Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vw-Audi-Seat De Clerck in Gent: geen dealer meer?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vw-Audi-Seat De Clerck in Gent: geen dealer meer?

Wat is er gebeurd met deze concessie? Heb begrepen dat ze geen officieel dealer meer zijn?
    klopt dit? Hadden de voorbije jaren fors bijgebouwd, ondermeer voor hun seat concessie ...

Ik weet dat ze bij Seat (en waarschijnlijk ook vw en Audi) waanzinnige eisen stellen aan hun concessiehouders. Zo moet de volledige boekhouding bij de importeur zitten en moeten ze opgelegde investeringen uitvoeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Ik weet dat ze bij Seat (en waarschijnlijk ook vw en Audi) waanzinnige eisen stellen aan hun concessiehouders. Zo moet de volledige boekhouding bij de importeur zitten en moeten ze opgelegde investeringen uitvoeren.
      Ik weet dat de eisen van importeurs enorm zijn, maar gezien de investeringen die men bij de clerck deed de voorbije maanden om seat mee te kunnen opnemen in hun aanbod, waren ze blijkbaar toch bereid dazrop,in te gaan. Dat maakt het des te vreemder dat ze geen officieel dealer meer zouden zijn, iets misgelopen?

Comment

Dieteren heeft garage declercq overgenomen.. maar de naam blijft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
          Dieteren heeft garage declercq overgenomen.. maar de naam blijft
          Reden? En d clerck zelf doet momenteel tweedehandswagens merk ik, ergens anders dan?
          staat El niet meer op de vw site als concessie, in gent enkel nog debarsagues, nam en vanhoe. ..

Comment

Dit zal mss nog aangepast moeten worden, de reden mag je hun zelf vragen..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
              Dit zal mss nog aangepast moeten worden, de reden mag je hun zelf vragen..
              Ben er al zo'n 10 j geen klant meer ... Maar vond het wel opvallend bericht.

Comment

Goed dat ik daar geen klant meer ben dan.
                3 jaar met seat gereden en daar langs geweest.
                Veel geld gespendeerd maar je blijft daar een nummer. Ook meerdere keren mogen teruggaan met bepaalde herstellingen die nooit opgelost werden.
                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Er zaten in groot-Gent gewoon veel te veel VAG dealers op een zakdoek.
                  NAM Noord en Zuid, Declerck, Latem Motors, Van Hoe, Debersaques, Buysse om maar de grootste te noemen
                  Ik vraag me al langer af hoe die allemaal konden overleven. Niet dus...

Comment

Declerck is geen dealer meer, VAG heeft zijn conecessie afgenomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Keuk Bekijk Berichten
                      Declerck is geen dealer meer, VAG heeft zijn conecessie afgenomen.
                      Waarom herhaal je nu de topictitel?

Denk dat ts meer uitleg zoekt over het waarom, hoe..
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

in 't Gentse gaan geruchten over een fraudezaak, waarmee ik NIET gezegd heb dat het ook zo is en ik sta ook niet achter die uitspraken wegens geen enkel benul.... we houden het op cafépraat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Waarom herhaal je nu de topictitel?

Denk dat ts meer uitleg zoekt over het waarom, hoe..
                          Inderdaad Vraag me af wat er gebeurd is, je licentie word je niet zomaar afgepakt ....

Comment

Eer ze je concessie afpakken moet het al heel lelijk doen. Zaken factureren die nooit uitgevoerd worden is geen beletsel om je concessie te behouden.

Comment

Working...
                            X