Oorspronkelijk geplaatst door Koeno
Bekijk Berichten
Moest het voor iets anders zijn zou ik allang gebeld, gemaild, nog eens gebeld etc hebben!
De reden waarom:
De garage heeft mij al 4 andere banden 'cadeau' gegeven omdat we achteraf HELEMAAL niet content waren met de banden (deze waren zelfs misvormt). Volgens ons waren dat niet de banden dat erop stonden bij de testrit (maar dat is een andere discussie

Maar de garage was (weliswaar na aandringen) bereidt om een commerciële oplossing te bieden en mij 4 andere banden te geven.
Bij de afhaling van de wagen heb ik wat uitleg gekregen en zei de dame van de garage dat het mogelijk is om via de aux een ipod op aan te sluiten, omdat ik dit heel belangrijk vind liet ik het haar zeker nog eens bevestigen.
Nadien tot de conclusie gekomen dat deze niet fuctioneerde en heeft de garage gezegd dat ze dit nog voor mij willen maken.
Zij hadden volgens mij helemaal niet verwacht dat het zover ging komen dat heel de radio-unit vervangen moest worden..
De wagen is 3x binnen geweest voor dit probleem en de garage is zo vriendelijke geweest om mij 2 dagen gratis een vervangwagen aan te bieden.
Omdat ze deze moeite al hebben gedaan voor mij (volledig gratis) wil ik nu niet de ambetante uit hangen die eist dat ik direct die nieuwe radio moet hebben. Hoewel ik er wel op zit te wachten natuurlijk...
Maar misschien ben ik hierin wat te vriendelijk?
Comment