Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autocentrum SaDe (NL)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autocentrum SaDe (NL)

Reactie gekregen op een Kapaza-advertentie van dit Nederlandse bedrijf, vragen een prijs 'meenemen zonder keuring voor verkoop'.

Is dit iets à la 'ikwilvanijnautoaf' ofzo?
    Iemand al ervaringen mee?

Je kan altijd eens een search doen op Google, dan kom je op hun website terecht: http://www.sadeautocentrum.nl/

Lijkt me een gewone autohandel te zijn en aan hun aanbod te zien zal de auto die jij verkoopt zeker geen €10.000 waard zijn dus waarom zou je je zorgen maken?

Comment

Had ik al opgezocht en ik maak me geen zorgen hoor, wou hier gewoon eens horen of er al forumleden zaken mee hadden gedaan
      Feit dat er nergens een review terug te vinden is (en Hollanders zijn nochtans fervente reviewers) doet me denken aan ofwel een nieuw bedrijf ofwel eentje dat recent van naam is veranderd...

Comment

Die reageren idd. veel op zoekertjes maar ik heb geen ervaring met het bedrijf want vragen naar 'minimumprijs' worden bij mij altijd verticaal geklasseerd
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Bij mij zijn het meestal autohandelaars uit Frankrijk.
          Maar uit NL lijkt me ook wel straf, want die moeten toch meer betalen voor een Belgische wagen?

Comment

Working...
          X