Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel vertrouwen mogen we hebben in onze garages?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
    Ik zit te wachten totdat ze iets vervangen en niet op het factuur zetten...

Neen neen, als je geen vertrouwen meer in je garage hebt moet je zeker op een andere (betere?) gaan. Zelf een beetje op de achtergrond wat controle uitvoeren kan zeker geen kwaad.

Het probleem zit hem in de loonkost van de werknemers. Het word ook allemaal zo onoverzichtelijk mogelijk gemaakt. I.p.v gewoon een uurloonkost te melden (er zijn er die dit wel hanteren), werken ze (bij de officiëlen) met punten. Tja...zoveel =x punten gewerkt aan het vervangen van, noem maar wat in & uitbouwen van remblokken. Als jij niet weet hoeveel één punt vertegenwoordigd, of hoeveel punten er nodig zijn om een uur vol te maken, ga je nooit geen goede kijk hebben op je factuur. Daar komt nog bij dat een bepaalde technieker een high kwalificatie heeft en een andere een low-ranking. Wat voor jou misschien perfect door een leerjongen kan gedaan worden word (door gebrek aan personeel bvb) misschien uitgevoerd door de hoogmeester en uiteraard zo doorgerekend. Veel dealer/garages staan natuurlijk onder zware druk van hun constructeurs, toch begrijp ik niet dat dit nog steeds mag blijven duren en dat economische zaken hierin niet ingrijpt.
    Persoonlijk ben ik wel tevreden van mijn garage's, ik hoop dat het mag blijven duren uiteraard maar dat zal vooral van hen afhangen. Wij zijn nogal vrij goede sponsors...

Gij hebt nogal te klagen e!!!! :-D:-D

Comment

Working...
    X