Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan Leo Peeters Aarschot peperpure remblokken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nissan Leo Peeters Aarschot peperpure remblokken

Voor het vervangen van de voorste remblokjes voor een Nissan Pixo (klein autootje) rekende men mij voor het setje (zonder de montage!) niet minder dan 233 euro aan. Dit is toch wel echt schromelijk overdreven vind ik.
    Het minste wat je als klant mag verwachten als men een abnormaal hoge prijs gaat aanrekenen, is een voorafgaande verwittiging, zodat je alsnog kan kiezen voor een goedkoper alternatief - wat bij mij duidelijk niet gebeurd is. Neen, bij Leo Peeters zien ze me voorlopig niet meer terug. Dat hij zijn overbemeten (en onderbenutte) infrastructuur, alsook zijn dure reclamecampagnes (ondermeer bij radio Nostalgie) maar laat financieren door anderen...

Oorspronkelijk geplaatst door kneepkens Bekijk Berichten
    Voor het vervangen van de voorste remblokjes voor een Nissan Pixo (klein autootje) rekende men mij voor het setje (zonder de montage!) niet minder dan 233 euro aan. Dit is toch wel echt schromelijk overdreven vind ik.
    Het minste wat je als klant mag verwachten als men een abnormaal hoge prijs gaat aanrekenen, is een voorafgaande verwittiging, zodat je alsnog kan kiezen voor een goedkoper alternatief - wat bij mij duidelijk niet gebeurd is. Neen, bij Leo Peeters zien ze me voorlopig niet meer terug. Dat hij zijn overbemeten (en onderbenutte) infrastructuur, alsook zijn dure reclamecampagnes (ondermeer bij radio Nostalgie) maar laat financieren door anderen...
    Kan je die factuur eens bijvoegen? Dat lijkt me echt niet mogelijk te zijn.
    Hiervoor zou ik toch eens navraag bij de invoerder doen als die set remblokjes echt aan die prijs aangerekend werd.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

Comment

Dat kan idd niet kloppen. 9kansen op 10 is die 223,- euro de prijs voor de remblokjes incl onderhoud en werkuren.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

of remschijven d'erbij ?

Comment

tussen de 25 en 32€ volgens mister auto
          www.peugeotforum.be

Comment

Als ik mijn wagen binnendoe , dan weet ik op voorhand hoeveel er zal betaald worden..........gewoon vragen voor je de wagen volgende keer laat "nakijken" .

Voor een Opel Corsa van 2001 zal die 233€ wel kloppen , maar dan reken ik erop dat de schijven mee vervangen zijn.....maar enkel remblokjes ????????

Comment

Kunnen ze hier niet eens regel invoeren dat ge al een bepaalde tijd op het forum moet zitten met X aantal posts vooraleer ge een garage kunt beschuldigen van wat dan ook.

Post dan tenminste de factuur met alle details.

Comment

Toch is het zo

Toch is het zo : 196,77 euro zonder btw is bij mij nog steeds 233 euro totaal, alleen voor de set blokjes...
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Wtf? Dat kan toch niet. :s

Ik zou toch eens bellen of dat wel klopt? Kan zijn dat zij een fout hebben gemaakt.
                  Last edited by IbifaHo; 23/05/2014, 11:48.

Comment

kit pad + disc is toch blokken met schijven? (DISC staat er toch?)

telefoontje plegen met garage alvorens hier uw beklag te komen doen?

Groeten

Niels

Comment

een set (4 stuks) kost op internet 102.2 pound http://allnissan.co.uk/item/300943470212/UK

4x Nissan Pixo Genuine Car Replacement Front Brake Pads 410604A00B4x Nissan Pixo Genuine Car Replacement Front Brake Pads 410604A00B

Zouden de blokjes vooraan en achteraan vervangen zijn?

andere prijzen van vervangblokjes vind je hieronder (deze zijn per 2)

Indien het hier inderdaad gaat over voor en achter vervanging van de blokjes is het volgens mij wel duur, maar niet sterk overdreven gezien het gaat over orginele wisselstukken. De garage wil winst maken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
                        kit pad + disc is toch blokken met schijven? (DISC staat er toch?)

telefoontje plegen met garage alvorens hier uw beklag te komen doen?

Groeten

Niels
                        Er staat niet + disc he maar brake pad- disc. Ik veronderstel daaruit dat ze blokken bedoelen voor op schijven.

Comment

Heel duidelijk dat ze hier de schijven mee vervangen hebben.
                          Of dat nodig was is een andere zaak.
                          230€ voor schijven en blokken is dan weer helemaal niet overdreven.

En alles doen (onderhoud + remmen) op een goed uur tijd (70€ werkuren) is dan wel echt héél snel doorgewerkt.

Comment

Hoe weet je dat ze de schijven ook vernieuwden? Ik kan het zo niet direct uit de faktuur opmaken. Wellicht zal er inderdaad een verklaring zijn voor die prijs, anders zou zo'n garage niet blijven bestaan. Jammer dat men hier garages kan aanvallen zonder tegenwoord, verdediging of wat dan ook Mocht ik uitbater zijn van zo'n garage en ik word zo aangevallen zonder reden, zou ik juridische stappen nemen voor mijn imagoschade. Enige controle hier zou niet slecht zijn denk ik.

Comment

U remmen kun je ook in een c garage laten doen voor de helft.

Comment

Reactie op dit forum zal zijn: is normaal, hier betalen ze met de glimlach te veel onder het mom garagist moet ook leven.

Comment

Schijven zijn niet mee vervangen, google maar even op het onderdeelnummer, dit zijn juist een setje remblokken. Prijs is inderdaad nogal hoog ja...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
                                    Reactie op dit forum zal zijn: is normaal, hier betalen ze met de glimlach te veel onder het mom garagist moet ook leven.
                                    Ahja want een garagist moet geen vergunningen, electriciteit, personeel, gereedschap, afvalverwerking,... betalen he. Dat die mannen meer durven aanrekenen dan wat een onderdeel kost. Grote criminelen die allemaal in den bak horen!

Als gij et allemaal zo goedkoop kunt, wathoudt u tegen om zelf een garage te openen? Officieel dan he, niet in het zwart.

Dan is een bakker ook een crimineel he! Meer dan een euro voor zijn brood vragen, ale zijn bloem kost toch niet zoveel? Idem met slager, multimedia winkel,...

Comment

Toch is de topic opener er ferm bij gezet , eerste post of nie

Comment

Ik denk ook dat de schijven mee vervangen zijn+ olie en oliefilter.
                                        Je kan toch zien dat ze nieuw zijn? Op de rand v.d schijf zou er geen roest mogen staan.
                                        John DB , u bent een gierigaard
                                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                        X