Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
    Probleem met dit soort topics is dat iedereen die iets slechts weet of gehoord heeft, dit hier nu gaat posten. Voor elke ontevreden klant zijn er wellicht ...tig tevreden klanten ginder
    Voila

Overlaatst zijn omzet cijfer gehoord van 2014 en dat was redelijk de moeite hoor.
    Hoge bomen vangen veel wind he

Comment

In de zoektocht naar de A5C daar ook langs geweest. Maar verschil met nieuwe was niet echt groot, zodat ik geopteerd heb voor een nieuwe.
      Per ongeluk in de garage gesukkeld ( pipi doen hé) en daar waren wel wat Russen of Polen bezig aan de wagens. Zien er mooi uit, maar er is ook veel werk ingestoken om ze mooi te maken. En veel werk insteken betekend centen = duurdere prijs.
      Had toen een mint A4C staan met 105.000 km. Was als nieuw vanbinnen. Ook een paar TT's die zeer mooi waren. Zeer vriendelijke gast die ons ontvangen heeft. Was dus Alex zelve.
      Last edited by Utah; 11/02/2015, 18:22.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Voila

Overlaatst zijn omzet cijfer gehoord van 2014 en dat was redelijk de moeite hoor.
        Moest je zijn jaarrekeningen eens willen zien; http://bcc.nbb.be/BCCIA0101/WEB/acti...es?LangIndex=N

Comment

Die is toch al zeker 10j. bezig hoor, meeste zijn import (als er niet expliciet bijstaat 'Belgische' wagen is het zeker een ingevoerde) maar exporteert ook veel. Heeft zoals gezegd idd. een grote stock en veel klanten zijn dan ook impulskopers die vandaag gaan zien, direct kopen en overmorgen al willen rijden of die te tam zijn om prijzen te gaan vergelijken. Ik zou er persoonlijk geen auto kopen.
          2.0 JTDm

Comment

was er hier niet eens een topic geweest van enen die zijn gtr wou verkopen via aecars, en em meer vroeg dan de verkoper wou en ze er dan een paar K km bij gezet hadden?

Comment

8 Audi R8's te koop, tgoohh.. De Golf van de sportwagens ?
              Ook normaal dat ze hun auto's vaak halen uit Spanje en Italië, luxe auto's zijn daar een pak duurder door de crisis daar.
              Dat ze daar geen kmstanden bijhouden is daar ondergeschikt aan.
              In Gent is er ook ene die dat vaak doet. We zijn daar nog gaan kijken voor een Jaguar XJ.
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Klopt, AMB
                Daar staat er meestal bij 'wegens contractannulatie'
                Bij AMB zijn het meestal wel nog wagens met fabrieksgarantie
                2.0 JTDm

Comment

Voila

Is een feit en wat jij gehoord had waren wss de officiële cijfers, ik ken dichte familie van hem en die zeiden dat hij echt goud verdiend met z'n zaak, hij koopt ook auto's van andere dealers die zij al paar jaar niet kwijtraken en meestal binnen de maand heeft hij die terug verkocht. Veel bv's zijn ook klant bij hem, maar ikzelf ben zoiezo al geen fan van 2de hands wagens dus zal ook nooit geen klant bij hem zijn.

Comment

De garage/showroom/wagenpark heeft een mooie en verzorgde uitstraling, dat zal de verkoop weliswaar goed doen. Voor de goeie prijzen moet je er in ieder geval niet zijn. Vooral rond sluitingsuur eens passeren daar, dan zie je de mooie occasies met Z-platen "goed" warmgereden worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                      was er hier niet eens een topic geweest van enen die zijn gtr wou verkopen via aecars, en em meer vroeg dan de verkoper wou en ze er dan een paar K km bij gezet hadden?
                      Klopt.
                      BMW X5 45e

Comment

Ik moet zeggen dat ik aan de hand van de reacties hier geen al te goed beeld krijg van deze garage met allemaal wagens in topstaat: beschadigde velgen verkopen als perfect terwijl het opgelapte zijn, replica velgen als originele verkopen en daar fors voor doorrekenen, "exclusieve" wagens voorzien van Chinese brolbanden, staan patsen met een supercar door te revven met koude motor, meer verdienen dan de officiele cijfers (?), een GTR verkopen voor iemand en er zelf duizenden km mee rijden, bijna even veel vragen voor een tweedehands als voor een nieuwe en het blijft maar komen.

Voila

Juist, dus als de omzet hoog is is de winst ook hoog? Jij was ook niet de eerste voor economie zeker? Waar ze auto's verkopen is de omzet altijd hoog.

Comment

Ik moet zeggen dat ik aan de hand van de berichten hier geen al te goed beeld krijg van User001. Eerst komt garage Lonneville aan de beurt, dan ikdoemijnautoweg, vervolgens wat mekkeren in het chiptuningtopic en ten laatste AEcars proberen zwart te maken.

Wat is het nut van uw bijdrage hier? Vermoed trouwens dat ge met betreffende garages/websites geen ervaring hebt.

Comment

Ja en met zo'n nickname als ''User001'' en woonplaats ''België'' is het makkelijk om anoniem te blijven en iedereen zwart te maken.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

direct zo agressief

Comment

Dat is nu net de sterkte van een forum. Je hoort van alle klokken, krijgt raad, en tenslotte haal je er zelf uit wat er voor jou aan waarheden inzit.
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Voila

Juist eens gekeken op nbb en inderdaad, aan zijn omzet te zien verkoopt hij zeker iedere dag van het jaar een auto.
                                  Ik woon niet zo ver van AECars en ziet er inderdaad wel propere en grote toonzaal uit, dat zal wel aantrekken voor veel mensen. Premium verkoopt goed

Comment

ik had het toch geapprecieerd dat **** het achterste van zijn tandvlees had laten zien, maar hij heeft meer als 35001 gehad

Comment

Heb daar een paar jaar terug voor een Porsche turbo gaan kijken ,volgens hun in perfecte staat tot ik in de garage kwam, en bleek dat de wagen half herspoten was ,daarna historiek opgevraagd en bleek een test wagen uit Italië die meer circuut gedaan had dan wat anders , heb daar toen hier ook een heel epistel over geschreven,
                                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Niemand kan in jouw plaats beslissen.
                                        Ga je er zien voor een auto en heb je een goed gevoel, kopen maar. Anders: walk away!
                                        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Ik moet zeggen dat ik aan de hand van de berichten hier geen al te goed beeld krijg van User001. Eerst komt garage Lonneville aan de beurt, dan ikdoemijnautoweg, vervolgens wat mekkeren in het chiptuningtopic en ten laatste AEcars proberen zwart te maken.

Wat is het nut van uw bijdrage hier? Vermoed trouwens dat ge met betreffende garages/websites geen ervaring hebt.
                                          En jij maakt met dit bericht wel een zeer goede indruk. Blijkbaar hebben mijn bedrages meer nut dan de uwe hier want dit en mijn andere onderwerpen worden druk bekeken en er worden wel degelijk mensen mee geïnformeerd. Jij komt hier op de man spelen zonder enige inhoudelijke bijdrage of discussie te starten. Reageer anders eens op alle negatieve zaken over AEcars die hier staan of zijn die ook allemaal verzonnen.

Comment

Working...
                                          X