Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Ook met stockpremie dan? Moest ik zo veel geld aan een wagen geven dan zou ik toch liever eentje hebben volledig naar mijn wens (denk ik).

Meer kan je toch niet wensen ?

Comment

zo'n speciale zegt mij nu eens niets

Veel liever een 430 scuderia. Is imo mooier en klinkt een pak beter dan de 458.
      BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
        Hangt af van model tot model hé, deze is inderdaad dik in orde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          Hangt af van model tot model hé, deze is inderdaad dik in orde.
          Klopt.
          Het gaat er mij vooral om dat er voldoende nieuwe "exoten" op voorraad zijn.
          Dus beschikbaarheid een reden om een tweedehands Ferrari te kopen ? Ik dacht het niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk Berichten
            Klopt.
            Het gaat er mij vooral om dat er voldoende nieuwe "exoten" op voorraad zijn.
            Dus beschikbaarheid een reden om een tweedehands Ferrari te kopen ? Ik dacht het niet
            Heb daar eigenlijk geen zicht op. Ge hoort altijd dat ne ferrari bestellen jaren wachten is maar volgens mij is dat inderdaad gewoon omdat ge dan gele stiksels, groene zonnekleppen en dergelijk wilt.
            Als ge sowieso tevreden zijt met iets dat er staat (a priori bij ne occassie) denk ik dat den dealer er ook wel een paar kan laten zien.

Comment

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

kijk hier eens naar voor je u opgelicht voelt
              Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
              www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                http://www.autojunk.nl/2015/02/ramba...s-zijn-er-niet

kijk hier eens naar voor je u opgelicht voelt
                Zalig filmpke

Wat dit met AEcars te maken heeft weet ik wel niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  Zalig filmpke

Wat dit met AEcars te maken heeft weet ik wel niet.
                  Nuja beetje offtopic inderdaad, excuus
                  Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                  www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                    Nuja beetje offtopic inderdaad, excuus
                    Helemaal uitgekeken en goed gelachen op het einde.
                    U vraagt 50€ voor wat????

Sent from here
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Kan alleen zeggen die rode 991TT die er te koop heeft gestaan verre van showroomstaat was en zeker niet ongevalsvrij. Meten met een lakdiktemeter was verboden omdat dit krassen zou kunnen maken. Keuring door een OPC hadden ze liever niet (om niet te zeggen neen was niet toegestaan). Dus positief of negatief ik stelde mij toen toch serieus vragen over de eerlijkheid van deze verkoper.

Car Pass en kilometerstanden zijn een lachertje. Nog nooit werd er zo veel mee gefoefeld als nu. Pas is er hier in de regio nog een 991 turbo S verkocht. Had een pak meer kilometers gedaan dan dat er op de teller stonden. Of wat ik eens van een heel bekende autohandelaar in duurdere wagens hier in de regio gehoor den ook effectief gezien heb. Porsche 991 met 120.00km op de teller. Alles in orde, van OHB met facturen OPC bij en Car Pass. Wagen had wel 200.000km gedaan. Dit zijn eenvoudige trucs dankzij al dat digitaal gedoe. En zelfs een officiële garage kan het niet meer controleren.

Comment

Ivm dat duur zijn bij AEcars:

Vriend van mij is op zoek achter een andere auto, en krijgt bij AEcars liefst 4k meer voor zijn auto in overname dan bij BMW zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Ivm dat duur zijn bij AEcars:

Vriend van mij is op zoek achter een andere auto, en krijgt bij AEcars liefst 4k meer voor zijn auto in overname dan bij BMW zelf.
                          Omdat ze hem misschien een auto verkopen die 4k duurder is dan op een ander?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichten
                            iedere wagen komt van een maniak die zijn auto dagelijks waste en stofzuigde en wekelijks op onderhoud bracht bij een merkgarage

Wekelijks naar een merkgarage, stel je voor

- Ja hallo, ik ben hier met mijn xxxxxx, 't is voor een onderhoudje
                            - Euhmmm hebben we je auto vorige week niet gedaan?
                            - Jaja maar doe maar een nieuw onderhoudje, en leg er maar andere banden op ook, ze liggen er toch ook al weer een week op. Ik heb namelijk geld op m'n rug groeien, behoorlijk ambetant, schuurt geweldig tijdens het slapen, dus moet ik constant geld uitgeven om het van m'n rug te krijgen

Comment

Geen ervaring, maar ik heb het niet zo begrepen op al die luxegarages.

Je hoort slechte zaken over DCT Belgium, AECars, ... Enkel Bavaria heb ik eigenlijk nog niks slechts over gehoord.
                              Imo koop je een luxegezinswagen beter bij iemand die niet teveel chique bakken staan heeft, dan zo'n luxe etablissementen. Of bij een simpele particulier. Daar vallen dikwijls eerlijkere zaken te doen.

Wel ooit eens een technieker van Telenet over de vloer gehad, en die sprak over een erg dubieuze garantieregeling bij AECars. Garantie op alles buiten t aandrijfgeheel ofzoiets...
                              Last edited by ; 13/02/2015, 19:15.

Comment

Bavaria is een een andere categorie dan AE.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik heb er nochtans ook al slecht van gehoord hoor. Ik zeg het u, hoge bomen vangen veel wind en thats it.

Comment

T is een marchandgarantie hé, dus oplappen is ook herstellen en 2de handsonderdelen gebruiken of niet OEM
                                    2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PforEver Bekijk Berichten
                                      Kan alleen zeggen die rode 991TT die er te koop heeft gestaan verre van showroomstaat was en zeker niet ongevalsvrij. Meten met een lakdiktemeter was verboden omdat dit krassen zou kunnen maken. Keuring door een OPC hadden ze liever niet (om niet te zeggen neen was niet toegestaan). Dus positief of negatief ik stelde mij toen toch serieus vragen over de eerlijkheid van deze verkoper.

Car Pass en kilometerstanden zijn een lachertje. Nog nooit werd er zo veel mee gefoefeld als nu. Pas is er hier in de regio nog een 991 turbo S verkocht. Had een pak meer kilometers gedaan dan dat er op de teller stonden. Of wat ik eens van een heel bekende autohandelaar in duurdere wagens hier in de regio gehoor den ook effectief gezien heb. Porsche 991 met 120.00km op de teller. Alles in orde, van OHB met facturen OPC bij en Car Pass. Wagen had wel 200.000km gedaan. Dit zijn eenvoudige trucs dankzij al dat digitaal gedoe. En zelfs een officiële garage kan het niet meer controleren.
                                      snap uw punt, maar een 991 met 200k km al? lijkt me sterk.. bedoel je niet een 911 ?

Comment

Mijn gedacht is nog altijd: als je jezelf toch een dure dikke bak kunt kopen en onderhouden koop je dat nieuw....PUNT!!!! Dat is zoals er villa's te koop staan van over 1.000.000 euro, als je dat kunt kopen bouw je zelf je eigen goesting.

Comment

• Bwa, hier wil ik toch zo intrekken.

Comment

Working...
                                          X