Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nissan Leo Peeters Aarschot peperpure remblokken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
    Dan is een bakker ook een crimineel he! Meer dan een euro voor zijn brood vragen, ale zijn bloem kost toch niet zoveel? Idem met slager, multimedia winkel,...
    Bullshit ! Uw vergelijking houdt geen steek!

Een brood kost tussen de 1,9 en 2,3 euro ongeveer. De prijs van deze remblokken is hetzelfde alsof je voor ditzelfde brood opeens een rekening gepresenteerd krijgt van 4,5 euro. Wie betaald zo'n bedragen? Een onnozelaar.

En ik gun iedereen het zijn, garagehouder moet en mag er zeker iets op verdienen, maar laat het ons een beetje ernstig houden aub. Dit zijn toch geen gangbare prijzen meer, en dat dan voor - zoals de topic opener zelf zegt - een klein belachelijk autootje : dit is toch geen premium ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
      John DB , u bent een gierigaard

Nee, jullie betalen gewoon veel te graag en te veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John De Boer Bekijk Berichten
        Bullshit ! Uw vergelijking houdt geen steek!

Een brood kost tussen de 1,9 en 2,3 euro ongeveer. De prijs van deze remblokken is hetzelfde alsof je voor ditzelfde brood opeens een rekening gepresenteerd krijgt van 4,5 euro. Wie betaald zo'n bedragen? Een onnozelaar.

En ik gun iedereen het zijn, garagehouder moet en mag er zeker iets op verdienen, maar laat het ons een beetje ernstig houden aub. Dit zijn toch geen gangbare prijzen meer, en dat dan voor - zoals de topic opener zelf zegt - een klein belachelijk autootje : dit is toch geen premium ?
        Remmen worden meestal om de 2 jaar vervangen, ik eet meerdere broden op een week. Op 2 jaar verdient een bakker meer aan mijn brood dan een garage op mijn remmen.

Comment

Om alle misverstanden uit de weg te ruimen : enkel de remblokjes werden vervangen. Wie de moeite nam om het onderdelennummer in te tikken in zijn zoekmachine had dit trouwens al lang in de gaten.
          De mevrouw aan de receptie bij Leo Peeters (aan wie ik contant betaalde) gaf zelf toe dat de remblokken extreem duur waren, en dat ze al meermaals bij Nissan had aangedrongen op een aanpassing van de prijs - iets waar ze bij Nissan tot nu toe geen oren naar hadden... (enfin, zo zei ze het tenminste...)
          Ik begrijp best dat garages moeten rendabel zijn, maar als er zijn fabrikanten zijn die deze blokken aanbieden voor amper 50 euro, en zelfs minder, dan vind ik een prijsverschil van meer dan 200 procent puur geldklopperij.
          Mijn grootste bezwaar gaat echter uit naar het feit dat ze hun klanten vooraf niet verwittigen. Hadden ze dat wél gedaan, dan had ik die remblokken zelf wel vervangen.
          Om 150 euro te verdienen op pakweg een uur ben ik altijd te vinden...

Comment

Dat is dan ook het probleem dat een merk garage zijn eigen prijzen niet kiest, er worden hem prijzen opgelegd. Maar de prijs voor die remblokken is wel schandalig.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kneepkens Bekijk Berichten
              Om alle misverstanden uit de weg te ruimen : enkel de remblokjes werden vervangen. Wie de moeite nam om het onderdelennummer in te tikken in zijn zoekmachine had dit trouwens al lang in de gaten.
              De mevrouw aan de receptie bij Leo Peeters (aan wie ik contant betaalde) gaf zelf toe dat de remblokken extreem duur waren, en dat ze al meermaals bij Nissan had aangedrongen op een aanpassing van de prijs - iets waar ze bij Nissan tot nu toe geen oren naar hadden... (enfin, zo zei ze het tenminste...)
              Ik begrijp best dat garages moeten rendabel zijn, maar als er zijn fabrikanten zijn die deze blokken aanbieden voor amper 50 euro, en zelfs minder, dan vind ik een prijsverschil van meer dan 200 procent puur geldklopperij.
              Mijn grootste bezwaar gaat echter uit naar het feit dat ze hun klanten vooraf niet verwittigen. Hadden ze dat wél gedaan, dan had ik die remblokken zelf wel vervangen.
              als je dit zelf op voorhand had gevraagd, en zelf op voorhand eens had gegoogeld had je alles geweten. Eer je dit op een forum had geplaatst, had je beter bij het ontvangen van het factuur en voor je betaald had eens gesproken met de de eigenaar... Nu lijkt het op natrappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kneepkens Bekijk Berichten
                Voila, dat is de kern van de zaak, maar dat schijnt niemand hier te willen begrijpen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Remmen worden meestal om de 2 jaar vervangen, ik eet meerdere broden op een week. Op 2 jaar verdient een bakker meer aan mijn brood dan een garage op mijn remmen.
                  Ja en ik rook per dag 1,5 pakje L&M. Dat kost op twee jaar ook meer dan die remblokken, wat wil je nu eigenlijk vertellen?

Comment

Beter minderen met roken man... kan je ook eens werk uit handen geven ipv alles zelf te doen.

Comment

Ja en ik rook per dag 1,5 pakje L&M. Dat kost op twee jaar ook meer dan die remblokken, wat wil je nu eigenlijk vertellen?
                      Dat je aan alles geld wil geven en mensen wil laten verdienen, behalve je remblokken. En dat die vele kleintjes ook een grote kost kunnen zijn.

Comment

Zal ie wsl nog niet snappen.

Comment

Ik hoop dat jullie snappen dat hij het waarschijnlijk enkel moeilijk zou hebben moest er een dief 12€ voor dazelfde pakje l&m aanrekenen . Ik betaal ook met plezier wat er aan vast hangt ,maar als ze beginnen met woekerprijzen knn ze fijn de pot op , afzetters .

Comment

Het ging over verdienen, en niet kosten. Een groot verschil.

@ ts ga in het vervolg naar een onafhankelijke garage voor je remmen. Als je hierover valt. Iedereen gelukkig.
                            Last edited by ; 24/05/2014, 09:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                              Ik hoop dat jullie snappen dat hij het waarschijnlijk enkel moeilijk zou hebben moest er een dief 12€ voor dazelfde pakje l&m aanrekenen . Ik betaal ook met plezier wat er aan vast hangt ,maar als ze beginnen met woekerprijzen knn ze fijn de pot op , afzetters .
                              jij bent mijne man !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Zal ie wsl nog niet snappen.
                                Ik vrees dat jij het bent die de dingen nog niet zo goed begrijpt.

Comment

Officiële garage of niet, als er dit bedrag gevraagd wordt voor een setje blokken, dan mogen ze dat wel laten weten omdat het geen bedrag is dat de klant verwacht voor dat product.
                                  Dat een offciële wat duurder is, dat is normaal, maar hier zou ik ook niet mee akkoord kunnen gaan.

Het gaat er niet over dat de topicstarter geen normaal bedrag wil betalen.
                                  Die letzten Worte ...
                                  ... eines Diesel-Fahrers:
                                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                  W201 BENZIN

Comment

Het is gewoon normaal dat hier elke jan-lul met nieuwe account direct komt klagen om een garage in een slecht daglicht te plaatsen. Als ik dan de locatie en de leeftijd bekijk, dan denk ik

Reactie op dit forum zal zijn: is normaal, hier betalen ze met de glimlach te veel onder het mom garagist moet ook leven.

Comment

1,5 x 4,8€ x 365 x 2 = 5256€ Da's pas een dure hobby.

Comment

hoeveel john betaalt voor zijn sigaretten doet niet terzake... feit is wel dat die remblokken van nissan van goud zijn. Voor hetzelfde geld heb ik vanvoor remblokken en remschijven (flappen van 330 mm). Normaal zou ik het dus zeker niet durven noemen. De garage wist dit op voorhand en had het dan wel even kunnen melden. Voor genoeg eigenaars van een wagen is zulk bedrag wel even slikken, zeker voor zo'n klein autootje.
                                        www.peugeotforum.be

Comment

conclusie van dit verhaal:

Nissan (invoerder of fabrikant) naait zijn dealers door overdreven prijzen te vragen voor een setje remblokjes.
                                          De garages zijn op die manier verplicht om hun klanten excessieve prijzen te vragen.

Hoofdschuldige in dit verhaal: Nissan.

Het enige wat je de garage kan verwijten is dat ze misschien toch eens hun klant moeten verwittigen dat remblokken nogal duur uitvallen. En als ze dat merken tijdens het onderhoud, dan mogen ze de klant wel eens bellen.

Ik werd in het verleden ooit gewaarschuwd dat het op mijn auto misschien wel eens niet de moeite meer zou zijn om alle defecten te herstellen. (auto van 14 jaar, koppeling, centrale vergrendeling en distributieriem te vervangen - kosten van >2000€). Natuurlijk waren ze zo vriendelijk om mij even uit te nodigen voor een gesprekje om de alternatieven te bekijken. Dat was een correcte commerciële zet, maar we zijn toch elders gaan shoppen. Ik apprecieer die waarschuwing wel.

Comment

Working...
                                          X