Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenHangt af van model tot model hé, deze is inderdaad dik in orde.
Het gaat er mij vooral om dat er voldoende nieuwe "exoten" op voorraad zijn.
Dus beschikbaarheid een reden om een tweedehands Ferrari te kopen ? Ik dacht het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenKlopt.
Het gaat er mij vooral om dat er voldoende nieuwe "exoten" op voorraad zijn.
Dus beschikbaarheid een reden om een tweedehands Ferrari te kopen ? Ik dacht het niet
Als ge sowieso tevreden zijt met iets dat er staat (a priori bij ne occassie) denk ik dat den dealer er ook wel een paar kan laten zien.
Comment
-
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
Wat dit met AEcars te maken heeft weet ik wel niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenZalig filmpke
Wat dit met AEcars te maken heeft weet ik wel niet.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenNuja beetje offtopic inderdaad, excuus
U vraagt 50€ voor wat????
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Kan alleen zeggen die rode 991TT die er te koop heeft gestaan verre van showroomstaat was en zeker niet ongevalsvrij. Meten met een lakdiktemeter was verboden omdat dit krassen zou kunnen maken. Keuring door een OPC hadden ze liever niet (om niet te zeggen neen was niet toegestaan). Dus positief of negatief ik stelde mij toen toch serieus vragen over de eerlijkheid van deze verkoper.
Car Pass en kilometerstanden zijn een lachertje. Nog nooit werd er zo veel mee gefoefeld als nu. Pas is er hier in de regio nog een 991 turbo S verkocht. Had een pak meer kilometers gedaan dan dat er op de teller stonden. Of wat ik eens van een heel bekende autohandelaar in duurdere wagens hier in de regio gehoor den ook effectief gezien heb. Porsche 991 met 120.00km op de teller. Alles in orde, van OHB met facturen OPC bij en Car Pass. Wagen had wel 200.000km gedaan. Dit zijn eenvoudige trucs dankzij al dat digitaal gedoe. En zelfs een officiële garage kan het niet meer controleren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIvm dat duur zijn bij AEcars:
Vriend van mij is op zoek achter een andere auto, en krijgt bij AEcars liefst 4k meer voor zijn auto in overname dan bij BMW zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichteniedere wagen komt van een maniak die zijn auto dagelijks waste en stofzuigde en wekelijks op onderhoud bracht bij een merkgarage
Wekelijks naar een merkgarage, stel je voor
- Ja hallo, ik ben hier met mijn xxxxxx, 't is voor een onderhoudje
- Euhmmm hebben we je auto vorige week niet gedaan?
- Jaja maar doe maar een nieuw onderhoudje, en leg er maar andere banden op ook, ze liggen er toch ook al weer een week op. Ik heb namelijk geld op m'n rug groeien, behoorlijk ambetant, schuurt geweldig tijdens het slapen, dus moet ik constant geld uitgeven om het van m'n rug te krijgen
Comment
-
Geen ervaring, maar ik heb het niet zo begrepen op al die luxegarages.
Je hoort slechte zaken over DCT Belgium, AECars, ... Enkel Bavaria heb ik eigenlijk nog niks slechts over gehoord.
Imo koop je een luxegezinswagen beter bij iemand die niet teveel chique bakken staan heeft, dan zo'n luxe etablissementen. Of bij een simpele particulier. Daar vallen dikwijls eerlijkere zaken te doen.
Wel ooit eens een technieker van Telenet over de vloer gehad, en die sprak over een erg dubieuze garantieregeling bij AECars. Garantie op alles buiten t aandrijfgeheel ofzoiets...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk BerichtenKan alleen zeggen die rode 991TT die er te koop heeft gestaan verre van showroomstaat was en zeker niet ongevalsvrij. Meten met een lakdiktemeter was verboden omdat dit krassen zou kunnen maken. Keuring door een OPC hadden ze liever niet (om niet te zeggen neen was niet toegestaan). Dus positief of negatief ik stelde mij toen toch serieus vragen over de eerlijkheid van deze verkoper.
Car Pass en kilometerstanden zijn een lachertje. Nog nooit werd er zo veel mee gefoefeld als nu. Pas is er hier in de regio nog een 991 turbo S verkocht. Had een pak meer kilometers gedaan dan dat er op de teller stonden. Of wat ik eens van een heel bekende autohandelaar in duurdere wagens hier in de regio gehoor den ook effectief gezien heb. Porsche 991 met 120.00km op de teller. Alles in orde, van OHB met facturen OPC bij en Car Pass. Wagen had wel 200.000km gedaan. Dit zijn eenvoudige trucs dankzij al dat digitaal gedoe. En zelfs een officiële garage kan het niet meer controleren.
Comment
-
Bwa, hier wil ik toch zo intrekken.
Comment
Comment