Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Garage Peerlings Overpelt, ferme kl**** garage!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
De zaakvoerder komt niet uit zijn kantoor blijf je herhalen, maar heb je dan specifiek achter hem gevraagd?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenToen ik dit verhaal naar het algemene email adres van de garage door mailde kreeg ik van de baas zelf binnen het uur een duidelijk antwoord.( of lees ik ergens over ? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDiene mens is nochtans niet moeilijk vast te krijgen. Toen ik dit verhaal naar het algemene email adres van de garage door mailde kreeg ik van de baas zelf binnen het uur een duidelijk antwoord.
Comment
-
Sommige mensen hier moeten eens terug naar school gaan, naar de les begrijpend lezen.
Ik heb gezegd dat de auto uitviel aan 1.300 t/min, nadat we uit een bocht kwamen.
Verder word er gewoon NORMAAL met de auto gereden, geschakeld tussen 2.200 en 2.500 toeren, wat normaal is voor een diesel.
Ook zei ik dat de mechanieker ons uitlachte, NIET Peerlings zelf.
Lees eerst eens tegoei voor u een reactie plaatst, aub...
En voor degene alles beter weten, en precies beter weten wat er met de auto aan de hand is als ons, de eigenaren zelf,
jullie zijn allemaal heilig???
Jullie hebben nooit op cafe, op facebook, of dergerlijke, iets slecht gezegd over iemand, zeker?
Kom kom, maak dat de kat wijs, maar mij niet.
Comment
-
Ik kan Tjeu perfect begrijpen, maar de ts kan ik ook begrijpen.
Wij hadden een grote maand terug ook problemen niet met onze auto maar met onze verwarmingsketel. Toen de installateur hem kwam 'herstellen' en de werken zogezegd afgewerkt waren, was er nog een probleem. Hadden het probleem onmiddellijk gemeld terwijl hij er op stond te zien. Het probleem ging zichzelf oplossen eens de ketel terug werkte zei die op een denigrerende manier en op een een manier van : ge kent er niets van dus hou uwen teut.
Hij vertrok en een paar uur later werkte de verwarming nog niet. Hem opnieuw gebeld en hij is de volgende dag terug gekomen. Hij heeft wel toegegeven op het moment dan zelf dat het niet in orde was (mondeling), maar anderhalve week later hebben we wel een factuur ontvangen voor 2 verplaatsingen waarvoor dat 'em net geen 100 euro heeft gerekend.
Daar sta je dan ook ge met een factuur die moet betaald worden, met 2 verplaatsingen waarvan verplaatsing kon vermeden worden als hij het van de eerste keer goed had gedaan of naar ons had geluisterd. Veel zelfstandigen/grote winkelketens beginnen zich steeds meer en meer GOD de Almachtige te voelen en de klant moet maar proberen ze gelijk te bewijzen tot in het gefrustreerde toe.
De tijd van 'klant is koning' is bij velen gepasseerd en proberen zo rap mogelijk geld op te rapen. En als de klant het gevoel heeft geen gehoor te krijgen ....
En in zulke omstandigheden kan ik de klant ook goed begrijpen, zonder mij uit ge spreken over dit voorval of ik het terecht vind of niet.
Ik heb geleerd als er een probleem is, probeer het eerst op een vriendelijke manier van 'man tot man', mensen spreken mensen. Als het resultaat uitblijft, sorry, maar dan gebeurd het voor mij met aangetekende brieven ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten+2 voor Tjeu, alleen zou ik het anders verwoorden.
Ik stel me vooral de vraag waarom je niet rechtstreeks bij de baas gaat aankloppen...
Omzeil zijn de werknemers en leg je probleem bij hem voor. Maar schreeuw niet direct dat hij van uit zijn bureau zit te lachen.
Dit trouwens niet alleen bij Ford ook andere merken in de streek zijn hiermee bezig.
Bij mijn vorige wagen was er ook een klein probleemke ontstaan na een onderhoudsbeurt, kom je aan het onthaal, leg je het probleem uit. Komt dat schoon poppemieke effe onder uwen motorkap loeren, hangt met haar lange haren in de lekkende diesel, om dan te moeten toegeven dat ze er niets van snapt en er een collega moet bijhalen...
Comment
-
Niemand is perfect, en niet alle auto's zijn perfect. Er kan altijd een conflict zijn, maar de beste manier is nog altijd om dit onderling te regelen, desnoods door middel van één aangetekend schrijven om de nodige persoon wakker te schudden.
Zowel de TS als Tjeu kan ik goed begrijpen. Ik zit aan de andere kant van het verhaal, ik krijg elke week een telefoontje of 5 om een afspraak te maken voor een nieuwe wagen, ik laat wagens al intern transporteren hiervoor, financiering voorbereiden enz enz... en dan komt er niemand opdagen. En als ik dan bel krijg ik de mailbox vast. Niet enkel de garages doen soms iets verkeerd
Nu, ik hoop dat het probleem nog mag opgelost worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickkkk Bekijk BerichtenSommige mensen hier moeten eens terug naar school gaan, naar de les begrijpend lezen.
Ik heb gezegd dat de auto uitviel aan 1.300 t/min, nadat we uit een bocht kwamen.
Verder word er gewoon NORMAAL met de auto gereden, geschakeld tussen 2.200 en 2.500 toeren, wat normaal is voor een diesel.
Ook zei ik dat de mechanieker ons uitlachte, NIET Peerlings zelf.
Lees eerst eens tegoei voor u een reactie plaatst, aub...
En voor degene alles beter weten, en precies beter weten wat er met de auto aan de hand is als ons, de eigenaren zelf,
jullie zijn allemaal heilig???
Jullie hebben nooit op cafe, op facebook, of dergerlijke, iets slecht gezegd over iemand, zeker?
Kom kom, maak dat de kat wijs, maar mij niet.
Comment
-
Probeer zoals sommige reeds zeiden eens naar een andere dealer te rijden...er zitten er genoeg in de buurt (Driessen,Deckx,...)BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Ik begrijp de topicstarter, heb een gelijkaardig probleem gehad met mijn volvo die ik nieuw gekocht had (op mijn toen 20 jaar een ferme investering). Sinds dag 1 problemen met stotteren, stilvallen, ... Was ook een 1.6 motor van ford, dus kan zelfde probleem zijn? Meer dan een jaar ben ik er mee bezig geweest, werd ik uitgelachen in de garage (wat weet een snotneus nu van auto's), en telkens ik mijn auto binnenbracht, stond er wel een kras meer op als voordien. Uiteindelijk was ik dit ook kotsbeu en liet ik mijn wagen telkens depanneren als hij een probleem gaf. Toen bleek dit een probleem met de EGR te zijn? Uiteindelijk heb ik de auto verkocht wegens aanhoudende problemen en voornamelijk de slechte service.
Problemen zullen er wel vaker zijn met auto's, maar het is vooral de manier waarop de dealer je helpt dat het verschil maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat rijd trouwens toch niet fijn onder de 2000toeren . Ik hou mijn diesels altijd tussen de 2en 3000toeren . En regelmatig ook ééns doortrekken tot de rooie zone..
Onder de 1750 rpm geloof ik zelfs niet dat je BC een lager actueel verbruik aangeeft tegenover iets meer toeren maar minder belasting...en ik kan het weten , ik test dit allemaal uit en kijk maw naar mijn voordeel aan de........pomp .
De keren dat ik onder de 1800 rpm rijd is enkel bij het neerwaarts rijden ( bergaf dus ) en dan worden je motor en onderdelen ook minder "belast" .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDat rijd trouwens toch niet fijn onder de 2000toeren . Ik hou mijn diesels altijd tussen de 2en 3000toeren . En regelmatig ook ééns doortrekken tot de rooie zone..
Greetz,
Canonball
F10 530dA 2010
Z4 E89 23i 2011Greetz,
Canonball
_____________________
530dA F10 2010
Z4 s23i E89 2011
Comment
-
Ongeacht het nu aan de bestuurder of de Mechaniek ligt, feit blijft de de monteur ontkent dat er een probleem is en de TS niet serieus neemt.
Het valt me op dat velen hier op dezelfde manier de TS niet serieus willen nemen. Ergens ook niet helemaal onbegrijpelijk na alle onnozelheden die op dit subforum al verschenen zijn in het verleden, maar toch vind ik dit niet bepaald deftig. Er wordt snel een conclusie gemaakt dat het aan de bestuurder ligt zonder dat er iemand de wagen nog maar gezien heeft, laat staan er mee gereden heeft.
De openingspost zat weliswaar vol emotie, maar aan de vervolgreacties valt toch duidelijk te merken dat we hier niet met "god weet wat voor marginaal" te maken hebben, maar iemand met een degelijke klacht die niet meer het gevoel heeft bij zijn eigen garage terecht te kunnen. Dat is sowieso een kwalijke zaak, ongeacht wie er schuldig is aan het probleem.
Comment
-
Ik volg deze discussie nu al een paar dagen en had me eigenlijk voorgenomen me er niet in te mengen, Maar...sorry, kan t toch nie weerstaan.
Zit namelijk met 1 vraag aan al die hier aan t roepen zijn hoe belangrijk het is om toch maar vooral toeren te maken. ...hoe komen jullie op 2000 toeren zonder langs de 1300 te passeren...TC heeft nergens gezegd dat ie altijd 1300 toeren rijdt.Het probleem deed zich voor na een bocht genomen te hebben, als je vertraagt voor een bocht om daarna weer te versnellen zakt je toerental toch ook (tot je eventueel terugschakelt).
Dan lijkt t me dat je normaal gesproken vanaf zo'n 1000 toeren probleemloos gas bij moet kunnen geven om te versnellen zonder dat de auto stilvalt.
O ja...Tjeu...zoals al meerdere gevraagd hebben...ik ben ook benieuwd naar dat antwoord dat jij van Peerlings ontvangen hebt.
Comment
-
Hoewel Peerlings voor mij het dichtste bij is ben ik al jaren niet meer bij hem geweest, en zal er ook nooit meer komen. Ik heb geen ervaringen met de werkplaats maar de verkoop vind ik ook al niet zo geweldig. Meeste familieleden en vrienden verkiezen ook andere garages. Heb hier en daar oook al wat verhalen gehoord die niet super positief waren.
Ik ga meestal naar Driesen in Lommel. Ik ga niet garanderen dat ze daar meteen het probleem vinden en kunnen verhelpen, maar daar blijft men wel vriendelijk en serieus. Ik ga er toch altijd met een tevreden gevoel weg en dat is het belangrijkste... Spring er eens binnen en vraag de zaakvoerder eens om raad.
MvG
Niels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fokko Bekijk BerichtenOngeacht het nu aan de bestuurder of de Mechaniek ligt, feit blijft de de monteur ontkent dat er een probleem is en de TS niet serieus neemt.
Het valt me op dat velen hier op dezelfde manier de TS niet serieus willen nemen. Ergens ook niet helemaal onbegrijpelijk na alle onnozelheden die op dit subforum al verschenen zijn in het verleden, maar toch vind ik dit niet bepaald deftig. Er wordt snel een conclusie gemaakt dat het aan de bestuurder ligt zonder dat er iemand de wagen nog maar gezien heeft, laat staan er mee gereden heeft.
De openingspost zat weliswaar vol emotie, maar aan de vervolgreacties valt toch duidelijk te merken dat we hier niet met "god weet wat voor marginaal" te maken hebben, maar iemand met een degelijke klacht die niet meer het gevoel heeft bij zijn eigen garage terecht te kunnen. Dat is sowieso een kwalijke zaak, ongeacht wie er schuldig is aan het probleem.
Iemand die zo een topic opent mag blij zijn dat hij geen rechtzaak aan zijn broek krijgt. Als ik nu een mail zou sturen naar garage Peerlings met de link van dit topic gaan ze ook wel direct weten wie hun in slechte daglicht zet en zullen we niets meer van de topic opener horen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenGarage Peerlings Overpelt, ferme kl**** garage!!!
Als ik nu een mail zou sturen naar garage Peerlings met de link van dit topic gaan ze ook wel direct weten wie hun in slechte daglicht zet en zullen we niets meer van de topic opener horen..
Ik had toch ergens gelezen dat ( Tjeu ??) naar die garage een belletje gedaan had , hoe weet die ( Tjeu ) dat dan ???.......en dan is de link snel gevonden denk ik zo.....google , garage x , probleem , ....ENTER en hoppa ...gevonden . Of hebben die verkopers geen internet op hun pc ?
Comment
Comment