Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Garage Peerlings Overpelt, ferme kl**** garage!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Nickkkk Bekijk Berichten
    Dan kan ik ook zeggen dat jij opnieuw moet leren begrijpend lezen..
    Ik zeg dat dit bij vrijwel elke garage KAN.
    Dan kan elke garage een kl**** garage zijn.
    Dan kan elke koper een slechte chauffeur zijn.
    Dan kan elke ford een slechte auto zijn.
    Dan kan elke auto een slechte wagen zijn.
    Dan kan ik misschien moeten leren om begrijpend te lezen.
    Dan kan er heel wat, maar is er nog steeds heel wat open points.

en dus heb ik het vermoeden dat het mes, in deze, langs 2 kanten zal snijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
      Ik vind het ook maar flauw om als derde/buitenstaander dit topic te gaan 'klikken' naar de dealer. Ik bedoel, WTF, elk zijn eigen zaken toch?
      Dat vind ik dus niet, wie weet was er een volledig verhaal langs de kant van de garagist uit.
      'k heb ooit om motorforum een topic volledig zien omslaan...

Waar een garagist "afgemaakt" werd, tot die mens zijn verhaal kwam brengen, en plots heel wat kleine kantjes van het verhaal naar boven kwamen.
      Ik zeg niet dat nickkk hier ongelijk heeft, maar ik vind dat de garagist zijn recht op antwoord moet hebben.

Comment

Iedere potentiële klant van die garage die dit topic toevallig tegen komt (een kans die op zich al vrij klein is) zal toch slim genoeg zijn om zelf een oordeel te vellen als hij er langs gaat, denk je niet?

Zeg nu zelf, stel dat jij van die streek bent en je bent misschien geïnteresseerd in een Ford en je komt toevallig op Autoforum langs, ga jij je laten beïnvloeden door dit topic? Ik alvast niet, zal zelf eens langs gaan en mijn eigen oordeel wel vormen.

Valse beschuldigingen zijn inderdaad not done, maar ik krijg het ook op de heupen van die gasten die menen overal forumpolitie te moeten spelen.

Comment

Heb ook mijn bedenkingen bij het doorsturen van deze topic naar de betreffende garage, maar is niet verboden dus......Wel vindt ik als je zo van je oren maakt tegen de TS, dat je dan ook niet moet zwijgen als je al enkele malen gevraagd is, het antwoord van Peerlings te posten.

Voor degene die niet geloven dat er iets aan die auto scheelt, heb ik een vraag;
          Waarom zou een garage 4 injecteurs vervangen als er niets aan scheelt?

Comment

Hier ook slechte ervaring met deze garage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
              Hier ook slechte ervaring met deze garage.
              Oei TIEU.. nog ene die je kan 'aangeven'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Maar ook weer geen verdere uitleg van onze Geilen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                  Heeft hier ooit nog heel erg lang geleden gestaan denk ik... Moest de zoekfunctie wat effectiever werken...
                  Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                    Maar ook nog steeds geen verdere uitleg van onze Tjeu......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F150 Bekijk Berichten
                        Maar ook nog steeds geen verdere uitleg van onze Tjeu......
                        Als de garage zegt dat ze hier op het forum van hun eigen raadsman en die van Ford niet mogen antwoorden, dan ga ik dat al helemaal niet in hun plaats doen. Dat zou niet gepast zijn. En stel dat het een juridisch staartje krijgt, dan wil ik al helemaal geen statement maken in naam van de garage, dat later tegen hen gebruikt zou kunnen worden.

En ja, wat hier op komt is rechtsgeldig. Ik heb het zelf nog meegemaakt dat uitspraken hier op het forum tegen mij gebruikt zijn geweest in een rechtszaak en fijn is dat niet.

(ongeluk met bedrijfsvoertuig waarbij ik in mijn recht was. de tegen partij was door persoonsonderzoek op dit forum uitgekomen, gans het forum doorgenomen en een aantal posts gevonden waaruit bleek dat ik in staat was met de nodige gezwindheid een bocht te nemen en die werden aangevoerd om me af te schilderen als een roekeloos chauffeur, wat de rechter aanvaardde en meenam in zijn besluitvorming)
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

Sorry, maar als de garage niet wil/mag reageren via dit forum dan gaan ze U, zonder te weten wie U bent, via mail vertellen hoe deze zaak in elkaar steekt. ...?
                          Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Comment

Sorry, maar als de garage niet wil/mag reageren via dit forum dan gaan ze U, zonder te weten wie U bent, via mail vertellen hoe deze zaak in elkaar steekt. ...?
                            Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
                            Waar staat er dat ze hem via mail vertellen hoe deze zaak in elkaar steekt? Hij zegt toch gewoon dat hij een duidelijk antwoord heeft gekregen, dat kan toch ook betekenen 'bedankt voor uw bericht, we zijn met deze zaak bezig en zullen via onze raadsman gepast reageren' ?

Comment

Vind het altijd gevaarlijke topics hier in consumentenzaken, heb het zelf ook ooit meegemaakt.
                              Wel degelijk schade toegebracht aan de wagen destijds, iemand van op het forum ook gaan vertellen tegen garagist in kwestie en nen hele hoop gezever mee laster/eer- en broodroof gehad.
                              Denk voortaan wel 2 keer na.

Ik spreek hier niet over de TS zijn garage voor alle duidelijkheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                Waar staat er dat ze hem via mail vertellen hoe deze zaak in elkaar steekt? Hij zegt toch gewoon dat hij een duidelijk antwoord heeft gekregen, dat kan toch ook betekenen 'bedankt voor uw bericht, we zijn met deze zaak bezig en zullen via onze raadsman gepast reageren' ?
                                Als je de moeite had genomen om alle posts te lezen dan had je gezien dat hij zegt; Ze hebben mij uitleg terug [B]gemaild[B] en de mededeling dat ze van hun eigen raadsman en de raadsman van Ford niet mogen reageren op dit forum.
                                En 'bedankt voor uw bericht' is nou niet een antwoord om zo geheimzinnig over te doen. Of om nog een citaat te gebruiken;En stel dat het een juridisch staartje krijgt, dan wil ik al helemaal geen statement maken in naam van de garage, dat later tegen hen gebruikt zou kunnen worden.
                                Ja, ook dat is gezegd...kan aan mij liggen maar vind 'bedankt voor uw bericht' niet bepaald een statement.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                  Uit dit kan je dat wel afleiden denk ik:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  Nee, ik heb gemaild. Met daarin de openingspost en een link naar het topic. Ze hebben mij uitleg terug gemaild en de mededeling dat ze van hun eigen raadsman en de raadsman van Ford niet mogen reageren op dit forum omdat het anders een kat en muis spel gaat worden.
                                  Trouwens @Tjeu: Wees gerust, indien jij geen wettelijke vertegenwoordiger bent, zullen uitspraken die jij doet niet aan de garage worden toegerekend ;-) En men zal ook niet zo ver gaan om een huiszoeking te bevelen om uw mails te achterhalen :-) Dus ik denk dat je vrijwel zonder gevolgen het antwoord van de garage kan vermelden. Voor mij hoeft het natuurlijk niet, maar ik denk dat enkele mensen hier wel op aan het wachten zijn...

Comment

Als je de moeite had genomen om alle posts te lezen dan had je gezien dat hij zegt; Ze hebben mij uitleg terug [B]gemaild[B] en de mededeling dat ze van hun eigen raadsman en de raadsman van Ford niet mogen reageren op dit forum.
                                    En 'bedankt voor uw bericht' is nou niet een antwoord om zo geheimzinnig over te doen. Of om nog een citaat te gebruiken;En stel dat het een juridisch staartje krijgt, dan wil ik al helemaal geen statement maken in naam van de garage, dat later tegen hen gebruikt zou kunnen worden.
                                    Ja, ook dat is gezegd...kan aan mij liggen maar vind 'bedankt voor uw bericht' niet bepaald een statement.
                                    'we zijn met deze zaak bezig' is ook een uitleg
                                    En dat je niet snapt dat ik een alternatief voorbeeld gaf en niet de exacte woorden dat ze gemaild hebben in handen heb en dus 'bedankt voor je bericht' maar een inleiding was voor mijn voorbeeld daar kan ik ook niet aan doen.
                                    Dat Tjeu een man van principes is kunnen we wél afleiden uit dit topic dus ook als ze maar iets banaals van uitleg hebben gemaild, dan zal hij dat ook niet delen.

Wat ik maar wil zeggen is dat je niet kan weten wat ze hebben gemaild dus ook geen conclusies mag trekken naar hun beslissingen om hier al dan niet te reageren.
                                    Last edited by ; 05/12/2013, 23:04.

Comment

Ik snap t allemaal wel...ben t r alleen niet mee eens. Heb n beetje t idee dat jij t nog zou geloven als Tjeu zou zeggen dat een auto beter rijdt met vierkante wielen.
                                      Maar voor dit een zinloze discussie wordt (eigenlijk is t dat al), laten we nu gewoon afwachten tot de TS hier een update post ipv onze tijd met deze flauwekul te verdoen.

Comment

Ik ga hier inderdaad niet verder op ingaan, ik kan alleen vertellen dat ik ondertussen een andere garage heb uitgekozen. Ben nog steeds zeer tevreden van elke Ford die ik al gehad heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                                          Ik ga hier inderdaad niet verder op ingaan, ik kan alleen vertellen dat ik ondertussen een andere garage heb uitgekozen. Ben nog steeds zeer tevreden van elke Ford die ik al gehad heb.
                                          Het leven kan soms zo eenvoudig zijn,toch? Niet tevreden,ga gewoon ergens anders,bespreek het probleem en kijk wat er eventueel als oplossing uit de bus komt,ipv hier alles maar uit te smeren en kans maakt om een proces aan uw broek te krijgen..jongens toch

Comment

Working...
                                          X