumenten topic en een slecht berust hem in het gegeven of er een vraag in zit. Hier zit geen vraag in. Dit is gewoon kei hard bashen, met maar één doel, iemand zo hard mogelijk raken. Daarbij komt de TS enkel en alleen naar hier om zo veel mogelijk mensen te proberen bereiken en de garage waar hij geen akkoord mee kan bereiken zoveel mogelijk schade toe te brengen.
                    In het echte leven noemen we zoiets laster en eerroof. Op internet valt dit blijkbaar onder de normale gang van zaken.

Vervelend genoeg kan iedereen op internet staan roepen wat ie wil, en zullen de eerste reacties allemaal schouderklopjes zijn. De TS voelt zich hier ook gesterkt in zijn standpunt, ongeacht de rechtvaardigheid ervan.

Brengen we dit even naar de echte wereld. De topic starter gaat op de parking van de dealer staan en begint daar de titel van dit topic te schreeuwen.
                    Als jij daar toevallig moet zijn, ga jij er dan naar toe gaan en mee staan roepen? Of ga je er in een boogje rond gaan en binnen aan de dealer gaan vragen wat die mens zijn probleem is? Of mss laat je het gewoon voor wat het is. Nu, de TS zal ook al gewoon het lef niet hebben om in persoon op dezelfde manier om te springen als hier. Want in het echt is er ook besef van zaken als laster en eerroof. Maar hier niet, hier is dat normaal. Maar vind jij dat ook normaal? Vind jij dat dit zomaar moet kunnen?

In het echt kan je er ook iets aan doen. Hier niet. Als je hier je standpunt moet komen duiden gaat de TS toch gewoon heel den tijd zeggen 'tis niet waar, tis niet waar, tis niet waar' en dan ben je er aan voor de moeite. Beter is niet te reageren en hopen dat het een eenzame dood sterft.
                    Daar draag ik nu ook niet echt aan bij, ma bon...

Ik vind zo zaken echt niet kunnen en ik vind het vooral erg jammer dat zoveel mensen dit wel allemaal normaal vinden. Maar probeer je eens in de plaats te stellen, dat iemand zo op jouw dak zit, in een positie waar je er niets aan kunt doen. Kun je dit dan normaal vinden en steunen?
                    Ik alvast niet. Ik kan mij er enkel in opjagen en onbegrip uiten.

Ik vind het zeeeeer jammer dat we op een punt gekomen zijn dat zo zaken 'normaal' bevonden worden en betreur dat de houding van het forum/de mods is : 'alle, wa kunnen wij daar nu aan doen...'
                    Ik vind het volledig normaal dat consumenten mondig zijn en hun ervaringen met anderen delen op allerlei manieren, zeker op het internet. Dit kan anderen veel ellende besparen. Het is en blijft een feit dat veel bedrijven hun klanten als huisvuil behandelen en mensen hoeven dit niet te pikken. Als ze bij die garage recht in hun schoenen staan dan praten ze dit liefst van al onder vier ogen uit met betrokkene en als hij hier echt leugens neergezet heeft dan moeten ze hem maar aanklagen, dat is hun recht.
                    Last edited by ; 28/11/2013, 20:13.

Comment

Kijk, de topictitel is puur uit frustratie,
                      en dat is maar aan 1 ding te danken, de monteur die onze auto na heeft gekeken stond ons gewoon in ons gezicht uit te lachen, en dat is na 2 jaar de druppel geweest.
                      Zoals Diabolic al zegt, is mijn moeder het helemaal beu met van het kastje naar de muur gestuurd te worden,
                      en toen ze dat zei, kreeg de monteur een nog grotere grijns op zijn gezicht.
                      Dan moet je je eigen als zoon heel erg hard inhouden, als iemand je moeder zo behandeld. Ik denk dat iedereen met een beetje respect voor zijn ouders dit kan beamen.

Het feit is gewoon, WIJ hebben een probleem met de auto, de garage vind van niet.
                      In dat geval moet er rond de tafel gezeten worden en gekeken worden wat er verder zal gebeuren,
                      dit is nooit gebeurd, ook niet nadat wij hun dat voorgesteld hadden.
                      Meneer Peerlings komt zijn kantoor ook niet uit, dus daar kun je ook al niet op aan.

Een mening mag gezegd worden, en ik ben nog bescheiden gebleven, op een paar woorden na, die ik eerlijk toegeef.
                      En we zijn zeker niet bang om dit ook aan vrienden en familie te verkondigen,
                      de mensen die toen in de showroom rondliepen zullen de conversatie ook wel half gevolgd hebben.
                      Maar dat er dan iemand hier nog komt zeggen dat dit allemaal zomaar niet kan, terwijl dit forum daarvoor bedoeld is,
                      het is zelfs verplicht om de naam van de firma te vernoemen, dit staat in het regelement.
                      Maar bon, daar ga ik niet verder over uitwijken, da's een kat en muis spelletje.

Voor de geinteresseerden,
                      de auto wordt elke dag dat er mee gereden wordt wel eens doorgetrokken als hij warm is,
                      dus het is niet dat we rijden als slakken en altijd op 1800 toeren schakelen,
                      we zijn geen van alle super rustige rijders, en durven ook allemaal eens doortrekken.
                      Ook heeft de auto trouwens een grote hik als de airco aanstaat en je trekt op,
                      we hebben ons laten vertellen dat dit normaal is,
                      omdat een Econetic de airco uitzet bij het optrekken om brandstof te besparen,
                      maar bij andere fiesta's (ook getest bij iemand op school, zelfde bouwjaar, zelfde type motor en nagenoeg zelfde kilometerstand) deze hik veel minder merkbaar.

Comment

Er zijn, zoals steeds, 2 zijden aan een verhaal. We weten hoegenaamd niet hoe de TS is tekeer gegaan tegen de garage. Noch weten we niet hoe de garage is tekeer gegaan tegen TS. Maar ik begrijp wel dat iemand, als hij geen uitweg meer ziet aan zijn/haar probleem, op zo'n manier van zich af schrijft. Of dit de meest correcte manier is, laat ik in het midden. Maar Tjeu heeft ergens wel een punt : de meeste komen hier hun bak uitkieperen en gaan er dan vandoor, van zodra blijkt dat ze het verkeerd voor hebben. En dat, dat werkt ook frustrerend voor sommige lezers. Ik mag hopen dat TS ons mee neemt in zijn verhaal, ook als mocht blijken dat hij het verkeerd voor heeft /had. Zodat we ook daar iets kunnen uit leren.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik blijf jullie hiervan op de hoogte houden, dat zowiezo.

Comment

Het kan dan wel deugd doen om je gal te spuwen over iemand maar het lost je problemen niet op. Beste wat je kan doen als een garagist je problemen niet meer serieus neemt is hem de rug toekeren en een andere garage opzoeken. Dat je wellicht wat verder moet rijden moet je dan maar voor lief nemen.

Heb je eigenlijk al eens contact gehad met de klantendienst van Ford?

Comment

Alle begrip voor de frustraties en het ongenoegen van topic opener over zijn dealer. Ik maakte iets soortgelijks , 'vergeten' herstelling maar wel volle pot afdokken , mee bij mijn plaatselijke dealer maar gelukkig liep alles voor mij goed af. Op autoweek.nl bestaat er trouwens een rubriek waar je een review kan schrijven over je dealer. Jammer genoeg alleen over Nederlandse en ja , er staan ook veel positieve commentaren op. Dus niet alleen de ontevredenen schrijven zo'n review. Hopelijk komt er snel een Belgische versie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickkkk Bekijk Berichten
                                het is zelfs verplicht om de naam van de firma te vernoemen, dit staat in het regelement.
                                Als we dan toch volgens reglement gaan beginnen bent u verplicht uw post aan te passen naar volgende regels of het zou worden verwijderd:

De topicopener zal zijn post als volgt structureren:

TITEL: Naam van de firma/persoon - Aard van het probleem - ??

TOPICINHOUD:

1. Periode
                                Geef hieronder de datum of periode waarin het probleem aansleept:

2. Firma / Persoon
                                Geef hier de concrete informatie over welke firma of persoon het gaat, inclusief contactgegevens:

3. Beschrijving probleem
                                Beschrijf met concrete feiten wat het probleem is

4. Beschrijving genomen stappen ter verzoening / oplossing
                                Beschrijf hier met concrete feiten welke stappen U ondernomen heeft om het probleem in der minne op te lossen.

Blijf ten allen tijde correct en objectief in je verhaal. Hou het op feiten die je kan staven. De firma in kwestie kan meelezen, en is welkom om hier te antwoorden en zijn versie van het verhaal te komen doen.
                                Deze regel geldt enkel voor je mening te uiten over een handelszaak of persoon waarmee je zaken gedaan hebt, en waarbij fouten niet opgelost worden. Technische problemen met auto's op zich, kan je in een gewone topic bespreken.

Topics die niet aan bovenstaande vereisten voldoen, worden verwijderd.
                                Verder is het inderdaad de moeite om Ford klantendienst in te schakelen.
                                De zaakvoerder komt niet uit zijn kantoor blijf je herhalen, maar heb je dan specifiek achter hem gevraagd?

Als je in de titel 'kl**** garage' zet, dan begrijp ik dat daar reacties op komen. Als dat zo een kl**** garage zou zijn, dan had jij of je moeder daar in de eerste plaats al geen auto gekocht. Ik denk toch niet dat een kl*** verkoper u een kl*** auto heeft verkocht in een kl*** showroom?
                                Schrijven dat garage Peerlings volgens jouw mening een kl*** chef mechaniek in dienst heeft, daar kan ik me al beter in vinden qua woordkeuze

Het is ook zo dat hier 9/10 van de negatieve topics worden geopend door iemand die zich hier net registreert (niets op tegen) en 9/10 van die topics blijken uiteindelijk toch wel een heel ander kantje te hebben wanneer het verhaal van de tegenpartij aan het licht komt. Dus dat er hier sommigen dat met een serieuze korrel zout nemen kan je wel begrijpen.

Comment

Volledig mee eens,al die negatieve eenzijdige berichten worden beoordeld op veronderstelling van klanten.Al dan niet terecht.

Comment

Zoals ik al eerder zei: ga eens naar garage Herroelen.

Comment

Eerder in dit forum meldt u problemen bij 1300t en nu schakelt u tussen 2200/2500t?Niet echt eco rijden he.Volgens mij ligt het probleem niet bij de auto,maar uw rijgedrag.

Comment

Aan wie de fout ligt interesseert me geen bal, spijtig dat de topic-opener pech heeft met zijn ford.

MAAR Ik kan Tjeu PERFECT begrijpen
                                        Als ik ergens een deur gelakt heb, en ik zeg de mensen dat de lak enkele dagen moet uitharden (alhoewel deze na 6 tot 8 uur droog lijkt te zijn) bellen ze mij ook geregeld de dag nadien om te zeggen dat ze toch al een kras hebben in hun krasvaste lakverf...
                                        En ik kan Tjeu enkel maar gelijk geven op het feit dat zulke verhalen enkel van 1 kant komen en dat garages zich absoluut niet kunnen bezighouden met alle fora's af te stormen om hun naam te verdedigen voor elke pipo die gefrustreerd is.

+1 voor den Tjeu in dit topic!

Comment

+2 voor Tjeu, alleen zou ik het anders verwoorden.
                                          Ik stel me vooral de vraag waarom je niet rechtstreeks bij de baas gaat aankloppen...
                                          Omzeil zijn de werknemers en leg je probleem bij hem voor. Maar schreeuw niet direct dat hij van uit zijn bureau zit te lachen.
                                          Mischien bekeek hij juist een fail-filmpje op Youtube.

Comment

Working...
                                          X