Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia C'eed van juni 2012 : roest op motorkap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ivan40 Bekijk Berichten
    Ook ja maar minder. Maar de huidige amaai....
    Staat meer in de garage dan hij rijdt. En de invoerder Kia aftersales hier in B bereiken onmogelijk.
    En dan zeggen ze : klantentevredenheid is ons prioriteit nr 1.
    Men g*t ja.
    Vreemd... Ik heb zelf in een Kia garage gewerkt en toch weinig klachten gehoord van klanten.

Nu ja, bij ieder merk en bij iedere garage heb je tevreden en ontevreden klanten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
      Vreemd... Ik heb zelf in een Kia garage gewerkt en toch weinig klachten gehoord van klanten.

Nu ja, bij ieder merk en bij iedere garage heb je tevreden en ontevreden klanten.
      Ik ook, perfect tevreden over de klantenservice bij Kia en mijn dealer, geen problemen met de garantie.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Ik ook, perfect tevreden over de klantenservice bij Kia en mijn dealer, geen problemen met de garantie.
        Tuurlijk heb al alle dealers gedaan hier in de buurt, zal tot in Hasselt is komen.
        Zit nu al 50km van men woonplaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten

Mag je mijn zijn gegevens eens via pm doorsturen. Waar men wagen nu staat heb ik volledige vertrouwen in.
          Momenteel toch nog.

Comment

Mag je mijn zijn gegevens eens via pm doorsturen. Waar men wagen nu staat heb ik volledige vertrouwen in.
            Momenteel toch nog.
            Had ik al wel door dat het niet zou gebeuren. Typisch blablabla...

Comment

Even oprakelen met status-update :

Enkele weekjes geleden mailde Kia Hoofdzetel me toch met de vraag om chassis-nr enz door te geven. Benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren langs hun kant.

Ik kan u vertellen dat het niet blijft bij dat roestvlekje daar op die plek van de motorkap. De afgeschilferde puntjes zie ik op meer plekken op de kap en nu ook al op de linkerstijl van de voorruit en op de rechter-dakstijl. Beginnend roestplekje ook op de linkerstijl die ik net vernoemde.

Comment

Had ik al wel door dat het niet zou gebeuren. Typisch blablabla...
                Welke gegevens heb je nodig?

Comment

Working...
                X