Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
    ik was na 5 min. op weg met een Nissan 370Z (testrit)
    en daarna gekocht
    overname was een Dodge Ram uit 2002 ,de meeste handelaars zouden dit al niet overnemen , AEcars wel
    had zelf nog 15 dagen de tijd om de Ram te verkopen
    heb de Ram dan wel nog zelf verkocht (particulier)
    Handelaars zijn verplicht uw wagen over te nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Handelaars zijn verplicht uw wagen over te nemen

Onzin.

Comment

• Geen onzin. Is net als een verkoper van witgoed verplicht is je oude wasmachine over te nemen als je daar een nieuwe koopt.

Comment

Geen onzin. Is net als een verkoper van witgoed verplicht is je oude wasmachine over te nemen als je daar een nieuwe koopt.
          Met één groot verschil: de verkoper van witgoed neemt een gebruikt toestel altijd gratis terug. Er is geen enkele wettelijke verplichting naar handelaars in tweedehandswagens om een overname te doen.

Comment

• Jawel. Die verplichting is er wel. Hij moet er geen geld voor geven maar hij moet hel wel aannemen.

Comment

• Eens je de leeftijd hebt van camaro68 en toere krijg je wel makkelijker een testrit dan als 20'er denk ik.
              Zij weten ook wel dat bvb. voor een 370Z er geen 20 kandidaten gaan komen opdagen. Als er dan een vijftiger een testrit wil dan gaan ze die wel geven.

Ik herinner me hier nog het verhaal van die coiffeur die met zijn 997 toekwam en eerst ook geen testrit kreeg in een R8
              Nadien wel gekregen en heeft em gekocht ook.

Comment

• Je zal maar een funcar kopen waar iedereen een testrit mee heeft gedaan, wees realistisch!
                (O (......) O)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BoeD Bekijk Berichten
                  Je zal maar een funcar kopen waar iedereen een testrit mee heeft gedaan, wees realistisch!
                  De handelaars gaan ook niet rustig om met hun stock.

Die van AE is op zondag regelmatig te zien op de lippenslaan. 1ste versnelling en koud goed gas geven zodat iedereen het kan zien.
                  BMW X5 45e

Comment

Je zal maar een funcar kopen waar iedereen een testrit mee heeft gedaan, wees realistisch!
                    Als je dat niet wil koop je beter een nieuwe!

bij de aankoop van een 'funcar' lijkt een testrit mij essentieel. Geen testrit betekent bij mij geen aankoop! Bij mijn zoektocht naar mijn 'funcar' heb ik enkele van de wagens die nu te koop staan bij AE gezien, weliswaar bij de handelaar waar AE ze blijkbaar aankocht....er zit marge op
                    saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                    saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                    saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                    saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                    saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                    renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                    Porsche 993 (1994)

Comment

• Een funcar, dat is toch voor de fun ? Een R8 kopen en dan zachtjes optrekken tot max. 120km/u, wie doet dat ...
                      Dus zijn deze wagens per definitie vanaf nieuw stelselmatig verkracht, de enige limieten zijn deze die de construkteur zelf voorzien heeft. Het internet staat vol beelden van onervaren bestuurders die hun (?) wagen in de prak rijden bij de eerste acceleratie, "Alex" zal dat ook al gezien hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        De handelaars gaan ook niet rustig om met hun stock.

Die van AE is op zondag regelmatig te zien op de lippenslaan. 1ste versnelling en koud goed gas geven zodat iedereen het kan zien.
                        Van Izegem naar Knokke zal die toch al goed warm gereden zijn?
                        Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                        Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                        Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                        Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
                          Van Izegem naar Knokke zal die toch al goed warm gereden zijn?
                          Nadat ie in Knokke misschien enkele uren geparkeerd stond?

Comment

• Een funcar die nooit tot aan de rode zone is getrokken is inderdaad zeldzaam of het moet een bangerik zijn die ermee heeft gereden.

Comment

• Wat is goed gas geven? Mijn V12 knalt 6000 keren bij 1000 toeren per minuut. Geen enkele zaakvoerder zal zijn koopwaar mishandelen en weet waar hij mee bezig is.
                              (O (......) O)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                Een funcar die nooit tot aan de rode zone is getrokken is inderdaad zeldzaam of het moet een bangerik zijn die ermee heeft gereden.
                                Of echte rijkaards die niet weten wat met hun centen te doen. Ik heb hier in 't dorp een ouder madammeke uit de sjiekere wijk geweten die jaren heeft rond gebold met een E46 M3 cabrio. Dat ding diende enkel om wat naar de bakker en zo te rijden.

Comment

Geen enkele zaakvoerder zal zijn koopwaar mishandelen en weet waar hij mee bezig is.
                                  Dat is toch niet altijd waar hoor. Ik was ooit bij een tweedehands dealer die vooral in jonge tweedehands Duitse premiums deed. Stelde mij voor om eens mee een testrit te rijden, hij reed voor alle duidelijkheid. Die startte die 320d en trok dat spel al onmiddellijk open en we waren net de parking af. Die handelaars weten ook dat 'misbruik' meestal enkel op termijn problemen geeft, maar dan is die kar al lang verkocht natuurlijk.

Comment

Jawel. Die verplichting is er wel. Hij moet er geen geld voor geven maar hij moet hel wel aannemen.
                                    Is geen verplichting tot overname hé is een verplichting tot aanname voor eventuele recyclage (soms is een het gebruik van een woord voor de ene heel duidelijk en voor de andere niet en dan krijg je dit soort verwarring)...
                                    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Jawel. Die verplichting is er wel. Hij moet er geen geld voor geven maar hij moet hel wel aannemen.
                                      Akkoord, maar wie laat zijn wagen achter 'gratis' ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                                        Bij mijn zoektocht naar mijn 'funcar' heb ik enkele van de wagens die nu te koop staan bij AE gezien, weliswaar bij de handelaar waar AE ze blijkbaar aankocht....er zit marge op
                                        Niet helemaal duidelijk wat je nu juist bedoelt met 'er zit marge op'?
                                        2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                          Akkoord, maar wie laat zijn wagen achter 'gratis' ?
                                          Idd. oud ijzer marchands geven altijd nog wel iets.

En elk merk biedt intussen wel een recyclagepremie aan bij nieuwkoop, enige voorwaarde is meestal dat die wagen 6 maanden op uw naam moest ingeschreven staan.
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X