Even ervaring neerpennen over de maandag, het zal opluchten...
Open car trailer gereserveerd voor de maandag 24/11 om naar rosendaal (NL) te rijden voor Chevelle te halen. Is een 60 km ofzo.
Bon, 8u daar, trailer is van 2008 en vrij afgeleefd, neuswiel was al goed versleten, precies al een paar x niet vast gezeten gezien de sporen aan het frame. Ma bon, wij naar rosendaal.
Terwijl wij die Chevelle aant oprijden zijn zien wij dat linksachter plat gaat van de trailer .. Fuck. Dockx gebeld en die gingen iemand binnen het halfuur sturen. Wij hadden geen krik of dergelijke bij dus wij konden hem niet vervagen ..
Chevelle er dus terug af.
Persoon is er in een halfuurtje en die legt de reserveband erop en wij nemen de platte band mee. Chevelle erop en gaan.
Tijdens het rijden constant aan het kijken naar de trailer en ik zag wel dat die banden serieus trilden, precies slecht uitgelijnd..
Toen wij aan merksem (30km verder) kwamen plots een luide knal en die aanhangwagen begint er te slingeren. Nog juist zonder kleerscheuren aan de kant... LINKSACHTER had een klapband gekregen ... Na 30km te rijden maar, wtf. Band was eigenlijk volledig verduurt dus niet zo fijn. Térug gebeld naar dockx, komt er ene aan. Die heeft dan de 1e band gemaakt en zo konden wij verder.. uiteindelijk was ik om 15u in Zwijndrecht hé.. Ale, wij terug naar dockx. Ik zeg van ja diene trailer is gewoon brol, banden zijn allemaal verduurt, slechte reserveband, slechte uitlijning, neuswiel is versleten, etc etc.
"Ja oke, diene 2e band moete nie betalen" zegt hem.
Ik zeg, wablieft? Ge denkt toch niet dat ik voor heel dees grapke ga betalen ?
Na wat discussiëren gaat hij het overleggen met de baas en mij zeker dinsdag bellen, en de aanhangwagen laten controleren en dan tot iets komen waar we beiden me akkoord zijn.
Ik heb nog niks gehoord ondertussen, dus to be continued ...
Open car trailer gereserveerd voor de maandag 24/11 om naar rosendaal (NL) te rijden voor Chevelle te halen. Is een 60 km ofzo.
Bon, 8u daar, trailer is van 2008 en vrij afgeleefd, neuswiel was al goed versleten, precies al een paar x niet vast gezeten gezien de sporen aan het frame. Ma bon, wij naar rosendaal.
Terwijl wij die Chevelle aant oprijden zijn zien wij dat linksachter plat gaat van de trailer .. Fuck. Dockx gebeld en die gingen iemand binnen het halfuur sturen. Wij hadden geen krik of dergelijke bij dus wij konden hem niet vervagen ..
Chevelle er dus terug af.
Persoon is er in een halfuurtje en die legt de reserveband erop en wij nemen de platte band mee. Chevelle erop en gaan.
Tijdens het rijden constant aan het kijken naar de trailer en ik zag wel dat die banden serieus trilden, precies slecht uitgelijnd..
Toen wij aan merksem (30km verder) kwamen plots een luide knal en die aanhangwagen begint er te slingeren. Nog juist zonder kleerscheuren aan de kant... LINKSACHTER had een klapband gekregen ... Na 30km te rijden maar, wtf. Band was eigenlijk volledig verduurt dus niet zo fijn. Térug gebeld naar dockx, komt er ene aan. Die heeft dan de 1e band gemaakt en zo konden wij verder.. uiteindelijk was ik om 15u in Zwijndrecht hé.. Ale, wij terug naar dockx. Ik zeg van ja diene trailer is gewoon brol, banden zijn allemaal verduurt, slechte reserveband, slechte uitlijning, neuswiel is versleten, etc etc.
"Ja oke, diene 2e band moete nie betalen" zegt hem.
Ik zeg, wablieft? Ge denkt toch niet dat ik voor heel dees grapke ga betalen ?
Na wat discussiëren gaat hij het overleggen met de baas en mij zeker dinsdag bellen, en de aanhangwagen laten controleren en dan tot iets komen waar we beiden me akkoord zijn.
Ik heb nog niks gehoord ondertussen, dus to be continued ...
Comment