Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Graag gedaan.
    Was niet op u bedoeld hé.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik zou ook nooit nieuw kopen.
      Ten eerste, er staat altijd amper iets op van kilometers
      Ten tweede, dure auto's zijn (meestal) goed onderhouden
      Ten derde, altijd direct beschikbaar, geen lange wachtlijst
      Ten vierde, wat is sneller, de devaluatie van die karren of de 0-100 tijd? Het zal er om spannen
      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
        veel van hun cliënteel zal hier niet zitten.
        En daarmee heb je alles gezegd. Als garagehouder/verkoper zal je altijd wel eens een mindere deal/mindere wagen hebben, en met google vinden die reacties elkaar mooi terug.
        Zoals iemand al gezegd heeft, ga er naartoe, bekijk de wagen. heb je er een goed gevoel bij, kopen, anders laten staan.
        Los van alles is hij iemand die 7/7 werkt, dus het succes is hem zeker gegund.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
          Ik zou ook nooit nieuw kopen.
          Ten eerste, er staat altijd amper iets op van kilometers
          Ten tweede, dure auto's zijn (meestal) goed onderhouden
          Ten derde, altijd direct beschikbaar, geen lange wachtlijst
          Ten vierde, wat is sneller, de devaluatie van die karren of de 0-100 tijd? Het zal er om spannen
          Dure (sportieve) auto's zijn juist soms slechter onderhouden dan de 'normale' variant, net omdat ze doorgaans duurder in onderhoud zijn.
          Een E46 M3 is daar het beste voorbeeld van.

En ivm nieuw kopen, alles hangt af van het merk. Ben zelf aan het kijken voor eentje, en nieuw kosten die niet veel meer dan jong 2ehands met de huidige kortingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichten
            Ik ben geen concurrent en ik moet helemaal niet zeggen wie ik ben, niemand moet dat hier doen en ik dus ook niet. Lees de berichten die hier staan en stop aub met huilen of doe dat bij jou mama.

Ik stel hier de vraag om te weten wat anderen weten van die zaak, niets meer niets minder.
            Edit.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
              Ik zou vooral beginnen met die grote bek van jou hier achterwege te laten.
              Rustig Speedy, laat u niet meeslepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Rustig Speedy, laat u niet meeslepen.
                Je hebt gelijk, heb m'n post aangepast Ga er geen woorden meer aan vuil maken. Pas jij uw post ook aan aub.
                2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik weet dat het "risky business" was om mijn uitspraak op een autoforum vol met autoliefhebbers te plaatsen.

Wanneer ik het echter over "supercars of echte exoten" heb, spreek ik jammer genoeg niet over een M3, A5, ...
                  Laat alle reacties maar komen, zoals: "Gij kunt dat niet betalen" of "Ik ben op mijn pik getrapt, want het gaat nu plots over mijn natte droom".

Ik wou gewoon zeggen: ik zou nooit een Ferrari, Lambo, Aston Martin, ... tweedehands kopen.
                  Dat publiek en die "rijkdom" is anders en exclusiever dan de mensen die een M3 (zelfs nieuw) kunnen betalen.

Dus het spijt me ten zeerste dat ik veel mensen op hun teentjes trap en "hun" wagen voor mij niet onder de noemer "exoten" valt.
                  Ik zal in de toekomst proberen even hard te kwijlen naar een A4 met 19" velgen dan dat ik men hoofd draai voor een V12 van Ferrari !

Last edited by ; 12/02/2015, 16:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                    Ik weet dat het "risky business" was om mijn uitspraak op een autoforum vol met autoliefhebbers te plaatsen.

Wanneer ik het echter over "supercars of echte exoten" heb, spreek ik jammer genoeg niet over een M3, A5, ...
                    Laat alle reacties maar komen, zoals: "Gij kunt dat niet betalen" of "Ik ben op mijn pik getrapt, want het gaat nu plots over mijn natte droom".

Ik wou gewoon zeggen: ik zou nooit een Ferrari, Lambo, Aston Martin, ... tweedehands kopen.
                    Dat publiek en die "rijkdom" is anders en exclusiever dan de mensen die een M3 (zelfs nieuw) kunnen betalen.

Dus het spijt me ten zeerste dat ik veel mensen op hun teentjes trap en "hun" wagen voor mij niet onder de noemer "exoten" valt.
                    Ik zal in de toekomst proberen even hard te kwijlen naar een A4 met 19" velgen dan dat ik men hoofd draai voor een V12 van Ferrari !

He's got a point!

Kan ik volledig inkomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                      Dure (sportieve) auto's zijn juist soms slechter onderhouden dan de 'normale' variant, net omdat ze doorgaans duurder in onderhoud zijn.
                      Een E46 M3 is daar het beste voorbeeld van.
                      Dat is gewoon te wijten aan de ouderdom van die bakken, en hoe minder ze daardoor in waarde worden en/of hoe meer eigenaars die al gepasseerd zijn. Een E46 M3 is heden ten dage eigenlijk 'bereikbaar' voor zowat ieder publiek. Maar het stopt natuurlijk niet met die derdehands M3 te kopen voor een 18.000 euro ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Dat is gewoon te wijten aan de ouderdom van die bakken, en hoe minder ze daardoor in waarde worden en/of hoe meer eigenaars die al gepasseerd zijn. Een E46 M3 is heden ten dage eigenlijk 'bereikbaar' voor zowat ieder publiek. Maar het stopt natuurlijk niet met die derdehands M3 te kopen voor een 18.000 euro ofzo.
                        Ik denk het ook. Iemand die een R8 nieuw komt van 100.000 euro zie ik niet direct besparen, maar de 2e of 3e eigenaar misschien wel al.
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Als je een 2dehands wilt kan je zelf kopen bij de particulier of zelf invoeren. Voor de "garantie" of goedkope velgen (waar er soms nog een meerprijs aan hangt) hoef je niet naar Izegem, voor de prijs hoeft het al helemaal niet. Maar daar verschilt AEcars niet van de andere autohandelaars.
                          Desalniettemin ken ik een heel tevreden klant van AEcars.
                          Last edited by ; 12/02/2015, 19:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Ook het onmiddellijk beschikbaar zijn van een jonge tweedehands t.o.v. nieuw kan meespelen!

Als ik morgen de lotto win, wil ik die Veyron morgen, niet binnen 2 jaar!
                            Check ook mijn idee, bij lotto haal ik de eerste de beste supercar op en rij daarmee naar de concessiehouder voor een nieuwe.

Comment

Volgens mij staan er bij de Ferrari-dealer ook gewoon nieuwe wagens op stock hoor.
                              Dus dat fabeltje van die beschikbaarheid is onzin.

Eerder de Ferarri kopen voor de prijs van een nieuwe basis 911.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                Ik heb er ooit een wagen gekocht niks mis met de garage en kreeg goede service
                                [ATTACH]107257[/ATTACH]
                                3reeks velgen onder een één.
                                Ik heb er niet op tegen in ieder geval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  3reeks velgen onder een één.
                                  Ik heb er niet op tegen in ieder geval.
                                  Dat is typisch bij zo'n dealers.

Bij van dat soort verkopers van 'langs de steenweg', maar dan met minder exotische karren, zie je dikwijls van die haast optieloze Audi's en BMW's met mega dikke replica wielen. Een vraagprijs erbij, maar wil je de wielen van op de foto moet je nog eens 1.000 euro extra ophoesten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Dat is typisch bij zo'n dealers.

Bij van dat soort verkopers van 'langs de steenweg', maar dan met minder exotische karren, zie je dikwijls van die haast optieloze Audi's en BMW's met mega dikke replica wielen. Een vraagprijs erbij, maar wil je de wielen van op de foto moet je nog eens 1.000 euro extra ophoesten.
                                    inderdaad:
                                    Alle 911/Boxster/Cayenne krijgen Turbo II replicas opgeschroefd en bijna alle BMW's krijgen M5 replica velgen ondergeschroefd, de Zevens meestal Alpina's

Comment

Meestal met nankang of minerva banden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
                                        Volgens mij staan er bij de Ferrari-dealer ook gewoon nieuwe wagens op stock hoor.
                                        Dus dat fabeltje van die beschikbaarheid is onzin.

Eerder de Ferarri kopen voor de prijs van een nieuwe basis 911.
                                        Ook met stockpremie dan? Moest ik zo veel geld aan een wagen geven dan zou ik toch liever eentje hebben volledig naar mijn wens (denk ik).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                          Ook met stockpremie dan? Moest ik zo veel geld aan een wagen geven dan zou ik toch liever eentje hebben volledig naar mijn wens (denk ik).
                                          Eenmaal je een 911 kan betalen nieuw wel te verstaan kies je liever zelf hoe die in elkaar steekt met opties.
                                          Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                                          X