Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AEcars Izegem (Alex's Exclusive Cars)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk BerichtenEn jij maakt met dit bericht wel een zeer goede indruk. Blijkbaar hebben mijn bedrages meer nut dan de uwe hier want dit en mijn andere onderwerpen worden druk bekeken en er worden wel degelijk mensen mee geïnformeerd. Jij komt hier op de man spelen zonder enige inhoudelijke bijdrage of discussie te starten. Reageer anders eens op alle negatieve zaken over AEcars die hier staan of zijn die ook allemaal verzonnen.
Comment
-
Ik ben daar zelf al verschillende keren geweest om mij te vergapen aan de schitterende wagens die daar staan. De zaak is niet minder dan indrukwekkend te noemen, zelfs de vloer in de toonzaal is gewoonweg speciaal. Buiten staan de gewone wagens genre BMW 3 en 5, Audi A4,5,6 en Mercedes C&E. Binnen staat het meer exclusieve spul, Audi R8, allerlei Porsches, Mercedes S klasse. De wagens die daar binnen stonden toen ik daar ben geweest zagen er in veel gevallen beter dan nieuw uit, een enkele wagen zag er iets minder uit. Alexander, de patron, is een harde werker en een vriendelijke kerel die voor iedereen tijd maakt, hij maakt een zeer solide indruk en staat met zijn beide benen op de grond. Mocht ik ooit een dergelijke wagen zoeken dan zou ik hem zonder twijfel daar kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk BerichtenEn wie ben jij dan? Of is uw echte naam Speedhunter misschien? Iedereen is hier tot op zekere hoogte anoniem.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik zou daar niet kopen maar dat is persoonlijk. En ik ben vrij zeker dat aecars niet wakker ligt van een toppic op af....veel van hun cliënteel zal hier niet zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa dat bedoel ik net, zeg wie je bent, ik vertrouw dit boeltje niet, het zou niet de eerste keer dat er een concurrent zo'n topics komt openen.
Ik stel hier de vraag om te weten wat anderen weten van die zaak, niets meer niets minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door User001 Bekijk Berichten
Juist, dus als de omzet hoog is is de winst ook hoog? Jij was ook niet de eerste voor economie zeker? Waar ze auto's verkopen is de omzet altijd hoog.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenJa jongen.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ja hallo?
10.000x stukken van €20 verkopen is €200.000 netto omzet. Op die stukken heb je €7 netto winst => €70.000 netto winst.
100x auto verkopen van €5000 is €500.000 netto omzet. Op die wagens heb je 150€ netto winst => €15.000 netto winst.
Dus omzet is niet te vergelijken met winst.
Sorry voor het stomme voorbeeld maar bon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDe mentaliteit van sommigen tegenwoordig is echt triestig.
Sent from here
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDenk dat ze toch wel meer winst nemen op een auto dan 150,00€ ,toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenIk zou een Supercar (jammer genoeg voor de bezitters van een A4 is dit geen supercar) nooit tweedehands kopen. Willen, maar niet kunnen.
Het is toch niet omdat je 80 000 euro voor een wagen "kan" geven, dat je het daarom ook moet doen? Zeker gezien die wagens, misschien meer dan gewone wagens, bijzonder snel devalueren.
Als je dus een goede deal kan doen door dergelijke wagen als een recente tweedehands voor een serieuze korting te kopen, zie ik niet in waarom je het niet zou doen.
Ook al heb je in principe het geld. Indien veel "rijken" jouw attitude hadden, dan waren ze nooit rijk geraakt in de eerste plaats.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk zou een sportauto toch nooit nieuw kopen, ongeacht of ik het kan of niet.
Comment
-
Ook het onmiddellijk beschikbaar zijn van een jonge tweedehands t.o.v. nieuw kan meespelen!
Als ik morgen de lotto win, wil ik die Veyron morgen, niet binnen 2 jaar!'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenIk zou een Supercar (jammer genoeg voor de bezitters van een A4 is dit geen supercar) nooit tweedehands kopen. Willen, maar niet kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenIk zou een sportauto toch nooit nieuw kopen, ongeacht of ik het kan of niet.Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenWa is da nu voor zever.. das vaak zelfs de slimste zet.. Van de moment dat je met een nieuwe wagen de garage uitrijdt is hij al 10.000 EUR van de waarde kwijt. (bij het premiumsegment in elk geval)
Neem nu bv. een M4, die heeft een schappelijke jaarlijkse verkeersbelasting en BIV, het is gewoon te zot om die 2dehands te kopen.
Ze staan (bijna) evenveel als een nieuwe geprijsd, ook mede door de onmiddellijke beschikbaarheid waarschijnlijk.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
Comment