Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carrera motors in Latem...onvriendelijk...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
    Ben daar ook ooit eens binnen geweest nadat ik een mede-forumlid die er zijn wagen ging ophalen had afgezet. Bleef nog wat rondhangen in de showroom en niemand had me echt opgemerkt. Ineens stopt er een 911 cabrio voor de deur met een oudere man (zestiger) geflankeerd door een zwarte dame van ongeveer 30 jaar jonger. Plots beginnen 2 bediendes (of verkopers geen idee), ze zaten links van de receptie, luidop echt grove en ongepaste opmerkingen te maken over dat koppel en dan vooral die dame. Maar vanaf dat ze een voet binnen zetten werden ze ineens super slijmerig en onderdanig naar dat koppel toe. Ik was toen ook wel gedegouteerd van hun gedrag moet ik zeggen.
    Oudere man met jongere vrouw, dat is het typische profiel van Porsche-kopers
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Tja die mannen zijn nog sportief op alle vlakken he...

Comment

Topicstarter heeft zelfs geen beetje ongelijk.

Een 356 die op onderhoud gaat parkeren ze steevast altijd buiten, dag en nacht. Cabrio, Super 1600 en dergelijke meer, ze malen er niet om. Schande om hun roots zo te verloochenen zou ik zo zeggen. Met roest en vochtigheid in de verschillende compartimenten als gevolg (een echte 356 kan daar niet goed tegen, dat weet elke kenner).

Een jaar of 2 geleden info gaan vragen over een Speedster die ergens te koop stond. Was volgens de 'vriendelijke man aan de balie' veel te duur en ik moest maar bij hen eens komen kijken. Ze zouden mij wel contacteren... Niks meer gehoord. Enkele weken terug met dezelfde vraag naar daar geweest, weeral hetzelfde antwoord en nog steeds wachtende op een mailtje met specificaties van een chassisnummer... Ondertussen is een antwoord wel onnodig geworden .

Er zit wel 1 heel knappe verkoper tussen, jonge gast met potentieel en een echt hart voor Porsche, Stefaan denk ik dat hij noemt. Vraag maar direct naar die kerel als je iets nodig hebt, die steekt tenminste wat uit tijdens z'n uren... Heeft ook z'n Porschehart op de goede plaats zitten.

Ondertussen zijn ze door hun onvriendelijkheid wel 2 klanten kwijt die met hun wagens met veel plezier naar RS gaan ondertussen, waaronder wij.

Ik kan zeggen dat mensen die de garage niet kennen het verwijt aan hun adres ook niet moeten ontkrachten. Spreek als ge weet waarover ge spreekt, dat geldt voor beide richtingen.

Ziezo, dat moest er ooit eens van komen. Nogmaals, die ene kerel is goud waard daar.

Iemand nog goeie ervaringen met Knokke trouwens?

Comment

Zelfde ervaring als TS.
          Super onvriendelijk...ik kwam daar gewoon toe in mijn werkkledij (in kostuum kom je wss al een heel eind verder :s).
          Audi in latem valt nog best mee hoewel ze bij NAM vriendelijker zijn en echt wel alles uit de kast hebben gehaald...
          Polo 6n 1.4

Comment

In Geel net t zelfde, ik kwam er in mijn werkbroek en met de camion, kort antwoord van hun: nee meneer kunnen we u niet mee helpen, ze hadden niet eens t onderdeelnummer opgezocht.
            Dan maar online besteld zeikers!
            Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
            Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
            Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Een dealer hoort onvriendelijk te zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aikinoodle007 Bekijk Berichten

Iemand nog goeie ervaringen met Knokke trouwens?
                Ik kan ze alleen maar warm aanbevelen.

helpen u direct verder ( zelfs al ben ik maar een jongentje van 24jr), komen hun afspraken mooi na, geven duidelijke uitleg, geven geen belachelijke deadlines die ze dan toch niet halen,...

is mss wel een beetje verder rijden dan wommelgem, maar het is meer dan de moeite waard
                BMW X5 45e

Comment

In Knokke zijn ze inderdaad heel vriendelijk, ik heb daar ook eens onderdelen besteld. Ze keken onmiddellijk in de computer en belden direct op toen de onderdelen binnen waren.

Comment

Ik heb daar ook maar een rare ervaring achter de rug bij het magazijn - heb er zeker niets op tegen want eens luid staan discussiëren in een Porsche garage komt je nooit tegen dus dan maar eens gebruik van maken van de gelegenheid
                    Voor zij die er nog niet geweest zijn, het magazijn zit net achter de balie en is niet afgesloten met een deur. Dus iedereen die binnen was kon gewoon meeluisteren.

Grappige aan dat moment was dat het geëindigd is zoals een normaal gesprek eindigt

Comment

In Knokke zijn ze tegen alle verwachtingen in wel heel vriendelijk... Goede vriend van me is er werkzaam. Moest ik niet ver iedere dag moeten werken en zo weinig tijd hebben was ik daar langs geweest...

Ce

Comment

Nog eens op een andere manier in het nieuws...

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

Hij mag inderdaad zo geen hoge sommen cash geld aannemen.😃
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Topicstarter moet zich dus voortaan vermommen als zigeuner en met cash geld staan zwaaien als hij vriendelijk behandeld wil worden
                            2.0 JTDm

Comment

Is wel belachelijk dat je geen grote sommen meer mag ontvangen. Dit zet een rem op de commerce. Toen ik vroeger auto's ging kopen had ik altijd een paar mio Belg Franken op zak en betaalde iedereen contant. geen gezever met cheques en zo. Verkopers (particulieren) vertrouwden dit veel meer dan een cheque. Zo kon je nog handel drijven... En om geld uit te geven moet je cash binnen krijgen. Of je kan elke dag naar de bank. Ik ben nog van de oude garde... iets kopen doe je met geld. Niet met een bankcheque waar je ook nog eens voor moet betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                En om geld uit te geven moet je cash binnen krijgen.
                                dus geld uitgeven kan enkel cash in oost vlaanderen? en zelfs indien dat het geval is, is 'veel afvallen in ineens voor een tijdje toe te komen' niet mogelijk?
                                ahzo .. interessant

Comment

Bankcheque mag ook niet meer he voor zo'n hoge bedragen.
                                  Het gaat erom dat ze de herkomst willen kunnen traceren en met cash gaat dat nu eenmaal niet zo goed... Dan nog eens in combinatie met zigeuners...
                                  Ze hebben bij Carrera gewoon de pech dat het gerecht er via een omweg op uit gekomen is. Wie weet hoeveel zulke transacties zijn er er voorheen al niet gebeurd (daar maar ook in andere garages)
                                  2.0 JTDm

Comment

3 jaar geleden bij Carrera Latem langsgeweest om nieuw gelijkvormigheidsattest aan te vragen voor mijn 924 en een uitdraai gekregen van de optielijst op basis van mijn chassisnummer.
                                    Alles met de glimlach, en dat voor een auto die maar een paar honderd euro waard was.
                                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

big brother is watching you.

idd belachelijke regel. moet je als buitenlander maar eens een auto kopen in belgie via een bank dan. mijn vrouw woonde al 2jaar in belgie (zonder papieren), zijn dan uiteindelijk met veel miserie mogen trouwen in belgie, ze had dan werk gevonden, kreeg geldige papieren. bankrekening geopend (voor haar loon). 2weken bankrekening geblokkeerd wegens 'geen belgisch paspoort'. op gemeentehuis attesten gevraagd van ons huwelijk, papieren dat mijn vrouw wel degelijk mag werken in belgie, daarmee naar de bank. rekening werd heropend, 2weken later weer gesloten wegens geen belgische papieren. daarna kreeg mijn vrouw haar loon cash in haar handen.
                                      mijn autos worden cash betaald, of in het buitenland. wat houd u trouwens tegen om partikulier een auto 2dehands te kopen van pakweg 15k euro???

ik moet de eerste nog tegenkomen die weigers als je met een pak biljetten zwaait...
                                      Last edited by ; 08/07/2014, 05:54.

Comment

Moest je weten hoeveel oudere mensen thuis een aardig kapitaaltje liggen hebben. ik zag dat indertijd toen ze om een auto kwamen. Da was ook cash, gewoon met geld dat ze liggen hadden. Nu kan dit dus niet meer en ben je verplicht via de bank te gaan. Moet je nog eens kunnen bewijzen waar dat geld vandaan komt. Dat ouderen met hun geld niet naar de bank lopen is ergens normaal. Intrest krijgen ze niet meer bij wijze van spreken en mocht er iets met hun voorvallen kunnen de kinderen gelijk het geld verdelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                                          Een arrogante garage in Latem?
                                          Nééééééééé
                                          Gaan we veralgemenen? Dus plots is alles en iedereen in Latem arrogant?
                                          Ik ben een geboren Latemnaar, maar ben in mijn hele leven nog nooit arrogant genoemd; bijgevolg ben ik dus ook allergisch aan zulke opmerkingen!

moest er even uit!

Comment

Working...
                                          X