Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Elders op een forum gelezen en dacht direct aan de topic hier in consumentenzaken. Blijkt al een serieuze slechte reputatie te hebben.

www.aecars.be/nl/detail_porsche-911---99...disch-rood_2637.aspx

Toch allemaal raar? Een tweetal maanden geleden stond die bij My Cars in Tamines voor 44.900 euro te koop. Ik ban daar samen met een "kenner" naar gaan kijken en na controle bleek de rechterkant herspoten te zijn. Voor 42.000 euro rond kon ik hem kopen. Maar omdat er nog een paar andere kleine mankementen aan waren niet gedaan. Nu staat die dus voor 5000 euro meer dan de vorige vraagprijs bij een andere autohandelaar te koop. En vooral is hij 100% gegarandeerd ongevalsvrij geworden?

Comment

• Durf je dit mailen naar hen? En hun repliek posten

Comment

• Waarom zouden ze daarop antwoorden. De doorsnee tweedehands-koper van dergelijke auto's zal heus niet weten dat hij herspoten is.

Trouwens, het is niet omdat een auto herspoten is dat het daarom sowieso een ongevalwagen is. Het kan ook van vandalisme zijn of ergens langs gehaperd met de auto of transportschade. Er staat 100% ongevalvrij, niet "nooit herspoten. "

En dat hij 5k duurder zou staan dan bij een andere handelaar: zoiets heet gewoon handel. Kan je dat niet verdragen dan moet je nooit nog iets in een winkel kopen want daar verkopen ze ook alles duurder dan ze zelf betalen en je zou er soms van verschieten hoeveel duurder. Kleinzielig volk die dat niet kan verdragen hoor.

Comment

• Dat is een feit.
          Mijn motorkap is ook herspoten omwille van vogelshit, is daarmee ook niet geaccidenteerd.

Comment

• Daar heb je een punt iets herspuiten is geen drama als het goed gedaan is.

Comment

• Al eerder gezegd in dit topic, is een zaak die draait op impulskopers, vaak met diepe zakken die vandaag komen kijken en overmorgen willen rijden, weinig tot niets van auto's kennen en overdonderd zijn door de grote stock, geen tijd of zin om prijzen te vergelijken en zelf invoeren te lastig vinden. Zo zijn er veel.
              2.0 JTDm

Comment

• Uitleg is simpel: ik weet van een verkoper van AE dat andere handelaars een wagen bij hen kunnen te koop zetten in ruil voor commissie als AE hem verkoopt. Dat wordt trouwens veel gedaan. Het wagenpark van AE is dus zeker niet allemaal hun eigendom.

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                Elders op een forum gelezen en dacht direct aan de topic hier in consumentenzaken. Blijkt al een serieuze slechte reputatie te hebben.

www.aecars.be/nl/detail_porsche-911---99...disch-rood_2637.aspx

Toch allemaal raar? Een tweetal maanden geleden stond die bij My Cars in Tamines voor 44.900 euro te koop. Ik ban daar samen met een "kenner" naar gaan kijken en na controle bleek de rechterkant herspoten te zijn. Voor 42.000 euro rond kon ik hem kopen. Maar omdat er nog een paar andere kleine mankementen aan waren niet gedaan. Nu staat die dus voor 5000 euro meer dan de vorige vraagprijs bij een andere autohandelaar te koop. En vooral is hij 100% gegarandeerd ongevalsvrij geworden?
                Last edited by Streamline; 16/08/2015, 08:52.
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Veel onder consignatie

Comment

• Slechte ervaring bij hen. Wagens blinken als nieuw , maar er schuilt steeds wel iets achter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mango12 Bekijk Berichten
                      Slechte ervaring bij hen. Wagens blinken als nieuw , maar er schuilt steeds wel iets achter.
                      Klopt, ondertussen 2 voertuigen van ginder gezien bij een plaatselijke detailer. Das echt schrijnend hoe die opgelapt zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                        Typisch zo'n topic dat na een week doodbloedt, tot er weer eens ene niet content is en dit topic via Google vindt om dan als eerste bericht hier te komen posten
                        Zat ge daar even fout bij
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Ik ga dat verhaal hier nog vergeten van Delou die zijn GTR daar had gezet om te verkopen. Wagen moest in de showroom blijven staan tot hij op een weekend naar de kust reed en zijn eigen GTR hem tegen hoge snelheid passeerde

Maar das al van een paar jaar geleden, toch effe gelachen toen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten

Zat ge daar even fout bij
                            Ja tarara ik zit net heel juist.
                            2 jaar en 2 maanden geen post meer en dan duikt er ene op met zijn eerste of tweede post
                            Is dus precies zoals ik het voorspelde
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Hier is al zoveel over gezegd en geschreven dat er toch op zijn minst een belletje zou moeten rinkelen bij potentiële kopers.
                              Maar sommigen laten zich blijkbaar nog altijd vangen aan de blingbling.
                              2.0 JTDm

Comment

• Mijden als de pest. Veel bling bling weinig service. Groep Vereenooghe (Mercedes), Monserez Dejonckheere (BMW, Mini), Top Motors, Lagrou (VAG) zijn uitstekende officiële verdelers en qua prijs vallen die allemaal nog mee. Scheelt amper met een officiële verdeler qua prijzen. Wel qua service en betrouwbaarheid.

Comment

• Porsche In Ingelmunster is ook goed. Als je met een groot budget gaat autoshoppen raad ik toch een officiële verdeler aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasBaeten Bekijk Berichten
                                    Mijden als de pest. Veel bling bling weinig service. Groep Vereenooghe (Mercedes), Monserez Dejonckheere (BMW, Mini), Top Motors, Lagrou (VAG) zijn uitstekende officiële verdelers en qua prijs vallen die allemaal nog mee. Scheelt amper met een officiële verdeler qua prijzen. Wel qua service en betrouwbaarheid.
                                    Ervaring met alle vermelde garages of ist van horen zeggen ?

Comment

• Mijn ouders en ik zijn al jaren klant en hebben er al onze wagens gekocht bij een van de grootste Audi/VW verdelers van West-Vlaanderen. Mijn schoonbroer rijdt al jaren met een Mercedes die wordt gekocht en onderhouden bij Groep Vereenooghe. Enkele kennissen van me rijden met BMW ook van die officiële verdelers. Enkel over Porsche kan ik niks concreet zeggen. Het enige wat ik hoor dat de auto binnen en buiten rijden voor een onderhoudsbeurt en dat ze vriendelijk worden ontvangen. Meer moet dat toch niet zijn denk ik?

Comment

• Ondervinding met een aantal van bovenstaande garages:
                                        Top Motors: als particulier ziet men je niet altijd even goed staan, zeker als je niet met de nieuwste Audi rijdt. Afspraken zijn niet altijd afspraken. Ik ben in panne gevallen, langs een Franse snelweg, met een baby op de achterbank, met een auto die twee dagen voordien nog in herstelling was geweest. (gelukkig met wat telefonische hulp zelf kunnen herstellen).
                                        Monserez: ik ben er klant geweest met mijn E46, met mijn E87-leasertje en nu ook met de Mini. Geen kwaad woord, superservice zowel in verkoop als het atelier.
                                        Dejonckheere: slechts 1 keer langs geweest voor het onderhoud van een poolwagen, maar dat is piekfijn verlopen (bedankt voor de koffie en koeken, @Stancke)
                                        Automobilia Roeselare: ook goeie ervaringen mee (verkoop en service: geen moeite te veel, net werk)
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Lagrou geniet als VAG verdeler mijn voorkeur.

Comment

Working...
                                          X