Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel garage Dendermonde.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel garage Dendermonde.

Heeft er hier iemand ervaring met (onafhankelijke) Opel-garages in de buurt van Dendermonde?

Alvast bedankt voor jullie advies.

Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
    Heeft er hier iemand ervaring met (onafhankelijke) Opel-garages in de buurt van Dendermonde?

Alvast bedankt voor jullie advies.
    Van Den Abbeele is in Dendermonde, spijtig genoeg weinig goede garages in de streek (Aalst is wel vrij goed voor onderhoud/electronica)
    Je hebt ook nog Gysens in Zele, daar ooit eens een offerte gevraagd voor een herstelling, leken me vrij eerlijke mensen.

Comment

Qua officiële dealer kan ik er 2 aanraden Houttequiet en Frijters. Dat zijn veruit de beste Opel stealers vind ik. Als je onderdelen nodig hebt in occassie kan je bij OPART terecht. In het niet officieel netwerk kan ik je helaas geen tip geven.
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

De eerst ken ik niet. Tweede wel.
        Doe moeilijk over garantie.
        Ik heb de beste ervaringen bij garage Barto in Hoogstraten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
          Van Den Abbeele is in Dendermonde, spijtig genoeg weinig goede garages in de streek (Aalst is wel vrij goed voor onderhoud/electronica)
          Je hebt ook nog Gysens in Zele, daar ooit eens een offerte gevraagd voor een herstelling, leken me vrij eerlijke mensen.
          Gysens zou ik persoonlijk niet gaan, m'n ouders gaan (gingen) daar, en er was altijd wel iets...

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
          Qua officiële dealer kan ik er 2 aanraden Houttequiet en Frijters. Dat zijn veruit de beste Opel stealers vind ik. Als je onderdelen nodig hebt in occassie kan je bij OPART terecht. In het niet officieel netwerk kan ik je helaas geen tip geven.
          Houttequiet heb ik ook al veel positiefs over gehoord.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            Gysens zou ik persoonlijk niet gaan, m'n ouders gaan (gingen) daar, en er was altijd wel iets...

Houttequiet heb ik ook al veel positiefs over gehoord.
            Idem voor 1 en 2. Houttequiet is het beste.

Comment

Zal eens navragen bij Houttequiet dan. Zou gaan voor onderhoud. Heb de vorige keer het kleine onderhoud zelf gedaan maar deze keer wil ik de remschijven en remolie enzo ook laten nakijken. Daar ken ik niet genoeg van om het zelf te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                De eerst ken ik niet. Tweede wel.
                Doe moeilijk over garantie.
                Ik heb de beste ervaringen bij garage Barto in Hoogstraten.
                Ik heb in het verleden toch veel gedaan gekregen toen mijn corsa al uit garantie was... Barto is ook een hele goede garage.

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
                  Zal eens navragen bij Houttequiet dan. Zou gaan voor onderhoud. Heb de vorige keer het kleine onderhoud zelf gedaan maar deze keer wil ik de remschijven en remolie enzo ook laten nakijken. Daar ken ik niet genoeg van om het zelf te doen.
                  Toen ik met de corsa serieuze vodde had, kreeg de dealer waar ik de corsa kocht het probleem niet opgelost. De klantendienst heeft me toen Houttequiet en Frijters als referentie aanbevolen. Frijters was voor mij echter beter gelegen. Was toen een familiebedrijfje. Ondertussen hebben ze wel de vestiging Sebrechts (waar ik ooit mijn auto kocht) ook overgenomen. Houttequiet is veel groter.

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                    Toen ik met de corsa serieuze vodde had, kreeg de dealer waar ik de corsa kocht het probleem niet opgelost. De klantendienst heeft me toen Houttequiet en Frijters als referentie aanbevolen. Frijters was voor mij echter beter gelegen. Was toen een familiebedrijfje. Ondertussen hebben ze wel de vestiging Sebrechts (waar ik ooit mijn auto kocht) ook overgenomen. Houttequiet is veel groter.
                    Heb het net even opgezocht en moet pas binnen de 10k op onderhoud. Maar nu weet ik tenminste een deftige naam moest er ooit iets zijn.

Bedankt voor de tips!

Comment

Working...
                    X