Ik blijf hoe ook bij mijn standpunt dat je je ET-waarde liefst zo gelijk mogelijk houdt en dit omwille van gelijkere belasting van lagers, stuurgevoel enz...
Op onze C3 heeft een knoeier van een bandenspecialist winterbanden gezet op borbets waar de ET-waarde 15 van is terwijl dit origneel 27 is (15 was van de vorige generatie C3). Het stuurgevoel, al niet het sterkste kant van een C3, is nu compleet naar de haaien... Goed dat het de leaseslet van mijn vriendin is en hij binnenkort de deur uit gaat, maar in feite had ik er mee moeten terug gaan en die man is vragen of hij wel weet waar hij mee bezig is.
Algemeen wordt aangenomen dat een afwijking tot 5 mm toelaatbaar is zie ook hier.
Op onze C3 heeft een knoeier van een bandenspecialist winterbanden gezet op borbets waar de ET-waarde 15 van is terwijl dit origneel 27 is (15 was van de vorige generatie C3). Het stuurgevoel, al niet het sterkste kant van een C3, is nu compleet naar de haaien... Goed dat het de leaseslet van mijn vriendin is en hij binnenkort de deur uit gaat, maar in feite had ik er mee moeten terug gaan en die man is vragen of hij wel weet waar hij mee bezig is.
Algemeen wordt aangenomen dat een afwijking tot 5 mm toelaatbaar is zie ook hier.
Comment