Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Peerlings Overpelt, ferme kl**** garage!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De OP kan nog de titel aanpassen en het taalgebruik in de openingspost aanpassen dan is het toch allemaal niet meer zo overdreven meer? Zijn verhaal is mss wat gekleurd maar wel onderbouwd met wat ze allemaal wel en niet gedaan hebben en met de houding van de garage tegenover hem.

Ik ben niet akkoord met het taalgebruik maar vind wel dat hij een punt heeft met zoveel miserie aan de wagen.

Gr

Comment

Wat is er mis met het taalgebruik in de titel ? Garage Peerlings , ferme klasse garage !!! Daar lijkt me toch niks mis mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
        Een link moet zelfs niet , gewoon wat typen en je komt zo uit in dit topic....

Ik had toch ergens gelezen dat ( Tjeu ??) naar die garage een belletje gedaan had , hoe weet die ( Tjeu ) dat dan ???.......en dan is de link snel gevonden denk ik zo.....google , garage x , probleem , ....ENTER en hoppa ...gevonden . Of hebben die verkopers geen internet op hun pc ?
        Nee, ik heb gemaild. Met daarin de openingspost en een link naar het topic. Ze hebben mij uitleg terug gemaild en de mededeling dat ze van hun eigen raadsman en de raadsman van Ford niet mogen reageren op dit forum omdat het anders een kat en muis spel gaat worden.
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Ik vind zijn reactie niet zo onlogisch... Als het echt waar is, kan je uit frustratie wel eens niet al te slimme dingen doen. Nuja, dit is internet, men moet steeds kritisch zijn wanneer men zo'n verhalen leest. Maar ik denk dat de meesten hier wel kritisch genoeg zijn om bepaalde zaken te relativeren. Dus om de TS of de garage te veroordelen vind ik niet zo gepast. Trouwens hier is geen sprake van laster en eerroof volgens mij

Comment

bijzonder flauw dat de garage nog ford de moeite doet om te reageren. Laat maar weeral zien hoeveel de dienst na verkoop nog voorsteld bij 99% van de merken.
            Een klant is niet tevreden en men kijkt gewoon de andere richting uit in de hoop dat dit topic een stille dood sterft.
            www.peugeotforum.be

Comment

Indien ik Ford of de Garage zou vertegenwoordigen zou ik ook niet reageren op een forum.
              Voor je het weet zit je in een moddergevecht, en zeker als de klant het verhaal wat aangedikt heeft.

Dit moet opgelost worden tussen de klant, de garage en Ford.
              Als de TS bij zijn garage geen deftige reactie krijgt, zou ik eerst en vooral eens een andere garage proberen, en dan de Ford invoerder in B aanspreken.

Als laatste stap, een advokaat en expert er op zetten, maar dan weet je dat je eerst een paar honderd euro kan voorschieten.

Comment

Indien een klant van mij (ben ook zelfstandige) via dit forum op deze manier zijn beklag zou doen, is reageren via dit forum idd niet de juiste weg.
                Maar ik zou als zaakvoerder toch rechtstreeks contact met de klant opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen . Misschien kom je er samen uiteindelijk toch uit en als die klant dan op dit forum vermeld dat alles tot tevredenheid opgelost is heb je als bedrijf toch je voordeel gehaald.
                Door hier niet op te reageren ben ik geneigd de TS te geloven als die zegt dat men het probleem niet serieus neemt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F150 Bekijk Berichten
                  Indien een klant van mij (ben ook zelfstandige) via dit forum op deze manier zijn beklag zou doen, is reageren via dit forum idd niet de juiste weg.
                  Maar ik zou als zaakvoerder toch rechtstreeks contact met de klant opnemen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen . Misschien kom je er samen uiteindelijk toch uit en als die klant dan op dit forum vermeld dat alles tot tevredenheid opgelost is heb je als bedrijf toch je voordeel gehaald.
                  Door hier niet op te reageren ben ik geneigd de TS te geloven als die zegt dat men het probleem niet serieus neemt.
                  Topic is 5 dagen oud, TS is hier al vier dagen niet meer geweest.
                  Easy come, easy go.
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

5 dagen is nog een redelijk recente discussie lijkt mij Tjeu...
                    Maar wat was de uitleg van de garage die jij per mail ontvangen hebt?
                    Kunnen we het misschien van beide kanten bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                      Topic is 5 dagen oud, TS is hier al vier dagen niet meer geweest.
                      Easy come, easy go.
                      Kan goed zijn dat de garage aangeboden heeft om nog eens te praten op voorwaarde dat de TS hier niks meer bij schrijft...

Als ik een probleem heb met één of andere firma probeer ik eerst zelf en persoonlijk tot een gesprek en oplossing te komen. Pas als dat niet meer lukt zal ik hulp vragen en eventueel iets posten, maar niet eerder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        bijzonder flauw dat de garage nog ford de moeite doet om te reageren. Laat maar weeral zien hoeveel de dienst na verkoop nog voorsteld bij 99% van de merken.
                        Een klant is niet tevreden en men kijkt gewoon de andere richting uit in de hoop dat dit topic een stille dood sterft.
                        Deze discussie moet tussen klant en garage gevoerd worden, en niet op een publiek forum zoals hier. Dat draagt nergens toe, en is overigens onze zaak niet. Dit is geen rechtbank.
                        Advocaten van de garage hebben dus gelijk (althans wat het niet reageren hier betreft, over de rest spreek ik me niet uit).

Comment

een simpele reactie waarbij je aangeeft dat men aan het probleem iets wil doen en wil praten met de ontevreden klant is een begin en laat al veel goede wil zien. Je moet het dan wel achteraf waar zien te maken natuurlijk of de ontevreden klant komt hier nogmaals zijn beklag doen. En zo krijgt een bepaald automerk snel een negatief imago terwijl dat misschien volgens de pechstatistieken helemaal niet zo is.
                          www.peugeotforum.be

Comment

Ik zou niet weten waarom een heel automerk een negatief imago zou krijgen door negatieve uitlatingen tegenover 1 dealer.
                            Dat ze hier niet reageren is volstrekt normaal, moesten ze dit toch doen - al is het maar de melding dat ze dit verder onderling willen regelen met de klant - zullen ze verwijten naar hun kop krijgen geslingerd 'omdat ze de klachten van de klant hier niet kunnen weerleggen' etc.
                            Een simpele reactie kan reacties uitlokken van simpele mensen.

Comment

Dat ik niet reageerde wilt niet zeggen dat ik nooit meer ga reageren.
                              Ik heb gezegd dat ik jullie op de hoogte houd van verdere zaken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                Nee, ik heb gemaild. Met daarin de openingspost en een link naar het topic. Ze hebben mij uitleg terug gemaild en de mededeling dat ze van hun eigen raadsman en de raadsman van Ford niet mogen reageren op dit forum omdat het anders een kat en muis spel gaat worden.
                                Waarom plaats je niet even die bewuste mail on line dan , als je toch overtuigt bent dat ts hier alleen wat wind komt verkopen.
                                Ik heb even dit topic doorlopen en met de onderbouwde argumenten denk ik niet dat deze man dit uit zijn duim zuigt .ik zou net het zelfde doen misschien even teruggaan naar garage en gesprek opnemen en dat ook on line zetten ,als koper sta je soms met je rug tegen de muur en dan is een publiek forum een godsgeschenk. Voor mij mogen er meer mensen zijn zoals ts dan zouden zelfstandigen meer moeite doen als een gewone werkman me zijn zuur verdiende centjes iets bij hun komt kopeN.
                                Misschien krijgt garage gewoon wat ze geeft , lik op stuk.
                                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                  Waarom plaats je niet even die bewuste mail on line dan , als je toch overtuigt bent dat ts hier alleen wat wind komt verkopen.
                                  Ik heb even dit topic doorlopen en met de onderbouwde argumenten denk ik niet dat deze man dit uit zijn duim zuigt .ik zou net het zelfde doen misschien even teruggaan naar garage en gesprek opnemen en dat ook on line zetten ,als koper sta je soms met je rug tegen de muur en dan is een publiek forum een godsgeschenk. Voor mij mogen er meer mensen zijn zoals ts dan zouden zelfstandigen meer moeite doen als een gewone werkman me zijn zuur verdiende centjes iets bij hun komt kopeN.
                                  Misschien krijgt garage gewoon wat ze geeft , lik op stuk.
                                  Wanneer een garage mij verteld dat er zgn. "Flying-Doctors" uit Genk gaan komen, om naar de auto te kijken, dan geloof ik dat.
                                  Echter, als dit dan helemaal niet waar blijkt te zijn en er gewoon wat gegevens van de auto doorgestuurd zijn naar weet-ik-veel-waar, dan houd het voor mij op, zo schaadt je het vertrouwen. (Alweer..)
                                  We hebben tegen de monteur verteld dat we de auto zelf op de testbank hebben gehad, waarbij het vermogen schommelt.
                                  Zijn reactie was dan: "Ja, die gegevens heb IK nooit gezien..."
                                  terwijl ze WEL gezien zijn bij de garage. (Volgens mij waren ze zelfs toegevoegd aan het dossier, maar hier ben ik niet zeker van.)

Op d'n duur loopt de emmer bij iedereen vol, en bij ons was dat nu.
                                  De reden voor dit topic is niet om mensen te waarschuwen voor garage Peerlings alleen, maar dit kan bij vrijwel ELKE garage voorkomen.
                                  En wanneer hier een oplossing uitkomt, weten volgende "slachtoffers" wat ze hiermee aan moeten vangen!

Bedankt voor uw reactie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickkkk Bekijk Berichten

Op d'n duur loopt de emmer bij iedereen vol, en bij ons was dat nu.
                                    De reden voor dit topic is niet om mensen te waarschuwen voor garage Peerlings alleen, maar dit kan bij vrijwel ELKE garage voorkomen.
                                    En wanneer hier een oplossing uitkomt, weten volgende "slachtoffers" wat ze hiermee aan moeten vangen!
                                    Dus nu is het al elke garage?
                                    Dan wordt het tijd om automechanica te gaan studeren, en zelf een garage te openen, want we kunnen niemand nog vertrouwen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                                      Dus nu is het al elke garage?
                                      Dan wordt het tijd om automechanica te gaan studeren, en zelf een garage te openen, want we kunnen niemand nog vertrouwen?
                                      Dan kan ik ook zeggen dat jij opnieuw moet leren begrijpend lezen..
                                      Ik zeg dat dit bij vrijwel elke garage KAN.

Comment

TS bedoelt dat zijn ervaringen kunnen dienen als lessons learned voor andere leden. Wat op zich een mooie zaak is.
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ik vind het ook maar flauw om als derde/buitenstaander dit topic te gaan 'klikken' naar de dealer. Ik bedoel, WTF, elk zijn eigen zaken toch?

Comment

Working...
                                          X