Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Open car trailer huren van Dockx wilrijk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Open car trailer huren van Dockx wilrijk

Even ervaring neerpennen over de maandag, het zal opluchten...
    Open car trailer gereserveerd voor de maandag 24/11 om naar rosendaal (NL) te rijden voor Chevelle te halen. Is een 60 km ofzo.

Bon, 8u daar, trailer is van 2008 en vrij afgeleefd, neuswiel was al goed versleten, precies al een paar x niet vast gezeten gezien de sporen aan het frame. Ma bon, wij naar rosendaal.

Terwijl wij die Chevelle aant oprijden zijn zien wij dat linksachter plat gaat van de trailer .. Fuck. Dockx gebeld en die gingen iemand binnen het halfuur sturen. Wij hadden geen krik of dergelijke bij dus wij konden hem niet vervagen ..
    Chevelle er dus terug af.

Persoon is er in een halfuurtje en die legt de reserveband erop en wij nemen de platte band mee. Chevelle erop en gaan.

Tijdens het rijden constant aan het kijken naar de trailer en ik zag wel dat die banden serieus trilden, precies slecht uitgelijnd..

Toen wij aan merksem (30km verder) kwamen plots een luide knal en die aanhangwagen begint er te slingeren. Nog juist zonder kleerscheuren aan de kant... LINKSACHTER had een klapband gekregen ... Na 30km te rijden maar, wtf. Band was eigenlijk volledig verduurt dus niet zo fijn. Térug gebeld naar dockx, komt er ene aan. Die heeft dan de 1e band gemaakt en zo konden wij verder.. uiteindelijk was ik om 15u in Zwijndrecht hé.. Ale, wij terug naar dockx. Ik zeg van ja diene trailer is gewoon brol, banden zijn allemaal verduurt, slechte reserveband, slechte uitlijning, neuswiel is versleten, etc etc.

"Ja oke, diene 2e band moete nie betalen" zegt hem.
    Ik zeg, wablieft? Ge denkt toch niet dat ik voor heel dees grapke ga betalen ?

Na wat discussiëren gaat hij het overleggen met de baas en mij zeker dinsdag bellen, en de aanhangwagen laten controleren en dan tot iets komen waar we beiden me akkoord zijn.

Ik heb nog niks gehoord ondertussen, dus to be continued ...
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Zou een mooie rechtzaak zijn moest trailer + Chevelle omklikken.

Typisch Dockx, ooit een XXL Sprinter gehuurd, was 20.000km over zijn onderhoudsinterval.

Comment

What the f*ck... Ik zou dat ook niet betalen... Er is een verschil tussen een kapotte band omdat je in een nagel bent gereden tov u op de baan sturen met versleten banden met risico op een ongeval... Dat ze u maar een korting geven op het huren van de trailer omdat je door hun materiaal zoveel tijd verloren hebt. Ik begrijp ook niet goed hoe die trailer door de keuring geraakt op deze manier...
      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
      BMW F10 520da 2012
      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Goed om dit te lezen. Wile er onlangs eentje gaan huren maar heb me op het laatste bedacht.

Het was om een grote Range Rover te halen. En dockx was de neige die een remorque van 3500 kg hadden. Al de rest mag minder laden.
        Iemand nog een beter adresje?

Comment

Nja stel dat die 200keer per jaar verhuurd is wetende dat de helft er roekeloos mee omgaat....
          Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
            Nja stel dat die 200keer per jaar verhuurd is wetende dat de helft er roekeloos mee omgaat....
            Heeft niks met versleten banden te maken he. Dockx is daarvoor verantwoordelijk. Als je zoiets huurt moet je dat eigenlijk zelf controleren en melden indien het niet in orden is. Desnoods laat je die trailer dan gewoon staan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
              Heeft niks met versleten banden te maken he. Dockx is daarvoor verantwoordelijk. Als je zoiets huurt moet je dat eigenlijk zelf controleren en melden indien het niet in orden is. Desnoods laat je die trailer dan gewoon staan.
              Ja maar als die door de 6maandelijkse keuring komt is er voor hun niks aan de hand. Ik kom met 18j oude banden door enige waar ze naar kijken is profiel of zeer verschillende slijtage door uitlijning.
              Polo 6n 1.4

Comment

Boels is t zelfde, dumper gehuurd vol blutsen e.d, na de huur wilde ze t op ons verhalen, 5 keer gebeld en niets moeten betalen, die mannen proberen dat bij iedereen, sowieso niet betalen, foto's gemaakt op voorhand?
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Update, Vanmorgend belde Dockx, om te zeggen dat ze die banden ed niet gaan aanrekenen, dus dat is goed nieuws.
                  Blijkbaar zitten de mannen van Dockx hier ook op het forum, want hij zei dat hij teleurgesteld was dat ik dit op het grootste autoforum in België zat.
                  Ach, eind goed al goed.. Ik mag er niet aan denken wat er gebeurd zo zijn als die auto met trailer en al op z'n zij ging ......
                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Die gasten hunne frank valt altijd als het te laat is...

Comment

Al bij al toch nog een positieve afloop zodat de voorval kan afgesloten worden. Hopelijk zijn er geen andere forummers met negatieve ervaringen.
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Amai die mannen van Dockx hebben lef ! Ze sturen u met een levensgevaarlijke trailer de baan op, proberen u de herstellingskosten te laten betalen , en dan zijn ze verontwaardigd dat je dit aanklaagt op een forum. Het minste wat ze kunnen doen is het huurgeld voor die trailer met de nodige verontschuldigingen terug storten. Met minder zou ik zeker geen genoegen nemen ! Mij zien ze in elk geval niet bij Dockx als ik ooit eens iets moet huren.

Comment

Voor de Spitfire te gaan halen had ik ook eerst bij Dockx gekeken. Maar ik kende de naam Vio van in Sint-Niklaas... Dus even op de website gekeken, check, kon het ding ophalen in Zwijndrecht. 'S avonds om half 6 opgepikt, goed in orde, 4 spanriemen incl. Kon kiezen of ik hem 's avonds/'s nachts terug kwam afzetten en de sleutel droppen in de brievenbus, of de volgende morgend terug brengen. €40. Kan niet veel beter
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                            Update, Vanmorgend belde Dockx, om te zeggen dat ze die banden ed niet gaan aanrekenen, dus dat is goed nieuws.
                            Blijkbaar zitten de mannen van Dockx hier ook op het forum, want hij zei dat hij teleurgesteld was dat ik dit op het grootste autoforum in België zat.
                            Ach, eind goed al goed.. Ik mag er niet aan denken wat er gebeurd zo zijn als die auto met trailer en al op z'n zij ging ......
                            wel goed dat na atb nu ook dockx hier mee leest.
                            The power of the forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                              Als Dhr. Dockx Wilrijk (om het eff simpel te houden) u gewoon correct materiaal had meegegeven, was dat allemaal niet gebeurd en dan was dit ook niet nodig geweest.

Spijt komt altijd te laat.

Comment

Ja maar als die door de 6maandelijkse keuring komt is er voor hun niks aan de hand.
                                6maandelijkse keuring ? ... is dat iets nieuw ? ...

Comment

Ik slaap er nog slecht van, ge had die trailer eens moeten zien gaan met die klapband ..
                                  Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                    6maandelijkse keuring ? ... is dat iets nieuw ? ...
                                    Voertuigen die verhuurd worden moeten om de 6maand naar de keuring alsook taxi's.

Ik slaap er nog slecht van, ge had die trailer eens moeten zien gaan met die klapband ..
                                    Jammer dat een deftige eigen trailer zo duur is....
                                    Polo 6n 1.4

Comment

Voertuigen die verhuurd worden moeten om de 6maand naar de keuring alsook taxi's.
                                      Taxi's, OK ... maar bij aanhangwagens is dit naar mijn weten niet zo.

Comment

Inderdaad, en voor die 1x op een jaar dat ik hem nodig heb .. Zouden beter eentje gemeenschappelijk kopen met het forum !
                                        Classic cars on demand

www.californiadream.be

Comment

Working...
                                        X